Linn Uphorik riaa?

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.453
Torget vurderinger
11
Noe her inne som har hørt på denne riaa og kan si noe om hvordan den spiller, gjerne sammenlignet med f.eks Rega Ios og andre kjente riaaer?

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.453
Torget vurderinger
11
Pussig dette; hadde virkelig trodd denne Linn-riaaen var litt mer kjent. Man snakker jo om en anerkjent produsent og et ikke altfor uoppnåelig priset produkt. Må si noen ganger begynner jeg virkelig å lure; er det egentlig "mye skrik og lite ull" her inne, i den forstand at det skapes et inntrykk av hyppig utskifting og testing av alskens utstyr, mens sannheten kanskje er at omsetningen er relativt laber?

Regner med at jeg nå risikerer å bli satt kraftig på plass, men det skal jeg i så fall tåle.

McLaren

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
275
Torget vurderinger
11
Jeg har en slik. Meget fornøyd. Kan skreddersys med hva du vil av PU.

God byggekvalitet. Ingen lettvekter.

McLaren

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.453
Torget vurderinger
11
McLaren skrev:
Jeg har en slik. Meget fornøyd. Kan skreddersys med hva du vil av PU.

God byggekvalitet. Ingen lettvekter.

McLaren
Sammenlignet og testet du mot andre riaa før du valgte denne og hva var i så fall avgjørende for ditt valg? Eller kjøpte du den kanskje "uhørt", siden du er Linn-mann?

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
466
Torget vurderinger
4
K.H. skrev:
Eller kjøpte du den kanskje "uhørt", siden du er Linn-mann?
Hey hey, ikke vær ufin nå ;)
Du generaliserer litt vel mye når du insinuerer at "Linnies" kjøper uhørt bare på navnet 8)

McLaren

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
275
Torget vurderinger
11
Jeg kjøpte uphorik etter noen gode reviews, solid inntrykk i butikken, samt anvendeligheten av apparatet. Prisen var innen rekkevidde og derfor slo jeg til. Jeg hadde ingen lang rekke med konkurenter på listen min ettersom Uphorik oppfyllte mine kriterier. Det er kanskje noe bedre der ute, men jeg er sikker på at Uphorik gir bang for the buck og fleksibilitet til 1000 så lenge jeg er på denne jorden.

McLaren

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.453
Torget vurderinger
11
Godt, høres ut som et bra alternativ.

Topp Bunn