Bare jeg som ikke får det til? Hvis jeg f eks vil legge ut et bilde i hva hører du på nå tråden, trykker på "legg til bilde", kopierer inn URL som bilde har, trykker ok/legg til - så skjer det absolutt ingenting.
Ikke for at det er interessant for trådstarter men jeg gikk andre veien.Du får oppgradere til en skikkelig telefon![]()
Den første posten min var for å teste. Jeg skrev det med iPhone fordi det kunne ha noe med java å gjøre og java fungerer ikke så bra på iOS. I neste post kom jeg med et forslag.Ikke for at det er interessant for trådstarter men jeg gikk andre veien.Du får oppgradere til en skikkelig telefon![]()
Samsung Galaxy 2 til iPhone 4s. Kan trygt si at jeg ikke ser tilbake med noe savn på Android.
Hver sin smak. Forøvrig enig i at HFS ikke er optimalt på nettbrett.
iOS støtter ikke Java, så om HFS bruker Java hadde det vært stusslig med HFS på iPhonen.Den første posten min var for å teste. Jeg skrev det med iPhone fordi det kunne ha noe med java å gjøre og java fungerer ikke så bra på iOS. I neste post kom jeg med et forslag.
Det jeg mistenkte var at java ble brukt til å lagre url til bildet for opplastning til sentralen, men når det virker på din enhet så er det nok ikke det.iOS støtter ikke Java, så om HFS bruker Java hadde det vært stusslig med HFS på iPhonen.
Det jeg gjør er å ta frem det bildet som jeg ønsker å legge inn i tråden. Dobbeltappe med å holde nede på tap nummer to. Du får da en ramme rundt bildet og mulighet for å trykke kopier. I selve tråden trykker jeg helt til venstre i svarrammen og holder nede. Da får jeg opp valget lim inn og dermed blir bildet limt inn i tråden.Bare jeg som ikke får det til? Hvis jeg f eks vil legge ut et bilde i hva hører du på nå tråden, trykker på "legg til bilde", kopierer inn URL som bilde har, trykker ok/legg til - så skjer det absolutt ingenting.