Kampanje på Chario - håndbygget lidenskap fra Italia | Audiocom HiFi

Italienske dager.jpg

Kampanjeperiode 28.09 til og med 01.10

Produkter fra Italia blir ofte assosiert med lidenskap og entusiasme. Chario er intet unntak. Begrenset tilgang på valnøtt av god nok kvalitet gjør at tilgjengeligheten på Chario ikke alltid er like enkel å forutse. Vi har nå en tilnærmet oversikt over hvilke modeller som er tilgjengelig før nyttår, og ønsker å gjøre en innsats for å få flere Chario-høyttalere ut til entusiaster. Vi tilbyr derfor svært fine spesialpriser ved samlebestilling på utvalgte modeller ved bestilling innen utgangen av fredag 01.10.21.

Modellene som er med i kampanjen er:
Academy S Sonnet
Aviator Aria
Aviator Cielo
Aviator Nobile
Aviator Ghibli
Constellation II Lynx
Constellation II Cygnus

Vi legger også ut vår 3 demohøyttalere fra Chario til fantastiske priser:

Academy S Sovran
Academy S Sonnet m/stativ
Aviator Cielo

Demoproduktene ligger med egne annonser her på HFS

Produktinfo på våre nettsider. Kampanjepriser opplyses om uforpliktende ved henvendelse.

Kontakt oss for en hyggelig høyttalerprat og veiledning rundt hvilken høyttaler som vil passe deg.

hifi@audiocom.no eller ring 92844000

Academy_Amb2.jpg

Academy_Amb3.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

7th-hifi

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.07.2008
Antall liker
326
Torget vurderinger
8
Så her er det flere tilbud, men de er hemmelige for alle oss som ikke ringer? For en praksis! :mad:

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
215
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
2
Så her er det flere tilbud, men de er hemmelige for alle oss som ikke ringer? For en praksis! :mad:
Jeg synes det er litt synd med en slik negativ kommentar. Dette handler overhode ikke om noen "praksis" slik du fremstiller det.
Det er ikke noe som er hemmelig her, og er man oppriktig interessert i noen av produktene, hvorfor ikke like gjerne bruke 2 minutter på å sende en epost eller ringe?

Kanskje du til og med får et hyggelig svar uten noe kjøpepress.

Alle får nøyaktig den samme rabatten, men det har vært et ønske fra produsent at vi ikke publiserer tilbudspriser.

Med vennlig hilsen
Glenn

7th-hifi

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.07.2008
Antall liker
326
Torget vurderinger
8
Ja hvis produsent ikke ønsker å publisere tilbudspris så blir det vel fort en praksis ikke å gøre det da, eller? Jeg kan forstå hvorfor det blir slik, men jeg liker det ikke. Sorry liker heller ikke å være negativ - det er jo flotte HT dette :)

StefanR

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2020
Antall liker
404
Sted
Orkanger
Det var ment med ett lite glimt i øyet. Gikk inn på nettsiden deres og høytalerne var riktig så flotte. Skjønner @7th-hifi, men om dere har føringer fra produsent så bør det respekteres.
Det må du veldig gjerne gjøre, ring eller send epost. Bare hyggelig å prate med folk.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
215
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
2
Ja hvis produsent ikke ønsker å publisere tilbudspris så blir det vel fort en praksis ikke å gøre det da, eller? Jeg kan forstå hvorfor det blir slik, men jeg liker det ikke. Sorry liker heller ikke å være negativ - det er jo flotte HT dette :)
Det er ingen normal praksis fra vår side. Alle våre kampanjer er synlig åpent både i annonser og på vår nettside. Jeg kan forsikre deg om at alle får samme svar fra oss dersom de kontakter oss, og all bestilling vil bli gjort gjennom nettbutikken etter innlogging, og da møter alle samme pris :)

Jeg kan forstå at det kan medføre en viss skepsis og frykt for differensierte priser, men jeg kan som sagt forsikre om at det ikke er tilfellet.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
215
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
2
Det var ment med ett lite glimt i øyet. Gikk inn på nettsiden deres og høytalerne var riktig så flotte. Skjønner @7th-hifi, men om dere har føringer fra produsent så bør det respekteres.
Helt OK, tåler et stikk, men jeg mente det jeg skrev at det er bare å ringe eller maile. Ingen ting slår hyggelig samtaler med entusiaster.. :)

MusicBear

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.01.2013
Antall liker
2.835
Torget vurderinger
0
Den to-veis Chario monitoren til til 55.000 innrømmer jeg står i toppen av lista over "må lyttes på i Horten" - dersom den da vil kunne høres på der. Samme med KIM versjonen fra Fink Team, selv om den koster vel mye i forhold til italieneren. Ufattelig flott håndverk, disse Chario høyttalerne, spiller de bra i tillegg så er dette spennende saker.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
215
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
2
Den to-veis Chario monitoren til til 55.000 innrømmer jeg står i toppen av lista over "må lyttes på i Horten" - dersom den da vil kunne høres på der. Samme med KIM versjonen fra Fink Team, selv om den koster vel mye i forhold til italieneren. Ufattelig flott håndverk, disse Chario høyttalerne, spiller de bra i tillegg så er dette spennende saker.
Sonet er nydelig å se på dersom klassisk italiensk design er noe man faller for. Alle som har sett den i vårt showroom kommenterer også hvor mye finere den er i virkeligheten enn på bilder. Er noe med at formene kommer mer til sin rett i ekte 3D. Prismessig lander Sonnet på rett under 70.000,- komplett med stativ, men det er fortsatt et lite stykke opp til mer kjente konkurrenter. Toveis høyttalere slik som Sonnet er ypperlig for de som spiller akustisk musikk og enklere musikk, eller holder et begrenset lydtrykksnivå. Dette gjelder etter min mening de aller fleste mindre 2veis, da de har klare fysiske begrensninger, uansett hva de koster. Men at det er en nydelig høyttaler som låter vakker innenfor sine fysiske begrensninger er helt klart.

Mest sannsynlig blir det kun KIM som blir med til Horten, sammen med et utvalg Canor elektronikk. Det avhenger litt om jeg må ta messen alene, eller om en kollega blir med. Ettersom vi har fått rom helt på toppen har jeg litt lyst til å begrense bæringen hehe ;-)

Mvh
Glenn

Informasjon om bruker

Audiocom HiFi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
215
Link til alle artikler
63
Audiocom HiFi sine annonser
Bransjenyheter
Lagertømming av partivare | Audiocom HiFi

Lagertømming av partivare | Audiocom HiFi

• 24
Ikke la muligheten til å eie en Limited Edition Musical Fidelity gå fra deg.
Fortsett
Bransjenyheter
Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

• 5
Gjør et kupp på demovarer og overliggere. 2020 har for konseptet Audiocom HiFi vært et oppstartsår hvor jeg hovedsakelig har brukt tiden til å bli kjent med våre merkevarer og finne konseptets...
Fortsett
Bransjenyheter
En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

• 11
Dette var moro! Vi har nå lagt bak oss en flott helg med riktig mange fine demonstrasjoner og hyggelige samtaler. Både undertegnede og David fra FinkTeam hadde mye fint å snakke om under...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen til oss under HiFi-messen | Audiocom HiFi
Bransjenyheter
Scan Speak vokser hos oss | Audiocom HiFi
Bransjenyheter
Musical Fidelity M6 kampanje | Audiocom HiFi

Musical Fidelity M6 kampanje | Audiocom HiFi

• 9
Bli kjent med den fantastiske Musical Fidelity M6-serien
Fortsett
Topp Bunn