Strøm relatert Låne en REL Longbow?

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
2.399
Antall liker
1.529
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Hei

Er det noen i Trondheimsområdet som kan låne meg en Longbow i et par minutter? Det blir sikkert mer enn ett par minutter siden jeg trenger å transportere den frem og tilbake :)
Jeg har 2stk S3 (en S3 og en S3 SHO) og de er koblet opp med en Longbow. Egentlig ønsker jeg ikke å bruke Longbow, men jeg har ett jordingsproblem som slår ut i SHO'en uansett hvor jeg kobler den, eller med hva. For å bryte den loopen så funker Longbow fint.
For stereo så funker en Longbow fint til 2 subber (og opp til ), men jeg har lagt hjemmekino hvor jeg ønsker å bruke LFE og da funker ikke en Longbow spesielt godt siden den ikke får kalibrert 2 subber på en utgang.
Hadde det vært S3 (ikke SHO) som hadde hatt jordfeilen så kunne jeg slått av wireless på SHO, men det alternativet har jeg ikke på den litt eldre S3.
Iflg Rel er det ikke mulig å skru av wireless på den gamle, ei heller "unpair" den med mindre man gjør ett av to:
1. Åpner den og trekker ut kabelen til wireless.
2. Kobler den til en annen Longbow.

Siden det er lettere å transportere en Longbow enn en S3 så lurte jeg på om jeg kan låne en Longbow for å koble den til med min S3 for å bryte den koblingen jeg selv har.

Jupp, da ender jeg opp med S3 på kabler (high level og LFE) og en S3 SHO på Longbow. Siden jeg ikke klarer å lokalisere jordfeilen så bruker jeg Longbow til å bryte den loopen. Å koble bort minuspolen (den sorte lederen) funker heller ikke.
 
Topp Bunn