Forsterkere Hvilken forsterker på tungdrevene elektrostat høyttalere

unison

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2004
Innlegg
426
Antall liker
58
Sted
Otta
Torget vurderinger
0
Vil en ren klasse a forsterker, klare elektrostater bedre enn en klasse ab forsterker?
Jeg hørte en Threshold 100w klasse a forsterker, koblet opp med disse høyttalerene.
Og den kontrolerte de meget bra, og med en meget bra lyd også.
 

ufo

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.02.2016
Innlegg
1.785
Antall liker
915
umulig å vite for sikkert. prøv en rimelig klasse d crown, kanskje du får musikk.
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.632
Antall liker
11.017
Torget vurderinger
2
umulig å vite for sikkert. prøv en rimelig klasse d crown, kanskje du får musikk.
Da har jeg ganske mye mer tro på lovemusikk-forslaget om Doxa, egentllig.

De elektrostatene skal i prinsipp ikke tvinge godt motoriserte forsterkere i kne på noen måte. Men det er noen psyko-akustiske fenomen ut og går når gjengivelsen blir veldig glatt, åpen og uanstrengt; vi tror vi ikke spiller høyt. Men det gjør vi, og i sannhetens navn er headroom'et på elektrostater litt så der. Og noe må skje.
Åpenbart skjedde det også noe, men om det er forsterkernes skyld, gjenstår å se.
 

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.083
Antall liker
2.504
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
Problemet er her ganske sikkert som bolinder nevner kapacitivt , Som regel liker slike laster en kl A amp ,Det skader ikke prøve en annen amp . Det er sikkert flere men har hørt AW 250 på store magneplanar uten ånde nød ,Men faktisk kan en kabel øke kapicansen om ampen er bredbåndet og flettede kabler brukes i tilegg eller bare kablen alene
 

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Klasse A-forsterkarar er ideelle småsignalforsterkarar. Men når ein treng stor effekt er dei, på grunn av låg verkningsgrad problematiske. Klasse A tyder at utgangstransistorane alltid leiar straum, slik at dei er fri for kryssoverforvrengning. I ein klasse B-forsterkar er det berre den eine transistoren (npn eller pnp) i eit push-pull-trinn som leiar, medan den andre er av (ofte er det det fleire transistorar i parallell, og da er det enten alle pnp- eller elle npn-transistorane som er på/av). Etter som npn- og pnp-transistorar ikkje er heilt komplementære endar ein opp med litt feil i nullgjennomgangen (når ein transistor stengjer og den andre opnar). Denne forvrengninga er det ein kallar kryssoverforvrengning.

Nokre forsterkarar har større tomgangsstraum enn klasse B, men mindre enn klasse A, slik at begge transistorane (npn og pnp) begge leiar når utgangsspenninga er låg. Når utgangsspenninga aukar vel den eine transistoren stenga heilt, slik at berre ein leiar. Om utgangssppenninga er lita unngår ein difor kryssoverforvrengning, men når spenninga blir så stor at den eine transistoren stengjer vil vi få forvrengning, og denne forvrengninga er som oftast kraftigare enn kryssoverforvrengninga i eit klasse B-trinn. Om det er meir høyrbart er det ikkje heilt enkelt å avgjera, på grunn av at når det skjer ved ein større amplitude er det meir sannsynleg at forvrenginga blir maskert av det tilsvarande større lydtrykket. Men dette vil avhanga av den spektrale energien i forvrengninga i høve til den spektrale energien i signalet utan forvrengning, Slike utgangstrinn er det som vert kalla AB, etter som dei er ein mellomting mellom klasse A og B. Eit utgangstrinn kan operera i klasse A (begge transistorane leiar heile tida, men i ulik grad) når utgangsstraumen ikkje er for stor. Men om lasten trekkjer stor straum, slik som ein kapasitiv last gjer i høgfrekvensområdet, kan det henda at den eine transistoren stenger heilt. Då vil det som skulle vera ein klasse A-forsterkar operera som ein klasse AB-forsterkar. Det er mange effektforsterkarar som vert senlde som klasse A, men som i røynda ikkje er det når ein koplar på ein høgtalar som trekkjer stor straum.

