Jorwed HiFi&Vinyl er her for deg! I alle fall mellom 12 og 16 i dag
Verkstedveien 25A, 1424 Ski
Vi sees!!

Verkstedveien 25A, 1424 Ski
Vi sees!!
|
Men hvordan kan det skje da?Man venter ett år med å spise den![]()
Hos meg varer 1kg marsipan for kort til å bli harskHvordan skal det gå til at marsipan blir harsk?![]()
Morgendagen er høyst usikker for min del. FamilieaffærerEr på kurs på Sørmarka idag og imorgen. Tenkte å svinge innom på hjemturen.
Snakker vi Torsketorsdag @MakkinTosken med Innslag av høyadel @Evo III . Kan det være slik at @TT. Og @soundscape vil representere almuen eller må jeg ta den rollen alene. Seff hyggelig om andre gode folk kommer
Dukker opp jeg, men ikke før i 5 tidenOm det gjelder torsdag og Hertugen dukker opp, så kunne jeg ha overlevert gjenglemt gods samtidig. Forutsetter jo selvfølgelig at @Evo III dukker opp eller at plassen kan benyttes som "returpunkt"Er det kl 14 som "er" tiden?
HVordan gikk det?? Klokken er allerede over 10, og stadig ingen oppdateringDukker opp jeg, men ikke før i 5 tiden![]()
17:00 da din flisespikkerHVordan gikk det?? Klokken er allerede over 10, og stadig ingen oppdatering![]()
![]()
![]()
Legger igjen en kabel til deg!Dukker opp jeg, men ikke før i 5 tiden![]()
Minner om den japanske shoppen "HifiDo", men det er vel ikkeLegger igjen en kabel til deg!![]()
![]()
Nuvel, så det er en privat tilstelning for adelenDukker opp jeg, men ikke før i 5 tiden![]()
Neida, men jeg må ned til båten og sette på litt gromme tingNuvel, så det er en privat tilstelning for adelen![]()
Det var da fært aAdel? Mener du Hertug Ove von Plumpsklo.
Sjekk google trans om tysken er svak
Ja, der fikk jeg så hatten passet!Det var da fært a. En som er litt sippete etter å ha blitt forbikjørt på PU siden?
![]()
Ikke sant! Svei denJa, der fikk jeg så hatten passet!