Kun noen dager igjen hvis du ønsker deg et Sigberg Audio Limited Anniversary Edition system!

Mange har fått seg et Limited Anniversary Edition system i år, og nå er det kun noen dager igjen før denne varianten ikke lenger er å få tak i. :eek: Dette er en variant som er visuelt litt annerledes for å feire Sigberg Audios 5års jubileum. :)

Les mer her

forsterkerlogo-anniversary.jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
11.530
Link til alle artikler
119
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Sigberg Manta testet av Secrets of Hometheater & Hifi!

Sigberg Manta testet av Secrets of Hometheater & Hifi!

• 0
"Overall, I found the Sigberg Audio Manta system to be a killer-sounding speaker ensemble that seems to be equally suited for the studio or the home. I could easily see myself being completely...
Fortsett
Bransjenyheter
SoundStage Networks! møter Sigberg Audio i studio

SoundStage Networks! møter Sigberg Audio i studio

• 0
Candaiske SoundStage Networks besøker Sigberg Audio i studio og prater om SBS G2!
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio sponser Rhuba Camp 2026

Sigberg Audio sponser Rhuba Camp 2026

• 1
Det kommer en egen artikkel etterhvert også, men Sigberg Audio har sponset en stor låtskrivercamp sør for Gøteborg for andre år på rad. De er nå oppe i fire Sigberg Audio systemer som de selv...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio på Hifi- och musikmässa 17-18.oktober!

Sigberg Audio på Hifi- och musikmässa 17-18.oktober!

• 0
De aktive, gulvstående høyttalerne Sigberg Audio Saranna vises frem i 58.etasje i Karlatornet i Gøteborg 17-18.oktober under Amused by Tech messen! Jeg gleder meg stort til å dele musikkglede...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna testet i tyske Fairaudio.de !

Sigberg Audio Saranna testet i tyske Fairaudio.de !

• 12
Oversettelse fra tysk til norsk gjennom nettleseren ble litt haltende, så jeg skal ikke prøve meg på å dele noen sitater, men jeg kan røpe at det var en positiv test! :D Les hele testen her...
Fortsett
Bransjenyheter
Lytt til høykvalitetsopptak av Sigberg Audio Inkognito subwoofere

Lytt til høykvalitetsopptak av Sigberg Audio Inkognito subwoofere

• 0
Har du hatt lyst til å høre hvordan forskjellig musikk låter gjennom et par Sigberg Audio Inkognito subwoofere? Har du et par gode hodetelefoner så har du nå mulighet til å få et inntrykk...
Fortsett
Topp Bunn