Jan-Jan´s ve og vel ..... og vel så det

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• 2xJ

NO PRISONERS !!!
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.364
    Sted
    VestBredden
    Maynard James Keenan:

The song was premiered on Apple Music's Beats 1 radio with Zane Lowe, where Keenan said the following about his creative process:

You don't want to force creativity, but part of it, I argue that you do. Then you need to pull your head out of your ass, quit being a wimp about it and just force yourself to just… You have a goal today. Write one line and one melody. Solve this puzzle today. One piece of this puzzle. Make yourself do it. If you don't do it, forgive yourself.

Force it. And then all of a sudden you'll find when you get past this, it's almost like a crest, you can see the entire valley. 'Oh shit, here it is,' and it all unfolds. And that's what happened with 'Apocalyptical', this track that we're releasing. I was like, 'No, I'm going to get this thing.' Because I had been working on another track before. I couldn't crack it and I did it. I did the due diligence. I was forcing myself to try to nail it, couldn't get it, put it aside. I was going to take a break and then jump right into this one. Cracked it..

Altså: Then you need to pull your head out of your ass, quit being a wimp about it and just force yourself to just…

Noe for noen og enhver....... :cool:

2xJ

NO PRISONERS !!!
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.364
    Sted
    VestBredden
    Dette albumet kommer definitivt til og komme på 10 på topp 2020 hos meg... !!!!!!!!

Paradise Lost - Obsidian

2xJ

NO PRISONERS !!!
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.364
    Sted
    VestBredden

Bare og glede seg til pakka som kommer til uka !!!! 😁
    Pakka kom, og emballert slik det skal !!! Eske i eske, så proft og korrekt som enn vil ha det som mottager.
    Innholdet ser meget tøfft ut, dog ikke sprettet plasten enda..... :cool:
    Noe må enn jo og ha og glede seg til.. det kommer dager som ikke er så gode og da er det godt og åpne en boks eller to som enn vet at vil frembringe det gode smilet og den følelsen av og ha et unikt produkt.
    Musikken har jeg dog hørt på Spotify, og det er slik at det må høres på mange ganger for og få et virkelig inntrykk!
    Ingen tvil om at dette er noe TGF/Warrior har lagt ned mye tid og energi i....og et virkelig ønske og og produsere noe slikt, og få det gitt ut på den eneste korrekte måten... Kudos for det!!!

/JR

Edit Piaf: Det er forventet et nytt album ila året om det går greit nok på skinner for Triptykon...

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    6.650
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    2×J, jeg lytter sjelden til tung metall i 2020, men trekkes til en fornyende/endrede/undrende sjanger av og til pga deg.

Takk skal du ha for eksempelvis Tool.
    Helvetes bra musikk når man er i den modus.

(Jeg var metal fan på 80/90 tallet, og har vært på alle viktige metal konserter på den tiden)

2xJ

NO PRISONERS !!!
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.364
    Sted
    VestBredden
    Er det ikke derfor at vi er på et forum da ? Og dele det vi liker best ??

Men takk for tilliten !!! :love:

Musikk er en glede !!!!!! Prøver og dele så snart som at jeg finner noe nytt som er interessant ...

2xJ

NO PRISONERS !!!
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.364
    Sted
    VestBredden
    Det var vår svenske venn som introduserte meg for dette orkesteret !!
    Det blir sikkert stas og høre hvor dypt dem har kommet nå... ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn