INFINITY`s venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • supercharger2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.07.2003
    Innlegg
    272
    Antall liker
    377
    Torget vurderinger
    1
    En forferdelig innrømmelse, etter 30 år nesten sammenhengende med Kappa 9.2i solgte jeg nylig mine svarte 9.2i som har vært i mitt eie i 21 år. Var så dum å kjøre demo for ny eier. De er fantastiske den dag i dag! På alle måter. Trøsten er mine nye Bryston model T10 som også er fantastiske høyttalere.
    IMG_8689.jpg
    IMG_8688.jpg
     

    MB-S124

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.05.2012
    Innlegg
    784
    Antall liker
    945
    Fikk du det du ønsket for de? :)

    Kappa 9.2i er nok den høyttaleren jeg har blitt mest overrasket over og blitt mest glad i inntil jeg fikk IRS Epsilon.
    Superhøyttaler til pølsepris. Jeg brukte lang tid på å bestemme meg for å kvitte meg med de jeg hadde, da gikk de rett i bilen og ble kjørt til ny eier, det var nok den beste løsningen.
     

    supercharger2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.07.2003
    Innlegg
    272
    Antall liker
    377
    Torget vurderinger
    1
    Fikk du det du ønsket for de? :)

    Kappa 9.2i er nok den høyttaleren jeg har blitt mest overrasket over og blitt mest glad i inntil jeg fikk IRS Epsilon.
    Superhøyttaler til pølsepris. Jeg brukte lang tid på å bestemme meg for å kvitte meg med de jeg hadde, da gikk de rett i bilen og ble kjørt til ny eier, det var nok den beste løsningen.
    Ja jeg hadde ikke solgt de for under 30.000 kroner. Da hadde de blitt lagret på kontoret. Det tok 2 timer fra jeg la de ut til kjøper sa han skulle ha disse. En heldig mann!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn