Kjøpe musikk..

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Jeg pleier å bestille CD'er fra CDON.no, men når de ikke har, hvor går jeg da..?
Er på jakt etter en med Rolf Wikström som heter "Det här är mitt liv", men klarer ikke å finne den noe sted.
Noen som kan hjelpe?
 
O

om.s

Gjest
Jeg pleier å bestille CD'er fra CDON.no, men når de ikke har, hvor går jeg da..?
Er på jakt etter en med Rolf Wikström som heter "Det här är mitt liv", men klarer ikke å finne den noe sted.
Noen som kan hjelpe?
Prövde selv på cdon og fikk mange treff  :-/

Pröv denne:

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902

Slå inn navnet i søk ruten og vipss....

mvh
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Den var ikke god å finne den der, den er jo fra 1988.
Men her ligger en som skal selges på auksjon.

http://www.tradera.com/auction/aid_22073158

Lykke til.

Fant en til, på vinyl
http://www.petter-lottas.x.se/swe/default.asp
(søk på Wikström)
Du fant en du, det var mer enn jeg klarte...

Litt dumt den er brukt, da det skal være en presang, og platespiller har vi ikke lenger. Men er kanskje verdt et forsøk...
Har du ( eller andre)  noen erfaring med det auksjons-stedet?


Evt. andre plater av samme fyren som kan anbefales?
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Kjenner ikke dette stedet, men det ser da bra ut.
CD'en ser ut som ny står det. ;D

Kjenner ikke denne artisten.

Kontakt selger og by NOK 100, så får du den med en gang. 8)
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.713
Antall liker
11.174
Torget vurderinger
2
Jeg vil også gjerne takke! For jeg har, i musikkgledens tjenseste, vært så gal at jeg ga bort denne CD'n til en rimelig sprø hi-fi produsent i Brighton... Rett nok har jeg denne også på vinyl, men vil gjerne ha den tilbake i CD-format også. En av de beste blues-skiver kloden har sett, end of story! Jeg sendte til og med e-mail til Wikström for å sjekke ut om han kunne gi tips om hvor man kunne få tak i den....

Så til deg, Komponenten: Han har gitt ut mange nydelige skiver. Prøv "2 kvällar på Fascing" (live dobbel), "Allting förändras" (nokså akustisk, mer i svensk visetradisjon, nydelig, intens), eller "Mississippi" (røffeste skiva fra Wikström, rå og upolert, helvetes tøff!). Ingen av dem slår den vidunderlige ...det här..., men dog. Det blir en fin jul!

Håkon
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Jeg vil også gjerne takke! For jeg har, i musikkgledens tjenseste, vært så gal at jeg ga bort denne CD'n til en rimelig sprø hi-fi produsent i Brighton... Rett nok har jeg denne også på vinyl, men vil gjerne ha den tilbake i CD-format også. En av de beste blues-skiver kloden har sett, end of story! Jeg sendte til og med e-mail til Wikström for å sjekke ut om han kunne gi tips om hvor man kunne få tak i den....

Så til deg, Komponenten: Han har gitt ut mange nydelige skiver. Prøv "2 kvällar på Fascing" (live dobbel), "Allting förändras" (nokså akustisk, mer i svensk visetradisjon, nydelig, intens), eller "Mississippi" (røffeste skiva fra Wikström, rå og upolert, helvetes tøff!). Ingen av dem slår den vidunderlige ...det här..., men dog. Det blir en fin jul!

Håkon
Takker for tipsene.
Det var vel i grunnen du som var den utløsende årsaken til denne jakten, etter den artikkelen du skrev i Fidelity.
Da var det en som bare måtte ha den der platen...
Har faktisk også hatt kontakt med Wikstrøm (eller en dame der) men de visste heller ikke hvor den kunne skaffes...
Men nå vet vi det. :D
 
Topp Bunn