JanR's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    583
    Torget vurderinger
    14
    Hvil i fred Jan.

Hans Christian

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    5.645
    Først en kondolanse til Konemor og barna.

Jeg kan på ingen måte fatte deres tap, selv om døden har hjerjet mye rundt meg og mine en stund. Ord blir fattig.
    Jeg kjente ikke JanR personlig, men merket meg hans entusiasme, joviale tone og formidable mengde med bidrag her inne på HFS. Aldri et vondt ord. Det står det RESPEKT av! Takk for det vi rakk JanR. Ber alle som kan, og kjenner familien om å ta ekstra godt vare på dem nå.

Blås lenge i Hjallerhorn hos Heimdal før du begir deg over Bivrost til Odin i Valhall JanR, så sees vi der når min tid er inne.
    Vi har mye å prate om.

Ærbødigst Powerpoint

kise

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.03.2008
    Antall liker
    18
    så alt for fort, så alt for tidlig.
    Kondolerer
    Vi lyttes den dagen jeg kommer etter =)

Christopher

cardas

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Antall liker
    713
    Sted
    Nøtterøy
    Utrolig trist å høre! Du vil bli savnet savnet Jan!
    Kondulere så utrolig masse til alle pårørende

Cathrine og Andreas

zimon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.11.2002
    Antall liker
    73
    Trist å lese at det gikk som det gikk. Og så fort. Mine dypeste medfølelse til JanRs familie og venner i en vanskelig tid.

Rudi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Antall liker
    2.794
    Sted
    I de dype skoger i Viken.
    Torget vurderinger
    34
    Mine dypeste kondolanser til Jan's familie og venner, en kone har mistet sin bedre halvdel, barn har mistet sin far og kanskje har foreldre mistet sitt barn også (Jan var ikke eldre enn at det kan ha skjedd), mange her på HFS har mistet en nær og god venn......... virkeligheten er rå, ubarmjertelig og overvelmende noen ganger.

Jan og jeg rakk aldri og bli kjent selvom et besøk allerede har vært diskutert og var på tapeten over ting vi skulle finne på, men den gang ei.

Det ene øyeblikket leser man at Jan er syk og i det neste så er han allerede borte............ jeg blir litt i sjokk........ hva skjedde akkurat nå ??...... jeg forstår at vi alle skal dø........ men det er skremmende når en mann i hans beste alder forsvinner så fort.

Dr.Evil

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    7
    Dette var trist å høre. De dypeste kondolanser til familien og alle som kjente JanR. Ta godt vare på hverandre og minnene om JanR.

Trygve

janfrt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Antall liker
    8.611
    Sted
    Pt. Høvik
    Møtte Jan aldri, men leste hans innlegg med interesse og fulgte med på sykdomsforløpet. Ufattelig trist. Tankene går til familien.

Jan Fredrik

Amademus

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.09.2008
    Antall liker
    111
    Torget vurderinger
    1
    Helt ufattelig trist å høre. Dette er så uretferdig og så alt for tidlig.

Mine tanker går også til hans familie og venner.

Hvil i fred gode mann.

Amademus.

L

Lars.N

Guest
    Det finnes vel noe utstyr der ute som trenger å finne veien hjem til rettmessige eier nå ?

Jeg har et par korte stumper med A.N sølv kabel jeg har testet mellom MC step & Riaa .

Mvh

Lars

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    16.161
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    19
    Dagen derpå.. Jeg hadde i utgangspunketet tenkt meg ned i begravelsen til Jan, det var planen. Natten før fikk jeg i det hele tatt i sove. Lå bare å vred meg. Siste året har jeg mistet 3 nære, inkludert Jan , til kreft og mange tanker gikk gjennom hodet mitt.. Når en er "middelaldrende" selv gjør en seg noen refleksjoner..

I fjor sommer kom jeg hjem til Jan ved et par anledninger. Dette etter å ha våket ved sykesenga til hun jeg var sammen med i Fredrikstad. Jan lagde kaffe og vi gikk ned i bunkeren. Jan satte på litt gammel prog, tror det var Jahn Teigen. Så satt vi der..Jan og jeg, lyttende..Og mens jeg så kjæresten min gå stadig nærmere dødsporten , følte jeg ro og lykke i bunkersen en kort stund. Fordi Jan var der. Han insisterte aldri, bare mildt lot meg prate om det som opptok meg.. Og jeg følte fred, fordi han forsto, uten alle ord..Og musikken vi kunne dele.

Etter at hun gikk bort dro jeg ned til Lagga en lørdag. Der var det en fin liten gjeng herifra. Den som kom å ga meg en god klem med en gang var Jan. Og lurte på hvordan det gikk med meg.. Så mye hjerte du hadde Jan, for alle rundt deg ...

