hvor kjøpe knotter?

-morten-

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2005
Innlegg
384
Antall liker
7
hei,

har en music angel "marantz 7" forforsterker som jeg ønsker å bytte knottene på da disse er av dårlig kvalitet og subber mot ytterkant. selve bryteren sitter bakerst i forsterkeren og styres med en 6-kant stang.

jeg trenger derfor knotten med "hus/foring eller hva man skal kalle det" og kobling for 6-kant stang. hvor kan jeg finne slikt? dersom jeg hadde vist hva slikt heter på engelsk kunne det ha lettet googlingen min.

det er de 3 komplette knottene på framsiden jeg er interesert i å bytte ut.



mvh

-morten-
 

Vedlegg

-morten-

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2005
Innlegg
384
Antall liker
7
hei,

der finner jeg bare knottene, jeg ønsker også selve chassisfestet. (jeg skal ikke ha en bryter, da denne sitter bakerst i forsterkeren).

mvh

-morten-
 

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.823
Antall liker
610
-morten- skrev:
hei,

der finner jeg bare knottene, jeg ønsker også selve chassisfestet. (jeg skal ikke ha en bryter, da denne sitter bakerst i forsterkeren).

mvh

-morten-
Har du et bilde av det du kaller "chassisfestet"?

Er det "messingmutteren" til venstre i dette bildet du tenker på?

 

-morten-

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2005
Innlegg
384
Antall liker
7
hei,


nå snakker vi. jeg har stanga, trenger alt det andre for å feste stang/knott i frontplata. trenger 3 slike sett. (dersom de ikke koster skjorta da)

mvh

-morten-
 

bjarnetv

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2008
Innlegg
3.791
Antall liker
5.338
Sted
oslo
OT, men synes det det var ganske morsomt at de har prestert å skrive navnet feil på faceplaten :D

måtte gå å sjekke min egen music angel amp for å se hva som stod på den, men der var det bare den vanlige skrivefeilen på transformatorhusene.
 
Topp Bunn