Kan noen hjelpe ? bindestrek på tastaturet.

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
Har et ørlite problem.Sitter her med en downloadkode jeg fant i en lp fra subpop.For å komme inn på den siden der man kan taste inn koden er der en en slik bindestrek som ligger helt hede,slik som lars-erik bruker.Finner ikke ut av dette på tastaturer.Håper en venn sjel kan hjelpe en data-analfabet.På forhånd takk !

mvh. s,
 

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Underscore = shift + bindestrek via knappen til høyre for mellomromstasten. Går ikke det kan du kopiere denne: _
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
Takk skal du ha Loevhagen ! Det er litt pinlig,men fikk det ikke til.Får vente til det gryr av dag så jeg kan ringe brutter'n.

mvh. s,
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Hei mikefish.

Du gjør akkurat det samme som når du skal skrive en stor bokstav, men du trykker på bindestrek tegnet i stedet for bokstaven. Lett som en plett ;)

Shift + bindestrek


mvh
Lars
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
Takk skal dere ha !

Da fikk jeg det til.Drev og knotet med ctrl-knappen istedenfor shift.Da har jeg plutselig Twilight Singers tilgjengelig på i-pod'en.Er blitt en mann i tiden !

mvh. s,
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
mikefish skrev:
Takk skal dere ha !

Da fikk jeg det til.Drev og knotet med ctrl-knappen istedenfor shift.Da har jeg plutselig Twilight Singers tilgjengelig på i-pod'en.Er blitt en mann i tiden !

mvh. s,
Flotters :D Vi blir aldri for gamle til å lære, blir vi? ;D

mvh
Lars
 
Topp Bunn