Diverse Kjøpe dingser fordi det er kult.

Entropy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.01.2021
Innlegg
446
Antall liker
690
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
Det må være lov. Jeg har selv kjøpt rack size strømfilter - selvom jeg har en sånn nettfilter dings liggende fra før. Årsaken er hovedsakelig fordi det blir mye ryddigere utseende-messing og tilbyr flere uttak.
Tviler på at jeg hører forskjell på lyd, men er jo gøy å kjøpe ting.
 

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Innlegg
4.204
Antall liker
3.549
Torget vurderinger
1
Hva med kule dingser som NEDGRADERER lyden!? :D

Har noen guilty pleasures, og massevis av kule dingser som bare er kule uten at det akkurat gjlr ting bedre. Noe er lydrelatert og andre ting ikke. Den eneste jeg må forsvare (noen av) kjøpene for er dama, men det er ikke slik at hun bryr seg så veldig så lenge det ikke tar opp for mye plass i heimen og det ikke går utover økonomien forøvrig.
 

brunBar

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.08.2021
Innlegg
652
Antall liker
677
Sted
Rogaland
Derfor jeg ikke har tenkt å kjøpe aktive høyttalere, selv om det kanskje er fremtiden. Jeg vil ha en forsterker plassert på benk mellom høyttalerene. Det å vri på volum hjulet er også noe med, selv om man gjerne har fjernkontroll.
 

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Innlegg
4.204
Antall liker
3.549
Torget vurderinger
1
Har ikke nok erfaring før en hører harper eller death metal.
Hvorfor ikke kombinere det? Man får da vel harper i death metal også.
Men har du absolutt ingen duppeditter som du bare syntes var kule og bare gir deng i om det kommer lyd utav den engang?
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.385
Antall liker
20.791
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Jeg kjøpte usm mikroskop
De kule karene har USM Haller til å ha elektronikk og grammofonplater i, men de møblene er såpass store at jeg tror det går helt greit å se dem uten mikroskop altså.

Eg går og legge meg. (c)Tønes
 
L

larsmartin

Gjest
Hvorfor ikke kombinere det? Man får da vel harper i death metal også.
Men har du absolutt ingen duppeditter som du bare syntes var kule og bare gir deng i om det kommer lyd utav den engang?
Minst mulig, men har sløst bort noe..
 

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Innlegg
4.204
Antall liker
3.549
Torget vurderinger
1
Minst mulig, men har sløst bort noe..
Jeg har massevis av duppeditter som ikke er lyd relatert i det hele tatt og de er sinnsvakt kule! Og jeg har ikke sløst bort noe i det hele tatt! :geek:
Kanskje på tide å finne noen nye/andre hobbyer LM, få lufta hodet litt? Må jo bli litt vel ensporet etter hvert..
 
Topp Bunn