Iacta alea est, postludium.

RM

Bransjeaktør
Ble medlem
26.03.2005
Innlegg
526
Antall liker
1.440
Torget vurderinger
2
Siden jeg debuterte som skribent i disse spalter, har det rent mye møkkete vann under Drammensbrua, og tiden har kommet til å skrive siste kapittel.
Jeg vil først sende en varm takk til alle dem som har støttet meg. Mange varme ord har det blitt, og de har betydd mye. Ingen nevnt, ingen glemt.
Nå har telefonen min vært avslått i tre uker, og jeg har kommet frem til at jeg trenger profesjonell hjelp.
Jeg fikk besøk av ei god venninne i går, hun lurte på om jeg fremdeles var i live. Det fikk meg til å reagere på denne måten. Jeg lever, men dette kan ikke fortsette slik, og derfor vil jeg allerede i dag søke ekstern hjelp.
Til alle dere som venter: Ole, Steinar, Håkon/Knut, Frode, Jørgen, Roy Petter og alle dere andre. Alt er ikke klart, men vil bli det. Heretter vil min telefon ALLTID være på, og jeg vil kunne treffes uansett.
Telefonen min, 92211000, vil bli åpnet fra kl. 1200 i dag. Skulle den bli stengt, vil det enten ligge beskjed, eller jeg er ute av dette yrket.
Vær så snill, ikke ta meg alle sammen kl. 12.
Et siste innlegg om dette emnet fra
Roar Malmin
 

Kirk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2003
Innlegg
126
Antall liker
1
Lykke til videre da Mr Malmin.
Sterkt gjort å være så åpen om dette. Virkelig.

Hilsen R.S
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.712
Antall liker
11.164
Torget vurderinger
2
Ja Roar, den venninna kan utrette det utroligste...! ;) Godt å se deg ute i cyberspace igjen...! :D Stå på, husk vi er mange som er villige til å bli med deg å trekke skuta om den går på grunn!

Mvh
Håkon
 
Topp Bunn