Litt is-kaldt nytt (B&O Ice Power)

BerntJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
204
Torget vurderinger
1
Trådløse høyttalere?
Hvordan skal det gå med kabel-fabrikanter da?
Begynne å selge rør med Vacum som signalet går lettere gjennom?
Ingen dum ide...BJ.

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.393
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
31
BerntJ skrev:
Trådløse høyttalere?
Hvordan skal det gå med kabel-fabrikanter da?
Begynne å selge rør med Vacum som signalet går lettere gjennom?
Ingen dum ide...BJ.
Jeg ville vært mer bekymret for de som mener at kabler betyr alt for lyden ;)

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
713
Torget vurderinger
1
Ingen problem, jeg har sett annonser for audiofil luftrenser på sprayboks beregnet på trådløse anlegg ;D ;D ;D

BerntJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
204
Torget vurderinger
1
Tror ikke sprayboks er tingen. Bruker ikke de ozon drivgass? Dette kan da umulig gjøre at elektromagnetiske bølger kommer frem med korrekt gruppeløpstid og i fase. Mener bestemt at min gamle mobiltelefon hadde dårligere lyd når jeg brukte den nær gamle laserskrivere som stinket ozongass. Tror det beste faktisk er å pumpe ut alt og lage fullstendig vacum i lytterommet.
Det er derfor rørene har så god lyd. De jobber i vacum. VH. BJ.

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
713
Torget vurderinger
1
Nei, tvert imot. Spraybokser brukte KFK, Klor-Fluor-Karboner som brøt ned ozonlaget.

Nyere forskning tyder på at det påvirket global oppvarming vesentlig mye mer enn all CO2, og at en effektiv restriksjon på KFK (CFC på engelsk) nå har brakt oss over i en fase av global avkjøling. Ozonlaget i kombinasjon med solens magnetfelt og kosmiske stråler er den nye forklaringsmodellen.

Men det har ikke nådd overskriftsnivå ennå, for det er ikke politisk korrekt i følge Al Gore og hans religion.

BerntJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
204
Torget vurderinger
1
Beklager. Blandet begrepene. Hodet fullt av vacum.
Var en tur ute idag ( på Elfa ) og merket lite til den globale oppvarmingen. Skal kjøre full spenning på min KT88 klasse A SET forsterker i kveld og prøve å få opp temperaturen lokalt, om ikke globalt. Og kjøre kopimaskinen hele helga i håp om å få dannet ozon. vh. Bernt.

Topp Bunn