Eit utgangstrinn som skal arbeida som rein klasse A med kapasitiv last lyt difor ha stor tomgangsstraum, noko som fører til liten effektivitet. Dette fører i sin tur til at elrekninga går opp og at ein har ein ekstra elektrisk varmomn i stova. Dette er kanskje ikkje eit problem midt på vinteren, men på sumaren er det ikkje så bra. (LC Audio hadde ein effektforsterkar med ein brytar på baksida som kompla om mello stor og liten tomgangsstraum.) Klasse A-forsterkarar lyt ha store kjøleribber for å verta kvitt den termiske enegien som vert generert i utgangstrinnet, noko som er dyrt og fører til fysisk store kassar. På dette området er det ingen tvil om at klasse D er best.

Det finst òg nokre utgangstrinn som varierer tomgangsstraumen, enten trinnvis [1] eller kontinuerleg [2], for å hindra at transistorane stenger heilt. Ein er da avhengig av at denne justeringa ikkje innfører forvrengning.

Gjenverande ulinear forvrengning kan reduserast me hjelp av tilbakekopling. Ein effektforsterkar bør ha stor råforsterking (forsterkning utan global tilbakekopling), slik at ein kan nytta kraftig global tilbakekopling for å legga fast lukka-sløyfe-forsterkinga. Det er differansen mellom open- og lukkasløyfeforsterkinga (sløyfeforsterkinga) for fører til reduksjon av forvrengning, undertrykking av rippel i forsyninga, etc. At det innan "Hi-End-krinsar" heiter at global tilbakekopling let dårleg er ei myte som har overlevd frå tidleg på 1970-talet. Men om ein ser objektivt på det og studerer tilbakekopling, i staden for å lesa so kalla "High-End"-litteratur, finn ein fort ut at dette ikkje stemmer. Røyrforsterkarar har ikkje så stor råforsterking, så sløyfeforsterkinga blir for lita til å effektivt undertrykka forvrengning. At det er sume som likar forvrengning er ei anna sak....

Referansar
[1] B. Duncan, High performance audio power amplifiers for music performance and reproduction, Newness1996.
[2] N. Pass, Active bias circuit for operating push-pull amplifiers in class A, US patent 3,995,228, 30/11-1976,
 

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.083
Antall liker
2.504
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
Jeg er ikke så teoretisk av meg Bolider :), men har farts tid som DIY
Jeg har laget en sånn klasse A som du nevner , idle switch .Siden den skulle være min siste av en lang rekke bestemte jeg meg for at den skulle kunne drive min ønkske høytaler Apogee with ease , altså det skulle ikke være begrensninger på strøm .Den har heller ingen sikringer på annet enn strøm i kapacitiv belastning 12x8amp
Jeg har 2andre deilige power amper 1 røramp 27 A strøm grense 2x 240w og en T amp 2x500w strømgrense 22A.Hos meg er det ingen tvil om at når spikeren skal slås inn da er det klA som gjelder, med tomgang 2,2 A .Det beste av allt er den finnese den spiller med samtidig brutal power .Jeg kommer alldri til å unnvære dem heller ikke mine klA forfor sterkere eller dac ,,, For meg teller det ikke å være så grønn" klA er litt av tillegs varmen her i huset når det er kaldt
Og selv om jeg elsker en ordentlig D /T amp eller en power rør så kan det være en befrielse og en nytelse å høre en god kl A , har du hørt noen selv ?
 
P

parafinoksen

Gjest
Hvorfor vil folk ha elektrostater hvis det er så himla pes med å drive dem?
 

