Laugstreff nr.33 Kjoenikens lille hule.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • sense

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.02.2006
    Innlegg
    679
    Antall liker
    356
    Sted
    Rørvik i Nord-Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Legger ut noen bilder av treffet Torsdag 4.5.2012.

    Kan vel si at gjengen som møttes denne kvelden var noget spent. Og jeg tror nok de fleste var fornøyde ja..

    hos kjoenik (3).jpg


    Hmmmm.. hva er nå dette mon tro?..

    CIMG2427.jpg


    Something there in the jungle....

    hos kjoenik (2).jpg


    Vakkert dette ja..

    hos kjoenik (4).jpg


    ............... mangler ord..

    hos kjoenik (7).jpg


    ..........:cool:

    CIMG2429.jpg


    En av de fantastiske skulpturene som beæret oss med frydefull musikk gjennom kvelden...

    hos kjoenik (1).jpg


    Et lite overblikk fra godspotten..

    hos kjoenik (5).jpg


    En av platene som plaget oss med godlyd... et must for alle denne..

    Har noen bilder til,men jeg får legge de ut litt senere..

    Nå kan noen berike oss med en beskrivelse av utstyr,og hvordan dette ble formidlett..

    mvh Sense..









    :D
     
    Sist redigert:

    ivarlo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    513
    Antall liker
    595
    Torget vurderinger
    3
    Etter lang tids tørke kom det plutselig invitasjoner til laugstreff tettere enn hagl, -og det er HELT greit.:)
    Sist ute var Kjoenik som inviterte til treff i sin nye kjellerstue.
    Tror nok alle som stilte fikk oppfylt sine forventninger om godlyd, ihvertfall fikk jeg det.

    Kjoenik sitt vel sammensatte anlegg spiller stort og veloppløst. Musikken som triller ut av hornene er holografisk og presis og samtidig tørr og nøytral.
    Kort sagt formidler anlegget musikk og musikkglede på en god og smittende måte:)

    Digital-lyden var bra, men kvaliteten ble (som alltid!) hevet noen hakk når det ble spilt vinyl. Den kraftig modifiserte Lencoen er en super spiller (det visste jeg jo), og ytelsen ble ikke akkurat forringet av Kuzma 4point arm og Lyra Titan i.

    Vi spilte masse og variert musikk, for min egen del må jeg si at det var et absolutt høydepunkt da vi spilte store deler av Mozarts Requiem med Herreweghe , en nærmest religiøs opplevelse...

    Vi hadde vel egentlig på agendaen å teste ut forskjeller mellom Messengerens eminente innebygde riaa og den nyankomne Monk-riaaen, og kanskje også effekten av andre eq-kurver enn riaa, men musikken kom i veien...:)


    Takk til Kjoenik og de andre oppmøtte for en særdeles hyggelig kveld.

    ivarlo
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.495
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Vi spilte masse og variert musikk, for min egen del må jeg si at det var et absolutt høydepunkt da vi spilte store deler av Mozarts Requiem med Herreweghe , en nærmest religiøs opplevelse...

    Vi hadde vel egentlig på agendaen å teste ut forskjeller mellom Messengerens eminente innebygde riaa og den nyankomne Monk-riaaen, og kanskje også effekten av andre eq-kurver enn riaa, men musikken kom i veien...:)

    ivarlo
    Takk så langt for hyggelig lese.
    Og jeg liker slike treff der musikkene bare spiser opp tiden sammen med gode frender.

    Ser frem mot flere tilbakemeldinger- og kanskje bilder fra treffet.
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.288
    Torget vurderinger
    4
    Hehe, godt at musikken kom i veien ja. Vi får ta en shootout mellom Monk Audio og Messenger´s riia ved en senere anledning. Det som er sikkert er at begge er svært dugandes med hver sine sterke (og svake..??) sider.
    Jeg tror karlinn tok en video. Vet ikke om han klarer å få lagt den ut..??
    Hyggelig gjeng å ha på besøk!

    Fy flate den 46 tommeren ser liten ut...:rolleyes:
     

    sense

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.02.2006
    Innlegg
    679
    Antall liker
    356
    Sted
    Rørvik i Nord-Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Noen flere...

    hos kjoenik.jpg


    CIMG2425.jpg


    hos kjoenik (8).jpg


    Er ingen fotograf.. og når alt står i en høyde 1,50m og opp, blir fotograferingen ikke enkel for en som rager litt mere..
    Så du kan kansje legge ut noen bilder selv av de ikke fotograferte godsakene dine:rolleyes:
     

    Kjetil_M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2006
    Innlegg
    2.441
    Antall liker
    1.988
    Sted
    Bergen
    Ser utrolig flott ut dette!! Skulle gjerne lyttet til dette oppsettet engang.

    mvh
    Kjetil
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.288
    Torget vurderinger
    4
    Vi var vel 9-10 personer på dette treffet og det var flere som ikke kunne komme.
    Vi får ta et oppsamlingsheat!

    Istedenfor å legge ut bilder i denne tråden har jeg laget et album i galleriet.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn