HerligGodt utviklet men med god syre og behagelig munn følelse. Hint av mandler og mye jeg ikke klarer å sette ord på. En stor opplevelse. Vis vedlegget 1212602
Den er lekker! Jeg skal si deg til neste gang vi er på vei til Årup så får vi ta et champagne treffdenne var snadder 100% pinot noir. god syre og munnfølelse. Vis vedlegget 1213260
Prøv sjampis til tapas. F.eks. en Moet & Chandon. Eller til annen mat. Sjampis er kanskje aller best sammen med mat.Jeg misunner de som liker Champagne. Festlig drikk og fin å se på men jeg liker de ikke. Kanskje jeg kan venne meg til denne drikken? hvis jeg kjøper noen flasker og prøver hardt. Har venner og sønn som elsker disse dråpene.
Tiltredes! Champagne er uovertruffen til sushi. Jeg bruker gjerne en blanc de blancs til takeaway fra Alex Sushi | Hjem.Prøv sjampis til tapas. F.eks. en Moet & Chandon. Eller til annen mat. Sjampis er kanskje aller best sammen med mat.
Med vondt skal vondt fordrives ..Tiltredes! Champagne er uovertruffen til sushi. Jeg bruker gjerne en blanc de blancs til takeaway fra Alex Sushi | Hjem.
Det kan du si. Jeg for min del har det forholdet til rødvin. I dag blir det ytrefilet og hvitvin her i huset. Jeg har en verdicchio som passer godt til formålet.Med vondt skal vondt fordrives ..
god helg, rødvin og biff her idag. Har lest så mye om biffpriser i avisen i det siste at jeg må sjekke hva det dreier seg om
Drukket nok nå kanskje?I dag er jeg en loff.
For så vidt ille nok, men i går var det verre. Til å begynne med var jeg ingenting. Litt utpå dagen en syrefest for skinny girls, deretter brun som et nystekt brød og til slutt en fuktig kjeller og en regnfrakk. For ikke å nevne at jeg innimellom alt dette også har vært en elegant nerve, høstløv i oppløsning og en eng av gule blomster.
Man blir hva man drikker.
Kyss meg på ananasen!
Det var jo et veldig pussig spørsmål i en vintråd.Drukket nok nå kanskje?
Da er svaret at jeg ikke har drukket nok. På høy tid å planlegge morgendagens drikke.Det var ment som humor.