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.083
Antall liker
2.504
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
Hvorfor vil folk ha elektrostater hvis det er så himla pes med å drive dem?
Som meg ,,,,Har du først hørt dem med en god amp og rette plasseinger , de er ikke kone vennlige nei bortsett fra det , det er dipoler og exstremt raske , det gjør noe for ektheten i musikken :)
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.682
Antall liker
7.922
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Då eg kvitta meg med Acoustat 4 etter å ha innsett at dei ikkje var ideelle i ein småbarnsheim, reagerte kona på at lyden vart forringa ved overgang til Genesis 8300F, (som er ein svært god høgtalar, det også, men ingen elektrostat). Det vart ikkje bra igjen før eg fekk InnerSound Eros (hybridhøgtalar med elektrostatpanel).
Du verda, så greitt det er med ei musikkelskande kone.....
 

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Og selv om jeg elsker en ordentlig D /T amp eller en power rør så kan det være en befrielse og en nytelse å høre en god kl A , har du hørt noen selv ?
Nei, eg har ikkje høyrt klasse A-forsterkarar, men eg har lytta til høgtalarar drevne med klasse A-forsterkarar. Poenget er vel at ein ikkje skal høyra forsterkaren? Eg er samd i at klasse A er betre enn klasse B og AB, men eg blir ikkje forundra om klasse D blir like bra snart. Dei kan ein òg bruka om sumaren. Ja, til og med i hundedagane.
 

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.083
Antall liker
2.504
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
Nei, eg har ikkje høyrt klasse A-forsterkarar, men eg har lytta til høgtalarar drevne med klasse A-forsterkarar. Poenget er vel at ein ikkje skal høyra forsterkaren? Eg er samd i at klasse A er betre enn klasse B og AB, men eg blir ikkje forundra om klasse D blir like bra snart. Dei kan ein òg bruka om sumaren. Ja, til og med i hundedagane.
Enig , og ps T ampene mine er sommer ampene
 

unison

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2004
Innlegg
426
Antall liker
58
Sted
Otta
Torget vurderinger
0
Hvorfor vil folk ha elektrostater hvis det er så himla pes med å drive dem?
For meg er elektrostater som balsam for ørene!
Pluss at man slipper og selge huset for og få så god lyd!
Men utfordringen er og finne en forsterker som er mach
😀
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.695
Antall liker
37.935
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
For meg er elektrostater som balsam for ørene!
Pluss at man slipper og selge huset for og få så god lyd!
Men utfordringen er og finne en forsterker som er mach
😀
Ja det er helt rett :) ingenting lyder så bra som paneler/elektrostater men de krever litt plass.

mvh
 
P

parafinoksen

Gjest
Kanskje har det noe med lyden å gjøre...? :)
Som meg ,,,,Har du først hørt dem med en god amp og rette plasseinger , de er ikke kone vennlige nei bortsett fra det , det er dipoler og exstremt raske , det gjør noe for ektheten i musikken :)
Det er vel ganske innlysande? Du har vel høyrt på eit par slike?
Jau. Jo. :) Det finnes jo verre utfordringer enn forsterkerkraft folk tar på seg i den audiofile verden.
 

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.083
Antall liker
2.504
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
Du må nok opp på en ren analog power amp( ikke hybrid ) med uten for mye farving , men med litt varme som feks AW 250
 

unison

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2004
Innlegg
426
Antall liker
58
Sted
Otta
Torget vurderinger
0
Vil disse Audiostatic høyttalerene jeg har, gå ned mot 1 ohm og kansje under dette?
 
