Kommer ikke inn på tråd....

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Innlegg
209
Antall liker
2
Hei. Jeg kommer ikke inn på de siste sidene av tråden "Ny bil" under off-topic. Får fram de første syv, men det aner meg at det skal være flere. Så jeg spør om hjelp jeg.
 

royervin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.12.2005
Innlegg
135
Antall liker
2
Med mindre jeg er helt på bærtur, så er det ikke fler enn syv sider.

Roy
 

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Innlegg
209
Antall liker
2
Men det står at siste innlegg skulle vært lagt inn igår, men det siste jeg får opp er lagt inn 18.06. Og de er skrevet av to forskjellige personer. Kan jo være det er jeg som er på bærtur og hvem vet ???
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Jeg skrev et laaangt innlegg i denne tråden, men av ukjente årsaker kom dette innlegget aldri med.
Har skrevet mail til sentralen og også fått svar, men de ante ikke hva som hadde skjedd.
Innlegget var også så langt at jeg ikke gidder skrive det en gang til :-/
 

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
3.077
Antall liker
34
Bare klikk på "vis profil" under brukernavnet ditt og velg så å få se de ti siste innleggene. Der er innlegget ditt kommet med, selv om det ikke er kommet med i selve tråden. Snurrige greier!
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Tusen takk for det  :)
Så jeg limte og klippet etter beste evne og la inn innlegget på nytt.
Men hva skjedde?
Det kom ikke med denne gangen heller  :mad:
Nå gir jeg opp!!!!
Dette forumet har helt tydelig et innebygget filter hvor man automatisk sperres ute hvis man kommer med noen små kritiske kommentarer til "de såkalt beste bilene" ;)
 

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Innlegg
209
Antall liker
2
Hey, nå fikk jeg fram de første åtte, men det er jeg som står med det siste innlegget på den siden og det stemmer ikke med det som står på oversikten....... Elektronikk-spøkelse herjer igjen.
 
R

RODA

Gjest
Samme her, har lagt inn 3 svar og ingen vises!
Når jeg trykker på svar-knappen og blar nedover, ser jeg dem. Men ikke når jeg går inn på tråden??

HVASKJERA ?

Mvh
Rolf
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Litt flaks at jeg gikk inn her og leste denne tråden.
For nå skjønner jeg at det er det som er grunnen til at heller ikke mitt innlegg i denne tråden kom inn.
Jeg slo meg til ro med at jeg hadde glemt å trykke send samt gjort andre ting etterpå (slik at det ble borte av seg sjøl)
Jeg gadd altså ikke å skrive på nytt, ikke var det så viktig heller.

mvh.KW
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
Tusen takk for det  :)
Så jeg limte og klippet etter beste evne og la inn innlegget på nytt.
Men hva skjedde?
Det kom ikke med denne gangen heller  :mad:
Nå gir jeg opp!!!!
Dette forumet har helt tydelig et innebygget filter hvor man automatisk sperres ute hvis man kommer med noen små kritiske kommentarer til "de såkalt beste bilene"  ;)
Her er det ikke noe filter ute og går. Som jeg sa til Jens så skal vi se på saken, men forløbig har vi ingen logisk forklaring.

Mvh
Høvdingen
 
M

Medisin_man

Gjest
De tråder jeg opfatter probl med har 8 sider, og det blir ikke fler... en begrensning slik brukeren oppfgatter det.
F.eks jeg vedder at tråden om osiris horn (?) vil stoppe opp veldig fort nå når den nermer seg 8 fulle sider.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
Dette har ikke vært noe problem tidligere (over 8 sider altså).
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
900
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Problemet eksisterer fortsatt. Emnet står i oversikten over 10 siste på forsiden, men når jeg klikker på linken, er siste innlegg to dager gammelt???
 
Topp Bunn