Ingen agurkar i Audiophile.no! – Stig Arne si dagbok Mai 2022

SAD-0522 (1 of 1)-2.jpg

Trass i sumar og agurktid har me samla litt stoff om NAD 3020, Rogers LS3/5A, Dali 7 og Yamaha NS 1000. Og litt tyrstedrikk i varmen; på slutten.

Vedlikehaldsalderen

I min alder er det mykje snakk om vedlikehaldsalderen. Sjølv er eg so heldig å vera frisk og i god form. Det står verre til med utstyrsparken. Dei eldste Nad-ane mine (Nad 3020 og 7020) er frå kring 1980, altso godt over 40 år. Det same gjeld eit dusin platespelarar, kassettspelarar, radioar og fleire dusin høgtalarar. Og alt dette treng stell for å fungera. Det er travelt å vera pensjonist.

Nad 3020 (som vanleg)

Fylgjande hending er eitt døme av fleire. For ei stund sidan reparerte eg ein Electrocompaniet Objekt høgtalar (nytt basselement), og kopla til ein Nad 3020 for utprøving. Dette var ein av to særs gode Naddar, av den opphavelege typen, produsert av Lever Audio i England, før produksjonen vart flytta over til Taiwan, kva han no hadde der å gjera. Det gjekk bra i starten, men etter ein litt pussig lyd som eg kunne sverga på ikkje var ein del av melodien, vart det stille. Full panikk. Det oppstod naturlegvis ei mengd med teoriar om kva som kunne ha skjedd. Hadde Nadden gått te helsike og øydelagt Objekta? Var Objekta i ustand og teke med seg Nadden i raset? Ein billeg forsterkar vart kopla opp for ikkje å risikera livet til fleire gode forsterkarar. Det vart då konstatert at Objekta var friske, og den billege forsterkaren spelte som ingenting. Nadden derimot var daud, uvisst kvifor, og levert til doktor i von om eit under....

Les heile dagboka i Audiophile.no

SAD-0522 (6 of 7).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
584
Link til alle artikler
300
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
TEST: Sennheiser IE 600 - glitrende In Ear Monitorer som gransker musikken

TEST: Sennheiser IE 600 - glitrende In Ear Monitorer som gransker musikken

• 0
Tidligere i år lanserte Sennheiser et sett med In Ear monitorer som plasserte seg mellom IE 300 og IE 900. Det var med stor entusiasme vi takket ja til å teste et sett. Rett før påske lanserte...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Ray møter Beam Gen. 2 – Sonos-kannibalisme?

TEST: Ray møter Beam Gen. 2 – Sonos-kannibalisme?

• 0
I løpet av det siste året har Sonos lansert to nye lydplanker – en oppgradering av Beam, og den helt nye Ray som er litt som en attpåklatt i Sonos sitt lydplankesortiment. Vi har fått låne begge...
Fortsett
Audiophile.no
Om dempematerialer og ymist – Stig Arne si dagbok juni 2022

Om dempematerialer og ymist – Stig Arne si dagbok juni 2022

• 0
Byggjer du høgtalarar? Då er denne dagboka noko for deg: Dempemateriale for bruk i høgtalarkasser. Pluss Ymist, og ei sexy ølspalte. DEMPING AV HØGTALARAR Heilt sidan eg bygde mine fyrste...
Fortsett
Audiophile.no
Platesmaking 6-22. Ikke et snev norsk

Platesmaking 6-22. Ikke et snev norsk

• 1
Jeg har vanligvis en hovedoppmerksomhet rettet mot norske musikkutgivelser i mine platesmakinger. Denne gangen er det bare utenlandske utgivelser jeg har smakt på. Men fortvil ikke – det lages...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Wiim Mini – den lille giganten som stadig vokser

TEST: Wiim Mini – den lille giganten som stadig vokser

• 20
Wiim Mini har i løpet av det siste året seilt opp som en interessant streamerkandidat i budsjettklassen. Nederst i budsjettklassen for å være litt presis. Og da Hifisentralen inkluderte den i sitt...
Fortsett
Audiophile.no
PX7 S2 - nye trådløse hodetelefoner fra B&W

PX7 S2 - nye trådløse hodetelefoner fra B&W

• 0
Bowers & Wilkins lanserer nye og oppgraderte versjoner av sine toppmodeller av trådløse hodetelefoner. De nye modellene kommer i tre ulike farger, og har flere tydelige forbedringer over...
Fortsett
Topp Bunn