Lagertømming av partivare | Audiocom HiFi

MF M6 limited lagertømming.jpg

Musical Fidelity M6Si Limited Edition skal ut av lager

I slutten av 2020 ble det bestilt opp 2 stk M6Si Limited Edition som ble øket til 3 stk i begynnelsen av 2021 pga. stor interesse. Dessverre ble hele prosjektet forsinket grunnet Covid19 og leveringen av disse var for kort tid siden. Da hadde selvsagt kundene som var interessert i disse, funnet seg andre alternativer.

Dette er en unik, og spesiell forsterker, men på ingen måte normal lagervare. Den gjør seg også langt bedre i et flott oppsett enn i noen kasser på lageret vårt. Vi har derfor besluttet å selge disse ut av lager, og det til en svært hyggelig pris. Det er en nydelig forkrommet finish som gir en utrolig eksklusiv følelse. Dessverre er det en meget kostbar oppgradering, men den står så absolutt i stil med ytelsene.

Sjekk vårt salg av denne her:

Kommentarer

thomaslmh

Medlem
Ble medlem
04.03.2013
Antall liker
11
Torget vurderinger
2
Litt pussig med en slik annonse, uten at noen priser oppgis. Dette gjelder for så vidt alle slike annonser på dette forumet.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
230
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Litt pussig med en slik annonse, uten at noen priser oppgis. Dette gjelder for så vidt alle slike annonser på dette forumet.
I dette tilfellet var linken til produktet så synlig at jeg anså det som unødvendig. Samtidig ønsket jeg at aktuelle interessenter faktisk skulle klikke på linken for å lese litt om denne flotte forsterkeren.

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
2.382
Sted
Holmestrand
I dette tilfellet var linken til produktet så synlig at jeg anså det som unødvendig. Samtidig ønsket jeg at aktuelle interessenter faktisk skulle klikke på linken for å lese litt om denne flotte forsterkeren.
Alt i orden, men litt teknisk info hadde vel ikke skadet?

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
230
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Alt i orden, men litt teknisk info hadde vel ikke skadet?
Der er jeg helt enig. Etter å ha laget nye tekster på alle våre produkter, så har jeg sviktet litt i å legge inn teknisk info i etterkant. Ikke noe problem med å ta selvkritikk på det!

Jeg er på saken, så det kommer gradvis.

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
2.382
Sted
Holmestrand
Der er jeg helt enig. Etter å ha laget nye tekster på alle våre produkter, så har jeg sviktet litt i å legge inn teknisk info i etterkant. Ikke noe problem med å ta selvkritikk på det!

Jeg er på saken, så det kommer gradvis.
Var ikke så vanskelig å finne for meg heller da. ;)

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
230
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Var ikke så vanskelig å finne for meg heller da. ;)
Neida, det er ikke vanskelig, men samtidig er det vårt ansvar som leverandør å sørge for at du som potensiell kunde får den informasjonen du trenger for å kunne ta en eventuell avgjørelse. Her har jeg litt arbeid foran meg på hvert produkt på nett, men alt tar sin tid.

Vienna

Medlem
Ble medlem
24.10.2006
Antall liker
8
Sted
Narvik
Torget vurderinger
2
Finnes det en cd-spiller i samme Chrom finish ?

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
230
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Finnes det en cd-spiller i samme Chrom finish ?
Nei dessverre.
Det handler nok mye om at det selges veldig lite CD-spillere nå og skulle en M6SCD bli 10.000,- kroner dyrere, ville det ikke blitt solgt en eneste en. Forkrommingen som er gjort på M6si er veldig bra, men det drar prisen helt avgårde. Samtidig er den forsterkeren så god, at den forkrommede utførelsen gir en fin eierglede med et utseende som står i stil med lyden.

Dharmabum

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2010
Antall liker
833
Torget vurderinger
6
Hvordan er dac'en i denne? Med en DDC i mellom kilde og forsterker kunne man økt fleksibiliteten (kun usb inngang) og lydkvaliteten. Hmm.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
230
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Hvordan er dac'en i denne? Med en DDC i mellom kilde og forsterker kunne man økt fleksibiliteten (kun usb inngang) og lydkvaliteten. Hmm.
DAC og platespillerforsterker er helt kurant, men det er jo ingen tvil om at man får mer påkostede utgaver ved å velge noen av MF sine separate løsninger. MF sine integrerte forsterkere er først og fremst skikkelig gode forsterkere til veldig hyggelig priser. DAC og platespillerforsterker må sees på som en bonus, men for all del, det er godt fungerende tilleggsfunksjoner som absolutt gjør det de skal til prisen.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
230
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Da er det kun 1 stk igjen tilgjengelig for salg. Siste mulighet for å få en Limited Edition ny i eske

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
230
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Da kjøpte jeg siste..... ser fram til test både musikalsk og visuelt
Så moro. Litt annen type forsterker enn du har i følge signaturen din, men jeg er ganske sikker på at du vil verdsette styrkene. Klarte ikke helt å holde fingene unna selv, så jeg har en på lur til meg selv også, med mindre noen klarer å overtale meg til å selge den hehe ;-)

Mvh
Glenn

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
230
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Jeg var litt mer enn interessert i en forsterker jeg har stor tro på, inntil jeg fant ut at den var i speilfinish.
Derfor en smule utålmodighet. ;)
Vi har et stykke å gå før vi er der jeg vil vi skal være. En viktig del er å legge inn mer teknisk info på alle produkter for å gi en bedre totalopplevelse av produktpresentasjonene. 2021 har vært et oppstartsår for Audiocom HiFi og i 2022 vil jeg forme konseptet, spisse produktutvalg og hvordan dette presenteres samt bli en tydeligere aktør som skiller seg ut.
Allerede den kommende uken skal jeg påbegynne jobben med å oppgradere produktpresentasjonene.

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
2.382
Sted
Holmestrand
Vi har et stykke å gå før vi er der jeg vil vi skal være. En viktig del er å legge inn mer teknisk info på alle produkter for å gi en bedre totalopplevelse av produktpresentasjonene. 2021 har vært et oppstartsår for Audiocom HiFi og i 2022 vil jeg forme konseptet, spisse produktutvalg og hvordan dette presenteres samt bli en tydeligere aktør som skiller seg ut.
Allerede den kommende uken skal jeg påbegynne jobben med å oppgradere produktpresentasjonene.
Ta det helt med ro.
Jeg vet hvor tidkrevende og hvor mye arbeid slikt som dette er.
Dette var en minimal hump i veien, og min kommentar var mest ment som en liten påminnelse. En påminnelse som jeg sikkert kunne sendt på direktemelding. :)

Informasjon om bruker

Audiocom HiFi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
230
Link til alle artikler
65
Audiocom HiFi sine annonser
Bransjenyheter
Forhåndsbestill den unike mellomtonen Bliesma M74B-6 | Audiocom Selvbygg

Forhåndsbestill den unike mellomtonen Bliesma M74B-6 | Audiocom Selvbygg

• 8
Benytt deg av muligheten til å forhåndsbestille et av de mest spennende mellomtoneelementer som er konstruert.
Fortsett
Bransjenyheter
Offisiell distributør for Bliesma | Audiocom HiFi

Offisiell distributør for Bliesma | Audiocom HiFi

• 21
Bliesma får nå offisiell importør/distributør i Norge
Fortsett
Bransjenyheter
Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

• 5
Gjør et kupp på demovarer og overliggere. 2020 har for konseptet Audiocom HiFi vært et oppstartsår hvor jeg hovedsakelig har brukt tiden til å bli kjent med våre merkevarer og finne konseptets...
Fortsett
Bransjenyheter
En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

• 11
Dette var moro! Vi har nå lagt bak oss en flott helg med riktig mange fine demonstrasjoner og hyggelige samtaler. Både undertegnede og David fra FinkTeam hadde mye fint å snakke om under...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen til oss under HiFi-messen | Audiocom HiFi
Bransjenyheter
Scan Speak vokser hos oss | Audiocom HiFi
Topp Bunn