Min er ikke til salgLitt på siden, det er nok @Valentino skyld, han har lagt ut en video om TOS..
ingen som tilfeldigvis har en
Vis vedlegget 1219307
til overs..
jeg var i ørska
og nu er det for sent?
Du kunne fått en av mine, men der er jo bare den "kjedelige" -73 utgaven. Fruen ville fått spader hvis hun fant ut at jeg kjøpte DG-tos utgaver av vinyl som står i hyllen.Litt på siden, det er nok @Valentino skyld, han har lagt ut en video om TOS..
ingen som tilfeldigvis har en
Vis vedlegget 1219307
til overs..
jeg var i ørska
og nu er det for sent?
Er det Alice Coote? I såfall ikke hørt.Vis vedlegget 1219520
Har lyttet til originalutgaven fra 1975 i kveld. veldig bra lyd og musikalsk tolking. Også Kindertotenlieder på side 4 er overraskende flott, nesten på høyde med min favoritt på Pentatone. Blir fristet til å prøve TOL-utgaven.
Ja, denne. Den bør ikke forbli uhørt - en praktfull tolking. Den er tilgjengelig på strømmetjenester. Selv har jeg den på multikanals SACD, men med et annet frontcover av en eller annen grunn.Er det Alice Coote? I såfall ikke hørt.
Hvilket år er denne innspillingen fra? er det 1960?Kong David og Klemp gjør Brahms. Kan det bli bedre?
Vis vedlegget 1219589
Jeg ble litt nysgjerrig på om min utgave som er utgitt i 1983, med samme solist, dirigent og Label, og egentlig også samme orkester etter at de har justert navnet, egentlig er en reutgivelse, eller om det var en ny innspilling med samme besetning. Spilles nåKong David og Klemp gjør Brahms. Kan det bli bedre?
Vis vedlegget 1219589
Ja. Og siden jeg er en enkel sjel, foretrekker jeg senere Pärt!Tidlig Arvo Pärt er ikke som senere Arvo Pärt, si!
Vis vedlegget 1220438