Ledig billett til Nik Bärtsch’s Ronin

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.661
Antall liker
3.088
Min ledsager svikter meg, derfor har jeg en ledig billett til Nik Bärtsch’s Ronin under Oslo Jazzfestival fredag 15. august kl. 18:00. Noen som har lyst på en spennende opplevelse med utfordrende og svingende «zen-funk»? Dette er tøfft så det holder! Billetten koster 300,-, jeg slår av til 250,- for kjente.


Send en PM eller ta kontakt på 90 73 80 51.
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Min ledsager svikter meg, derfor har jeg en ledig billett til Nik Bärtsch’s Ronin under Oslo Jazzfestival fredag 15. august kl. 18:00. Noen som har lyst på en spennende opplevelse med utfordrende og svingende «zen-funk»? Dette er tøfft så det holder! Billetten koster 300,-, jeg slår av til 250,- for kjente.


Send en PM eller ta kontakt på 90 73 80 51.
Du bør absolutt gå. Hadde slått følge om jeg fremdeles bodde i Oslo.
Jeg var på konserten dems under Maijazzen i Stavanger og jeg har alle platene fra Nik.
Fin fyr også!

Endelig en refereranse til skambra musikk på HFS, det er jammen ikke ofte!
Last ned Flac via Gubemusic.
Video LLYRIA Modul 47 RED VERSION - YouTube
 

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.661
Antall liker
3.088
Min ledsager svikter meg, derfor har jeg en ledig billett til Nik Bärtsch’s Ronin under Oslo Jazzfestival fredag 15. august kl. 18:00. Noen som har lyst på en spennende opplevelse med utfordrende og svingende «zen-funk»? Dette er tøfft så det holder! Billetten koster 300,-, jeg slår av til 250,- for kjente.


Send en PM eller ta kontakt på 90 73 80 51.
Du bør absolutt gå. Hadde slått følge om jeg fremdeles bodde i Oslo.
Jeg var på konserten dems under Maijazzen i Stavanger og jeg har alle platene fra Nik.
Fin fyr også!

Endelig en refereranse til skambra musikk på HFS, det er jammen ikke ofte!
Last ned Flac via Gubemusic.
Video LLYRIA Modul 47 RED VERSION - YouTube
Jeg skal definitivt gå! Har Stoa, Holon og Live. Fikk dessverre ikke med meg konserten i Stavanger (var der kvelden før for å høre Helge Lien, Mathias Eick med rest-EST og Stavanger Synfoniorkester). Derfor ble jeg ekstra overivrig da jeg så de skulle spille i Oslo, og bestilte en billett for mye :)
 
Topp Bunn