Lars Winnerbäck igjen.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.214
Torget vurderinger
2
Ny plate med Lars. DAUGAVA er tittelen. Innspilt delvis i Irland, delvis i Sverige.
Tar vel ikke mye feil hvis jeg tipper at første låta ihvertfall må være gkort i Irland. Irsk så det holder.

Dette er et helt akkustisk album som den forrige. Det går i gitarer, mandolin banjo, dobro, feler, viola, piano, trøorgel, trekkspill, munnspill og bouzoki. Og bass, trommer og div. rytmeinstrumenter.

Har spilt plata 3-4 ganger i dag. Og dette er flotte saker må jeg si. Viserock er vel betegnelsen på dette. Melodiøst som tidligere fra Lars. Men etter min mening er dette det mest gjenomførte og helhetlige albumet fra denne Lars. Min favoritt så langt er spor 4. Der han synger en "håra reiser seg" duett med Miss Li.

Jeg anbefaler sterkt at dere tar dere tid til å høre på plata. Eller LØP OG KJØP.

P.S. Jeg vet at Winnerbeck staves med A med to prikker over. Men vet ikke åssen jeg får til det.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Lars Winnerbeck igjen.

rolfozzy skrev:
P.S. Jeg vet at Winnerbeck staves med A med to prikker over. Men vet ikke åssen jeg får til det.
Trykk Alt+den knappen med to prikker ved siden av Å og deretter a. :)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.214
Torget vurderinger
2
Lars Winnerbeck igjen.

jowil skrev:
rolfozzy skrev:
Nei. Virka ikke.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Lars Winnerbeck igjen.

rolfozzy skrev:
jowil skrev:
rolfozzy skrev:
Nei. Virka ikke.
Tü bäd. Slapp du Alt før du trykte a? Det må du. Uansett, Winnerbäck skal få en sjangs her.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.214
Torget vurderinger
2
Lars Winnerbeck igjen.

jowil skrev:
rolfozzy skrev:
jowil skrev:
rolfozzy skrev:
Nei. Virka ikke.
Tü bäd. Slapp du Alt før du trykte a? Det må du. Uansett, Winnerbäck skal få en sjangs her.
Täkk för hjelpa. Gikk bra når jeg slapp alt. Men hør på Winnerbäck !

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei !

gleder meg til denne platen.det blir nok en runde for å se etter denne en av de første dagene.(hvis ikke jeg finner den bestiller jeg den !)

mvh. s,

Topp Bunn