IE 10

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.957
Antall liker
11.765
Sted
Hus
Noen her som har problemer med å legge inn bilder og bruke linjeskift etter oppgradering til Internet Explorer 10
 

MidFi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
152
Antall liker
68
Ja. En midlertidig fiks:
Trykk på F12 for å åpne utviklerverktøyet. Velg lesermodus "Internet Explorer 9".
Dessverre blir dette satt tilbake til standardverdien når du lukker IE.

Den eneste varige løsningen er å gå tilbake til IE9, eventuelt en annen browser, og vente til Microsoft får ordnet opp i problemet.
 

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2010
Innlegg
7.551
Antall liker
564
Sted
Bergensregionen
Linjeskift virker ikke

Noen her som har problemer med å legge inn bilder og bruke linjeskift etter oppgradering til Internet Explorer 10
Jeg benytter Microsoft Internet Explorer 9, men fikk nylig (i helgen?) problem med linjeskift. Det virker kun når jeg har valgt "Switch Editor to Source Mode".

PCen kjørte en automatisk oppdatering like før jeg opplevde problemet for første gang, men jeg er usikker på om det skyldes dette eller HFS.

Microsoft Internet Explorer 8 virker derimot uten problemer.
 

arild

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.03.2003
Innlegg
911
Antall liker
531
Sted
Sogn og Fjordane
Torget vurderinger
7
Heisann!

Eg fekk også problem med linjeskift, m.m etter oppdatering til IE 10. Løysinga her var å velge Kompabilitetsvisning i adressefeltet.

Mvh Arild
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.957
Antall liker
11.765
Sted
Hus
Fant ut at det eneste som funket var å avinstallere IE10 :)
 

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2010
Innlegg
7.551
Antall liker
564
Sted
Bergensregionen
Eg fekk også problem med linjeskift, m.m etter oppdatering til IE 10. Løysinga her var å velge Kompabilitetsvisning i adressefeltet.
Det forsøkte jeg, men da forsvant dessverre grafikken på alle redigeringsknappene slik at alle var blanke og like. Det ble dermed tung(vin)t å finne rett knapp.
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.957
Antall liker
11.765
Sted
Hus
Avinstallerte jeg, men det tok vinter og votter å få det ut av maskinen :(
 
N

nb

Gjest
Største problemet til folk som bruker IE er at de bruker IE.

Sikkert de sammme som har brukt Norton Antivirus siden versjon for-lenge-siden.

Styr unna - det har vært riktig de siste ørten årene og er sikkert fortsatt riktig. Har ingen planer om å sjekke ut om MS har funnet på noe genialt i IE 10. Empirien er ikke på deres side.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Jeg har lagt ut en nyhet om dette temaet her: http://www.hifisentralen.no/forumet/nyheter/109-internet-explorer-10-og-problemer.html

Vi har forøvrig funnet feilen som forårsaker at IE 10 ikke fungerer med linjeskift i CKeditor, og vi har planlagt en større oppdatering av sidene om en ukes tid som bl.a. vil løse dette problemet + en del andre ting. Inntil den tid så vil jeg anbefale å følge anvisningene i linken ovenfor.

Mvh
Høvdingen
 

Geir Kristiansen

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.01.2011
Innlegg
2.852
Antall liker
2.281
Sted
Tromsø
Har slått av kompabilitetsmodus og det ser ut til at alle tidligere problemer med IE 10 er forsvunnet med forumoppgraderingen.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Ja, IE 10 skal nå virke normalt.
 
Topp Bunn