Ja, i DBX modus så er "null" ved +8, derfor blir S/N på hele 92 db!"This one goes to..(+) eighteen"?![]()
PM sendtHvis noen har lyst til å bytte Chrome Maxima II 90 (87-88) til noe annet spennende så send meg PM.
Hvorfor sende PM når man ikke får svar?PM sendt
Det er jo midt i arbeidstiden til folk flest. Er ikke alle som har tid eller anledning til å følge opp hobbyen sin i arbeidstiden, han svarer sikkert senere idag.Hvorfor sende PM når man ikke får svar?
Vedkommende trykket liker etter at jeg skrev at pm var sendt, så burde det også kommet opp varsel om PM hos vedkommende. Men greit, jeg har de kassettene jeg trenger og folk får være som de vil. Dessuten viser forumet at vedkommende var på forumet senest 11:55, PM sendt 10:28. Og er det i hele tatt noen som jobber etter kl 12 en fredag?Det er jo midt i arbeidstiden til folk flest. Er ikke alle som har tid eller anledning til å følge opp hobbyen sin i arbeidstiden, han svarer sikkert senere idag.
Å lese et svar eller trykke like tar jo null komma niks sekunder og oppmerksomhet. Å skulle ta stilling til og skrive et svar kan ta både lang tid og oppmerksomhet, avhengig av hva det går i.Vedkommende trykket liker etter at jeg skrev at pm var sendt, så burde det også kommet opp varsel om PM hos vedkommende. Men greit, jeg har de kassettene jeg trenger og folk får være som de vil. Dessuten viser forumet at vedkommende var på forumet senest 11:55, PM sendt 10:28. Og er det i hele tatt noen som jobber etter kl 12 en fredag?![]()
Det er helt riktig at det ikke er noe å hisse seg opp overJeg tilbød vedkommene en byttehandel og det hadde holdt å svare JA eller NEI. Ikke vanskligere enn det. Opplever samme holdninger på Finn også. De leser meldingene (står sett), men svarer ikke. Ikke noe big deal dette og ikke noe å hisse seg opp for
Jeg har ikke sagt at det er dårlige holdninger, men at jeg ser det samme på finn. Det leses, men svares ikke. Ikke skap feil som ikke erDet er helt riktig at det ikke er noe å hisse seg opp overKanskje han også ønsket å tenke seg om før han tok en beslutning? Jeg synes det er helt urimelig av deg å kalle dette dårlige holdninger. Kos deg med noe godt i glasset i sommervarmen og ha litt tålmodighet, så tikker det nok inn et svar i innboksen din i løpet av ettermiddagen
Fint. Da er det oppklart.VEDKOMMENDE er nå tilbake fra jobbmøte, tenk det@TT. Det er lov å være litt utolmodig, men @torstej har allerede gjettet veldig riktig her. Jeg rakk å trykke liker for å bekrefte mottat melding, og ville tenke meg om i forhold til antall før jeg svarer, i stedet for å risikere å sende et forslag som jeg må korrigere, noe som kanskje er rotete. Og jeg har vært opptatt på jobb.
Er forsåvidt takknemlig for ikke å bli satt i samme bås som samtlige merkelige folk på finn, der er vi sikkert enige om at ghosting og brudd på avtale om handel er et altfor utbredt fenomen.![]()