En annen gang hadde han lånt bilen til konemor og speilet datt av, selve plata. Husker han var litt fortvilet da han hadde lånt bilen hennes. Og veldig lei seg. I det lå det mye kjærlighet for sin kjære. Noe han også sa det egentlig gjorde med et smil om munnen.

Jeg kjenner jeg savner Jan, hver dag. Det å kunne ringe og få ordnet ting. Jan var alltid lettvinn når det gjaldt å hjelpe til ...Og han ville sine medmennesker så inderlig vel.... Av dette har vi alle noe å lære. Jan var mannen med det store hjertet og det lune smilet. Temprament , helt klart, men og en spørrende innstilling til livet. Og han var og lekende. Husker ennå da vi satt i bunkers og skulle lande noen fly ifra andre verdenskrig på en flysimulator han hadde...

Hvil i fred kjære venn. Du vil alltid være en del av meg og jeg er takknemmlig for at jeg fikk lære deg å kjenne . Til sommeren skal jeg legge en blomst på din grav kjære venn, for du er en vakker rose blant livets mange tistler.

Roberth

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2010
    Antall liker
    223
    Torget vurderinger
    17
    Janr var for meg en stor innpirasjon og vist meg veien til den fantastiske musikkopplevelsen, noe jeg aldri vil glemme.

R.I.P.

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    28
    Kjære Jan,

Selv om vi ønsker det så inderlig, så er du trolig ikke lengre blant oss. Men minnet om deg lever og du har satt spor som vil bestå hos alle som kjente deg.

Du gikk bort så alt for tidlig. Når dine små vokser opp vil de stille seg spørsmålet; «hvem var egentlig far?». Gud vet hvordan framtiden vil se ut, men såfremt Høvdingen kan holde dette loppesirkuset gående, så vil barna dine før eller siden finne tilbake til Hifisentralen. De vil lese alle dine 30.924 innlegg. Alt du skrev og alle tilbakemeldingene du fikk. Og de vil forstå hvor avholdt og hvilken kjernekar deres far var.

-Og vil junior vekke til livet det gamle stereoanlegget som har støvet ned, så vit at vi skal ta i mot og hjelpe poden likeså hjertelig som du har tatt i mot og hjulpet så mange av oss.

Hvil i fred.

steinost

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.01.2004
    Antall liker
    3.295
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Det er ikke til å fors dette, men Jan er borte.
    jeg for min del kommer aldri til å glemme hvem han var.
    han hadde mange meninger om mye, men de flesteparten meg en del å tenke på.
    la os leve med minnene.

Steinar.

BanjoArrne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2007
    Antall liker
    27
    Mine dypeste kondolanser til de pårørende. Uvirkelig og veldig trist å lese dette.

Jeg kjente ikke Jan, men har inntrykk av at han var en som spredte mye glede rundt seg.

Hvil i fred.

Evo III

Hertugen av Langhus.
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    20.217
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    61
    Så utrolig trist at det er stille i denne tråden,var en av høydepunktene og lese her inne
    Savner JanR :(

O

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.014
    Torget vurderinger
    7
    definnetivt høydepunktet her inne ja, trist så trist

Evo III

Hertugen av Langhus.
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    20.217
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    61

Aerik

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    587
    Sted
    Dilling
    Hadde gått glipp av dette, da jeg selv fikk ett dødsfall brått i de dager.
    Meget trist lesning.
    Hvil i fred Jan
    Mine varmeste tanker til konemor og alle barna.

Måtte hans minne vare

-Arild-
    Moss

konemor

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Antall liker
    850
    Tror jeg har takket alle som har kondolert, gitt penger i både bryllup og begravelse tidligere, men enda en gang vil jeg gi dere en stor klem og en takk, en takk for at netopp dere er dere. Min kjære mann lever videre her ved min side usynlig, men allikevel levende sånn jeg ser på dette nå. Han følger nok litt med innimellom på hva dere driver med. Han levde og åndet for denne sentralen og for musikken og for alle dere som var hans venner, han satt med ipaden til den dagen han ikke klarte mer, han ville så gjerne, men han ble for syk til å klare det. Nå har han det ikke vondt mer, han har det godt, men vi som må leve videre har det vondt. Vi ville så gjerne at han skulle bli frisk. At han skulle leve og bli ivertfall 75, men hans liv ble bestemt og ende ved 47 år. Hans minne og hans glød ig engasjement lever videre i oss andre som må dra lasset videre. Og anlegget hans støver nok aldri ned så lenge jeg lever, og når jeg en dag reiser herfra, så tar nok den eldste poden til Jan over. Skal lære alle å elske musikk det er terapi og det gir deg glede og livsnytelse:) igjen en stor takk til alle som har bidratt til min manns glede den 19 jan og hans bortggang den 18 feb klemme til dere alle sammen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn