Hvor lenge må en reparasjon ta?

Øyvind Ek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2009
Innlegg
205
Antall liker
154
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
1
Jeg har nå hatt en Copland CVA 306 til reparasjon- volumkontrollen motor sluttet å virke. Den ble sendt i i begynnelsen av februar og er fortsatt ikke blitt reparert. Det står på delemangel sies det men snart et halvt år er vel ganske lenge. Jeg synes jo det er dårlig av Copland å ikke kunne skaffe deler. Jeg lurer jo på om Akustisk Bureau er rette plassen etter hvert.
 

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
8.078
Antall liker
6.491
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
Dersom du har prøvd å bestille deler fra feks mouser etc så er leveringstiden beregnet til over et år på enkelte deler det vi anser som normale hyllevarer dessverre.
Tror ikke Akustisk Bureau kan lastes for dette.
 

Øyvind Ek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2009
Innlegg
205
Antall liker
154
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
1
Godt det da- det er vel bare å smøre seg med tolmodighet…
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.794
Antall liker
11.191
Sted
Ytterst i havgapet...
Hvis det er et motorpot som må skiftes, så er det jo noen forskjellige veier til Rom, - gitt at riktig verdi finnes også hos andre..... om man bare bestiller som reservedel direkte fra Copland kan det jo kanskje ta noen tid, - alt etter hvor gammel fosterkeren er og hva man har på lager...
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.532
Antall liker
3.076
Torget vurderinger
0
I disse tider er det veldig greit å ha et produkt i backup så man ikke mister viktige timer i sweetspotten...
 
  • Liker
Reaksjoner: HoJ

Øyvind Ek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2009
Innlegg
205
Antall liker
154
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
1
Det er et motorpot som må byttes ja og det er visst ikke lagervare akkurat. Det dukket opp en norsk « erstatning» - så jeg er mer enn reddet😊. Spørs om Copland’en blir stående….
 

lille hiawata

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2008
Innlegg
4.257
Antall liker
2.494
Sted
Harstad
Torget vurderinger
1
Kjøper man feks dyr ny cd spiller ,kan det være lurt å sikre seg en reservelaser i samme slengen.
 
Topp Bunn