jippi...

eliasen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.07.2005
Innlegg
261
Antall liker
0
dama har kræsja bilen, IGJEN....this time for good hørtes det ut som. Syntes det fortjente en liten notasjon her i natt...

hvorfor skal de absolutt ta fra oss stakkars menn gleden med å få vrake kjerrene våre selv en gang? er det kvinnegruppa ottar som er i støtet innen nok ett felt???

Til dere som skulle leke med tanken...nei, det blir ingen annonser på bruktbørsen!
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
så leitl. håper dama fortsatt er i full vigør i allefall da. Biler kan erstattes selv om det blir dyrt. vanskeligere med mennesker.
 
O

OldBoy

Gjest
dama har kræsja bilen, IGJEN....this time for good hørtes det ut som. Syntes det fortjente en liten notasjon her i natt...

hvorfor skal de absolutt ta fra oss stakkars menn gleden med å få vrake kjerrene våre selv en gang?
Ingen stor glede å kræsje kjerrer.

Hos oss er det JEG som har hatt den jobben, og jeg kan forsikre deg: uansett hvor mange ganger du gjør det, og jeg har gjort det noen ganger, er det fordømt ergerlig. Og hver gang tenker jeg: Hvorfor skjer det aldri kona? Blir det ALDRI hennes tur?

Ikke for det. HVIS hun nå skulle komme til å kræsje, men det gjør hun sikkert ikke, HVA kan jeg da si? Du vet, det med å kaste stein i glasshus.....
 
Topp Bunn