Ønsker anbefaling Klipsch RP-160M & Nad C338

psychodad

Fersking
Ble medlem
12.07.2005
Innlegg
3
Antall liker
0
Noen som har erfaring med denne eller lignende kombinasjoner?
Er ute etter mest mulig morro for en fornuftig penge.
Anlegget skal brukes til tv og streaming fra mobil /spotify.
Har stue på ca 30 kvadrat.
 

nik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2002
Innlegg
291
Antall liker
12
Kjenner ikke denne forsterkeren, men har spilt en del på disse høyttalerne med Hegel H 80.
Morsomme høyttalere, spesielt til live-innspillinger og litt rocka musikk!
Et lite tips: Følg med på black friday i November, da kan disse fort komme på billigsalg.. ;-)
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.713
Antall liker
11.167
Torget vurderinger
2
Noen som har erfaring med denne eller lignende kombinasjoner?
Er ute etter mest mulig morro for en fornuftig penge.
Anlegget skal brukes til tv og streaming fra mobil /spotify.
Har stue på ca 30 kvadrat.
Jeg er av den oppfatning at de "typisk britiske" forsterkerne spiller bedre og morsommere enn NAD på Klipsch RP. Rega, Naim, Exposure, Roksan m.fl. Og Heed.
Vil du ha litt fetere og mer i retning av sødme, fungerer Marantz eller Yamaha veldig fint med disse høyttalerne.
 

psychodad

Fersking
Ble medlem
12.07.2005
Innlegg
3
Antall liker
0
Jeg er av den oppfatning at de "typisk britiske" forsterkerne spiller bedre og morsommere enn NAD på Klipsch RP. Rega, Naim, Exposure, Roksan m.fl. Og Heed.
Vil du ha litt fetere og mer i retning av sødme, fungerer Marantz eller Yamaha veldig fint med disse høyttalerne.
T
Jeg er av den oppfatning at de "typisk britiske" forsterkerne spiller bedre og morsommere enn NAD på Klipsch RP. Rega, Naim, Exposure, Roksan m.fl. Og Heed.
Vil du ha litt fetere og mer i retning av sødme, fungerer Marantz eller Yamaha veldig fint med disse høyttalerne.
Takk for svar, har bestilt Nad c338. Liker jeg den ikke blir den skifta ut😊
 

psychodad

Fersking
Ble medlem
12.07.2005
Innlegg
3
Antall liker
0
Kjenner ikke denne forsterkeren, men har spilt en del på disse høyttalerne med Hegel H 80.
Morsomme høyttalere, spesielt til live-innspillinger og litt rocka musikk!
Et lite tips: Følg med på black friday i November, da kan disse fort komme på billigsalg.. ;-)
Takk, skal følge med 😀
 
Topp Bunn