Lei av harsk marsipan, sure appelsiner og barnegråt?

Kommentarer

rotecop

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
782
Torget vurderinger
2
Kommer dessverre ikke i dag jorwed, selv om jeg ikke liker harsk marsipan:)
Fruen stakk av med bilen min til jobb i dag. Så er strandet på bygda:) Får ta det igjen senere.

rotecop

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
782
Torget vurderinger
2
Hypotetisk problemstilling :)

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
7.151
Sted
kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Er på kurs på Sørmarka idag og imorgen. Tenkte å svinge innom på hjemturen.
Snakker vi Torsketorsdag @MakkinTosken med Innslag av høyadel @Evo III . Kan det være slik at @TT. Og @soundscape vil representere almuen eller må jeg ta den rollen alene😁. Seff hyggelig om andre gode folk kommer

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
29.043
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
15
Er på kurs på Sørmarka idag og imorgen. Tenkte å svinge innom på hjemturen.
Snakker vi Torsketorsdag @MakkinTosken med Innslag av høyadel @Evo III . Kan det være slik at @TT. Og @soundscape vil representere almuen eller må jeg ta den rollen alene😁. Seff hyggelig om andre gode folk kommer
Morgendagen er høyst usikker for min del. Familieaffærer :) , men finner jeg et smutthull så kanskje......

Seskage

Baron af Skage ;)
Ble medlem
15.12.2014
Antall liker
5.159
Sted
Bergen
Torget vurderinger
6
Håper kunne stikke innom i to-tiden i morgen. Hadde vært kjekt å kunne knytte ansikt til noen av nickene her inne 😊 (Noen som er der i morgen vet jeg hvem er😉)

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Antall liker
69.449
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
92
Om det gjelder torsdag og Hertugen dukker opp, så kunne jeg ha overlevert gjenglemt gods samtidig. Forutsetter jo selvfølgelig at @Evo III dukker opp eller at plassen kan benyttes som "returpunkt" 🤨 Er det kl 14 som "er" tiden?

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
16.083
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
94
Hele butikken er vel ett massivt returpunkt vil noen si :) Hertugen dukker nok opp han :)

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Antall liker
46.367
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
76
Om det gjelder torsdag og Hertugen dukker opp, så kunne jeg ha overlevert gjenglemt gods samtidig. Forutsetter jo selvfølgelig at @Evo III dukker opp eller at plassen kan benyttes som "returpunkt" 🤨 Er det kl 14 som "er" tiden?
Dukker opp jeg, men ikke før i 5 tiden😁

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.354
Link til alle artikler
54
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
25% avslag, Solskinn og The Stig!

25% avslag, Solskinn og The Stig!

• 2
Hva mer trenger man?! Kanskje det er dette som er høstens aller vakreste øyeblikk? Du finner oss som vanlig i Verkstedveien 25A i Ski
Fortsett
Bransjenyheter
Don´t be a dull boy, be more like Alex!

Don´t be a dull boy, be more like Alex!

• 17
Vi ønsker velkommen til platesalg på lørdag. Vi gir 25% på brukt vinyl hele lørdag.
Fortsett
Bransjenyheter
Kvalitetsvinyl og messerabatt på Ortofon!

Kvalitetsvinyl og messerabatt på Ortofon!

• 13
Stig og jeg gleder oss til å treffe dere i Bankettsalen på Hortenmessen i helgen. Vi har handlet, pakket og priset plater i mange dager for å sikre dere et godt utvalg. Vi har også med oss noen...
Fortsett
Bransjenyheter
25% på ALL Vinyl og 5 for 100 på CD plater! ? OG gode hifipriser!!

25% på ALL Vinyl og 5 for 100 på CD plater! ? OG gode hifipriser!!

• 2
Vi sparker i gang inne-sesongen og inviterer til ¨prisrasfest¨ i regnværet lørdag (Kl. 12-16) med 25% på ALL Vinyl og 5 for 100 på CD plater! I Hifi avdelinger byr vi også på endel...
Fortsett
Bransjenyheter
Breaking news in the cucumber season!!

Breaking news in the cucumber season!!

• 3
Vi holder ekstra åpent lørdag 29 juli. 11-16 Vi har egentlig ferie men Stig holder Vinyl- avdelingen åpen for alle som trenger litt sommermusikk. HiFi rommet åpnes etter avtale.
Fortsett
Bransjenyheter
Frontrekken prises lavt, men ikke lenge?

Frontrekken prises lavt, men ikke lenge?

• 21
Da lader vi opp til siste åpningsdag før ferietid… lørdag 12-17! Denne baktunge frontrekken søker nye eiere til fordelaktige pris før lørdag kl 17 Sharp! Alt foran frontrekken er dessverre...
Fortsett
Topp Bunn