Forsterkere Integrert forsterker til Kef LS50

musicus

Musikk freak
Ble medlem
02.07.2015
Antall liker
4.793
Sted
Gbg
Torget vurderinger
4
Uansett hva du velger, ta deg tid å teste ampen du velger, helst hjemme..om det går! Disse små tassene var også i min kikkert for en stund tilbake, fikk en demo hos en handler og fikk de rigget opp med noen gode Naim saker...men skjønte (etter min smak) at her måtte det mer, mye mer krefter til för det ville blomstre!
Inntrykket mitt etter den demoen var att man bör unngå amper som er kjent for å prestere lystklingende, (ingen nevnt, ingen glemt!) og har bra med krefter, så har du muligheten å teste selv, så gjør det!!

mvh

pelsjeger

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.04.2004
Antall liker
293
Torget vurderinger
4
Uansett hva du velger, ta deg tid å teste ampen du velger, helst hjemme..om det går! Disse små tassene var også i min kikkert for en stund tilbake, fikk en demo hos en handler og fikk de rigget opp med noen gode Naim saker...men skjønte (etter min smak) at her måtte det mer, mye mer krefter til för det ville blomstre!
Inntrykket mitt etter den demoen var att man bör unngå amper som er kjent for å prestere lystklingende, (ingen nevnt, ingen glemt!) og har bra med krefter, så har du muligheten å teste selv, så gjør det!!

mvh
Tenker at hvis man ikke klarer å leve med begrensningene til LS50 sammen med en 5-8k amp-/dacløsning så er imho veien kort opp til LS50 wireless. Tror ikke det er forsvarlig å forsøke bedre de innebygde ampene med aktiv deling for vettuge penger.
ligger et par til slags her lokalt Her i Tromsø. De er råflotte i røyksølv!

bilder under av mine forhenværende passive.

57031B2C-B70A-49EC-9431-E8982730C85B.jpeg

EBEE8689-091E-4D20-81BD-2ADF47C19F50.jpeg

0A561266-4CDE-4EC8-9957-CD38E4D573F2.jpeg

musicus

Musikk freak
Ble medlem
02.07.2015
Antall liker
4.793
Sted
Gbg
Torget vurderinger
4
Tenker at hvis man ikke klarer å leve med begrensningene til LS50 sammen med en 5-8k amp-/dacløsning så er imho veien kort opp til LS50 wireless. Tror ikke det er forsvarlig å forsøke bedre de innebygde ampene med aktiv deling for vettuge penger.
ligger et par til slags her lokalt Her i Tromsø. De er råflotte i røyksølv!

bilder under av mine forhenværende passive.

Vis vedlegget 663555

Vis vedlegget 663556

Vis vedlegget 663557
Jeg ville väre forsiktig med å antyde pris, men bare råde att man tester og finner sin vei, for meg måtte det ha blitt noe annet enn de Naim´s de ble koblet sammen med, det igjen hadde kanskje värt bra for andre, stress er hifiéns värste fiende!

mvh

Mr. Streamer

Medlem
Ble medlem
11.11.2019
Antall liker
2
LS50W er bra for jazz å vocal, men for pop, electronic, rask å mye bass, faller de helt igjennom!

Topp Bunn