Hvordan overføre ekstern hardisk til Itunes?

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Jeg skal bruke ekstern hardisk til å avspille I-tunes på ny maskin. All musikken skal kun ligge på hardisken.
Får ikke til å overføre bilder og sporinfo til I-tunes fra ekstern hardisk uten å kopiere alt over til maskinen.

Har gjort det flere ganger tidligere, men får det ikke til denne gangen. Ligger det en begrensning i ny oppdatering?
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Da kan jeg ikke hjelpe, men det burde ikke ligge i siste oppdatering. Jeg bruker samme løsning og har ikke hatt problemer
 

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Ok. Knotet i mange timer i går. Endte med at jeg kopierte alt over til maskinen og slettet igjen for å hente alle bilder og informasjon til I-tunes, men selv nå vil den ikke automatisk finne all musikken på den eksterne hardisken. Får spørsmål om å finne frem filen og da fungerer det greit på det sporet, men den finner ikke de andre.
 
X

X186841

Gjest
Kopier filer til iTunes Media-mappen må være blank , hvis du huker den av kopierer den alle musikkfilene du vil legge til i biblioteket til den plasseringen som er angitt og det er default på disken inni mac,n. Hvis du huker den av må du angi att biblioteket skal ligge på eksterndisken for å unngå å flytte alle filene.
 

Piemonte

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2013
Innlegg
187
Antall liker
48
Hvis du allerede har musikken på harddisken er det enkelt.
åpne Itunes, gå til "arkiv" fanen på toppen og "legg til i bibliotek". Velg der mappen du vil legge til og da henter Itunes stien til sangene, har du logget på kan du også hente albumbilder
 

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Hvis du allerede har musikken på harddisken er det enkelt.
åpne Itunes, gå til "arkiv" fanen på toppen og "legg til i bibliotek". Velg der mappen du vil legge til og da henter Itunes stien til sangene, har du logget på kan du også hente albumbilder
Så enkelt og greit. :)
Mente at jeg kopierte hele biblioteket på den måten. Har satt den i gang og det virker. Håper jeg ikke nå får flere av hvert spor.

Takk alle sammen!
 

Piemonte

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2013
Innlegg
187
Antall liker
48
den flytter inegenting meneer jeg, bare lager linker til riktig plass.
Når du ripper ny musikk må du lage sti til den samma mappa så har du alt på en plass. slik som vist lengre oppe
 
Topp Bunn