Kari Bremnes - Det vi har, vinyl eller cd

M

MarkusH

Gjest
Som tittel sier, skal handle denne plata, men er usikker på om jeg skal kjøpe den på vinyl eller cd, hvis jeg skal kjøpe vinylen må lyden (spesielt dynamikken) være bedre enn cd. Prisforskjellen er ikke noe problem. ;)
 
M

MarkusH

Gjest
Kjøp begge.
Ja, det er jo og en mulighet. :p

Da er både vinyl og cd bestilt, så får jeg heller komme med en tilbakemelding om hvordan de låter. 😊 bra blir det nok uansett 😉
 
Sist redigert av en moderator:

helarn

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.06.2006
Innlegg
845
Antall liker
573
Sted
Bodø
Torget vurderinger
1
Kjøp begge.
Ja, det er jo og en mulighet. :p

Da er både vinyl og cd bestilt, så får jeg heller komme med en tilbakemelding om hvordan de låter. ������ bra blir det nok uansett ������
Hei

LP'n låt helt fortreffelig hos meg, avspillt på utstyr som har sett sine beste dager :)
Jeg har også opplevd at Kari Bremnes sine LP-er kan ha vært krevende for ikke helt ok utstyr. Med ny pickup ordnet alt seg.
 
Sist redigert:
M

MarkusH

Gjest
Hei

LP'n låt helt fortreffelig hos meg, avspillt på utstyr som har sett sine beste dager :)
Ja, det kan hende. Håper på det her hos meg også. :) Synes LP kan ha større "avvik" enn CD, men det skal nok "sammenlignes" litt hos meg uansett om hvilke av de to formatene som er best. Hvordan utstyret mitt står seg vet jeg ikke, får håpe det ikke har sett sine beste dager. :p

Jeg har også opplevd at Kari Bremnes sine LP-er kan ha vært krevende for ikke helt ok utstyr. Med ny pickup ordnet alt seg.
Det gjenstår å se hvordan dette spiller hos meg, fungerer nå greit på en del vinyler, så det burde funke ok på Bremnes også. :)
 
Topp Bunn