Hvilken

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Innlegg
1.577
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
idiot fant på at man kan ta en såkalt "pause" i et parforhold ??? :'(
 

ou812rh

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2006
Innlegg
5.495
Antall liker
15.277
Sted
Oslo
Torget vurderinger
10
Det har jeg også lurt på et par ganger! Skal jeg driste meg ut på en teori så blir svaret mitt: en eller annen dame!!!!! :) Håper du/dere kommer igjennom pausen.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.523
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
I et land der det er sett på som fordelaktig at man skal leve livene sine i små hyggelige esker polstret med bomull så livet ikke skal gi deg noen "trøkk" om det rister litt, er det bare en logisk konsekvens at man ikke tør/vil ta skrittet helt ut med en gang og si det som det er: DET ER SLUTT !

Finnes mange mer eller mindre rasjonelle grunner for å gjøre det dette viset, feks vil man kanskje gjerne se om det nye fungerer før man klipper alle bånd. Feigt om noen spør meg.

Men bottom line er nok at dama er lei og vil ut av forholdet, men så vet hun ikke om det finnes noe som i praksis fungerer bedre "der ute". Litt kjekt å ha en "nødinngang" om det skulle vise seg praktisk.

Personlig synes jeg det da er bedre å gjøre et ærlig forsøk på å få det forholdet man har til å fungere bedre, og funker ikke det er det best å "bite the bullet" og ta et ærlig og redelig brudd på en måte som viser både en selv og partneren en smule respekt. Da kan man, om man er heldig, beholde et greit forhold uten bitterhet, mistanker og beskyldninger.
 

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Innlegg
1.577
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Gjør ikke saken bedre at det blir sagt over sms i alkoholpåvirket tilstand. :-X
 

ou812rh

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2006
Innlegg
5.495
Antall liker
15.277
Sted
Oslo
Torget vurderinger
10
shaunv skrev:
Gjør ikke saken bedre at det blir sagt over sms i alkoholpåvirket tilstand. :-X
Hm, litt dårlig utgangspunkt det der. Kanskje lurt å ta skjeen i egne hender og sjekke om det var alvorlig ment eller bare fyllerør. Mye rart som har blitt sagt og gjordt i fylla, og ikke alt er så alvorlig som det ser ut til. Uansett viktig å få klarhet i hvor man står!
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Spiralis skrev:
I et land der det er sett på som fordelaktig at man skal leve livene sine i små hyggelige esker polstret med bomull så livet ikke skal gi deg noen "trøkk" om det rister litt, er det bare en logisk konsekvens at man ikke tør/vil ta skrittet helt ut med en gang og si det som det er: DET ER SLUTT !
Den var ny, det å sette et forhold på vent er typisk sosialdemokratisk (kommunistisk) nannystat-greie? For det er det du egentlig har lyst til å si, ikke sant? ::) ::) ::)


@Trådstarter: Pul rundt. Det er 16.Mai og en strålende dag for en tur på byen. ;)
 
J

J.J

Gjest
Kan ikke gi deg svar på hvem som sa det ... sorry
Men det jeg kan si er at om du vil fortsette så må en dialog igang snarest, KOMMUNIKASJON er viktig ... Kanskje det er nye avtaler som må inngås - det er mange former for parforhold. Mange som ikke vet hva dem har før dem mister det, uten at dette gjelder deg på noen måte .
Lykke til..
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.636
Antall liker
32.554
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
Er det pause er det pause....
Ta deg en tur på by`n i kveld du, enkelt og greit ;D

gismo
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.523
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
ErosLoveking skrev:
Spiralis skrev:
I et land der det er sett på som fordelaktig at man skal leve livene sine i små hyggelige esker polstret med bomull så livet ikke skal gi deg noen "trøkk" om det rister litt, er det bare en logisk konsekvens at man ikke tør/vil ta skrittet helt ut med en gang og si det som det er: DET ER SLUTT !
Den var ny, det å sette et forhold på vent er typisk sosialdemokratisk (kommunistisk) nannystat-greie? For det er det du egentlig har lyst til å si, ikke sant? ::) ::) ::)


@Trådstarter: Pul rundt. Det er 16.Mai og en strålende dag for en tur på byen. ;)
Nei Eros der tar du helt feil. Det var bare en generell betraktning om hvordan dette landet skal skjerme alt og alle mot alt som kan gjøre vondt.
 
Topp Bunn