Har gått lenge med tanker om å kjøpe en litt seriøs platespiller , men sliter litt med å bestemme meg for hvilken . Prøvde meg i fjor med en Clearaudio Concept . Denne spillte veldig bra koblet til en McIntosh 7000 integrert forsterker , men jeg fikk den ikke til å spille bra koblet til en Devialet , der ble den kjedelig .
Har tenkt å koble den nye platespilleren til McIntosh C50 for så å oppgradere til egen Riaa etterhvert .
Alternativene jeg har sett meg ut er som følger .
Alternativ 1 :
Dette er en komplett pakkeløsning .
- Well Tempered Amadeus GTA
Dynavector Dv20x2L
Dynavector P75mkII
Well Tempered DPS power supply
Alternativ 2 :
Her blir riaa i C50 brukt til å begynne med , prisen er også 20% dyrere enn alt 1
-Clearaudio Ovation med Clarify arm og Talismann V2 Gold eller en av Clearaudios billigere alternativ .
Alternativ 3 : Vpi Classic med passende PU fra samme importør er vell Benz han anbefaler .
Alternativ 4 : Fortsett med digital avspilling og gi blaffen i Vinyl - Bruker Bryston Bdp1 og Bda1 koblet sammen med WW Platinium , og denne kombinasjonen er veldig god IMØ .
Har ikke mulighet til å høre på noen av dem i eget system så jeg må bare ta en sjangs .
Budsjett 50K eller under .
Sterke svake sider på disse vinylsnurrerne ??
Legger til at det som kommer til å spilles er musikk som Dire Straits ,Steely Dan , Pink Floyd etc
Har tenkt å koble den nye platespilleren til McIntosh C50 for så å oppgradere til egen Riaa etterhvert .
Alternativene jeg har sett meg ut er som følger .
Alternativ 1 :
Dette er en komplett pakkeløsning .
- Well Tempered Amadeus GTA
Dynavector Dv20x2L
Dynavector P75mkII
Well Tempered DPS power supply
Alternativ 2 :
Her blir riaa i C50 brukt til å begynne med , prisen er også 20% dyrere enn alt 1
-Clearaudio Ovation med Clarify arm og Talismann V2 Gold eller en av Clearaudios billigere alternativ .
Alternativ 3 : Vpi Classic med passende PU fra samme importør er vell Benz han anbefaler .
Alternativ 4 : Fortsett med digital avspilling og gi blaffen i Vinyl - Bruker Bryston Bdp1 og Bda1 koblet sammen med WW Platinium , og denne kombinasjonen er veldig god IMØ .
Har ikke mulighet til å høre på noen av dem i eget system så jeg må bare ta en sjangs .
Budsjett 50K eller under .
Sterke svake sider på disse vinylsnurrerne ??
Legger til at det som kommer til å spilles er musikk som Dire Straits ,Steely Dan , Pink Floyd etc