Kudos til tentlabs

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Innlegg
1.577
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Ville bare lage en liten tråd med kudos til tentlabs for at de viser veldig god service, sånn at de av dere som snuser på DIY produktene deres skal vite hva slags folk det er snakk om.

Kort historie kort. Jeg eier et philips cd-pro2-transport kit som jeg har kjøpt brukt. Sikkert bygget for en god del år siden. Jeg opplevde at den plutselig ikke ville spille av plater. (Den begynte å spinne, men klarte ikke lese TOC). Etter diverse feilsøkning tok jeg en kvalifisert gjetning på at det var ocsillatoren som ikke virket som den skulle. Selv om jeg aldri har handlet direkte fra tentlabs godtok de å sende meg ny del uten noe om og men, helt gratis. :)

ShaunV
 

DIY_dude

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.01.2007
Innlegg
1.313
Antall liker
66
Sted
OSLO
Torget vurderinger
8
Da har du hatt litt flaks, tror jeg. Jeg har handlet direkte av Tentlabs tidligere. Guido svarte raskt på første henvendelse, men etter hvert måtte jeg begynne å purre. Og da jeg hadde sendt betalingen fikk jeg plutselig ikke svar i det hele tatt. Ordren min ble ikke sendt før jeg sa at jeg ville opprette en klagesak i PayPal. I skrivende stund har jeg purret tre ganger på en ny bestilling. Tyst som i graven. Men han er veldig serviceminded når han først svarer. Og kvaliteten på produktene er meget god.
 

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Innlegg
1.577
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Høres litt ut som han kanskje ikke er flinkeste til å svare raskt på mail? Ikke at jeg la merke til det. Men kan jo ha vært tilfeldig.
 

DIY_dude

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.01.2007
Innlegg
1.313
Antall liker
66
Sted
OSLO
Torget vurderinger
8
Ja, det kan jo hende du har hatt flaks. Eller at jeg har hatt uflaks. Har inntrykk av at Guido er litt stressa til tider. :)
 

DIY_dude

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.01.2007
Innlegg
1.313
Antall liker
66
Sted
OSLO
Torget vurderinger
8
Har du vært i kontakt med Tentlabs nå nylig? Jeg har prøvd å få kontakt i flere uker nå, men får aldri noe svar. Hadde vært fint med noen tips om hvordan man kan få tak i han godeste Guido.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.132
Antall liker
9.284
Torget vurderinger
2
kudos???? snakk norsk for f@en, De suger at folk ikke kan bruke relevante adekvate morsmålslingvistiske synonymer
 

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Innlegg
1.577
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
kudos???? snakk norsk for f@en, De suger at folk ikke kan bruke relevante adekvate morsmålslingvistiske synonymer
Er det galt å bruke et gresk ord enhver bør ha kjenskap til? Jeg vil anta måten du skrev setningen din på var med vilje.

Har du vært i kontakt med Tentlabs nå nylig? Jeg har prøvd å få kontakt i flere uker nå, men får aldri noe svar. Hadde vært fint med noen tips om hvordan man kan få tak i han godeste Guido.
Jeg mottok sist mail den 130314. Godt spørsmål i grunnen. Mulig han er mer interresert i å rette opp feil enn å selge? Har i alle fall holdt en vennlig tone fra starten av, mulig det har hjulpet meg i min sak. Han har gitt uttrykk for å ha mye å gjøre og unnskyldt seg for at ting tar litt tid.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.132
Antall liker
9.284
Torget vurderinger
2
Kudos= Amerikansk moteord for å illudere dannelse og kjennskap til klassisk gresk. Det blir ikke bedre av at man snobber med det på norsk. Hva er galt med det norske ordet "ros" når det er det man mener. Jeg jobber i en bedrift hvor "alt opphøyes" til engelsk og andre floskel moteord og er dermed blitt allergisk mot ethvert fremmedord som lett kan beskrives på norsk.Beklager denne lille utblåsingen...:rolleyes:

Kudos
(from the Ancient Greek: κῦδος) is acclaim or praise for exceptional achievement.
 

DIY_dude

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.01.2007
Innlegg
1.313
Antall liker
66
Sted
OSLO
Torget vurderinger
8
Kan melde fra om at jeg mottok deler fra Tentlabs i går. Deler som jeg forsøkte å bestille i begynnelsen av februar. Vil ikke si de er særlig kjappe eller gode på kommunikasjon, men de har i alle fall ikke gått konkurs.
 
Topp Bunn