L

Lassencad

Gjest
Det der er så forbandet med disse vellydende Klasse A forstærkere er jo at ca 80% går op i varme af den effekt der er opgivet. Så er der ikke meget tilbage til at drive højttaleren
 
M

MarkusH

Gjest
Kunne godt tenkt meg noen små elektrostater selv i stua etterhvert, men skal det dras på så hadde nok andre høyttalere fått stått for det. Var en som var hos meg for en stund siden som sa at han trodde ikke det spilte så høyt fordi lyden var så klar, jeg går stadig i den fella sjøl også. Man trenger ikke stater for bra lyd er min mening. ;)
 

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Ein av dei mest målretta konstruksjonane når det gjeld effektforsterkarar som kan drive elektrostatar, er Sandes Sound System. Sjekk PM audio.
Ja, Sanders lagar vel forsterkarar tilpassa elektrostatane sine. Han publiserte ein sjølvbyggarartikkel i 1975 [1]. Eg kommuniserte litt med han den gongen (med kulepenn) og bygde høgtalarane. Det fungerte for så vidt fint, men eg kom aldrig så langt at eg laga basskassar til dei. Dei treng òg ein eqializer. Men dei står på loftet, så eg kan ta dei fram når eg blir pensjonist og får god tid. Den ein trafoen er kaputt, så eg må få tak i ein ny før eg kan testa dei igjen.

At det trengst ein breibanda trafo for å driva elektrostatar er eit svakt punkt, etter som kjernen i trafoen innfører ein ulineæritet. På dette området har elektrostatar noko av same ulempe som røyrforsterkarar. Gode breibands effektrafoar er ikkje billige, så dette er ein grunn til at elektrostathøgtalarar og røyrforsterkarar er dyre. Å produsera panela er vel heller ikkje billig.

Å driva ein elektrostat frå ein "vanleg" røyrforsterkar medfører at det er to breibanda effekttrafoar i signalvegen, den i forsterkaren (som transformerer spenninga ned) og den i høgtalaraen (som transformerer spenninga opp). Etter som røyrforsterkarar arbeider med høge spenningar let det seg gjera å bygga direktekopla røyrforsterkarar og da treng ein ikkje trafo. Det er det Stax gjer i forsterkarane for dei elektrostatiske hørlurane sine. Jau eg veit at "hørlurar" er svensk, men eg likar ordet så godt at eg vonar på å innføra det i norsk.
Hermeyer har òg publisert sjølvbyggarartikklar om elektrostatar [2-4], og han bygde ein direktekopla røyrforsterkar, med forsyning på 2,2, kV. Ikkje heilt ufarleg! Det har òg vore produsert fleir kommersielle elektrostatar med direktekopla røyrforsterkarar, som Acoustat X og Beveridge.

Referansar
[1] R.R. Sanders, The Sanders electrostatic speaker, The Audio Ameteur, april 1975, ss. 18-28.
[2] D. Hermayer, An electrostatic speaker system, The Audio Amateur, nr. 3 1972, ss. 11-16.
[3] D. Hermayer, An electrostatic speaker system, The Audio Amateur, nr. 4 1972, ss. 17-16.
[4] D. Hermayer, Electrostatic amplifier mark 2, The Audio Amateur, nr. 3 1973, ss. 8-10,26..
 
Sist redigert:

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Eg gler meg til sommaren, eg også. No treng eg ikkje fiske på regnversdagar....
Minner litt om han som sette opp flaggstong. Ho måtte vera oppe seinast neste fredag, for da fylte naboen 50 år, og da skulle den nye flaggstånga stå naken og tom.
 

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Kva? Har du ikkje høyrt trafo-duringa frå ein retteleg stor klasse A-forsterkar, Bolinder?
Jau, trafoduring har eg høyrt i samband med mange forsterkarar, men det er etter måten lett å bli kvitt. Det kjem av at det ofte er litt likespenning på elnettet; slik går det når ein berre forsyner seg med energi når spenninga er på topp, som likerettarar gjer. Dette fører til at kjernen i trafoen går i metning, som i sin tur fører til at blekkplaten i kjernen vibrerer. Det blir ein kvitt med å setta ein stor kondensator i serie med den eine leiaren, men med eit par seriekopla diodar i parllell, i kvar retning. Dei kan òg kjøpast ferig: https://www.ebay.com/itm/131654666919?ul_noapp=true
 

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Det der er så forbandet med disse vellydende Klasse A forstærkere er jo at ca 80% går op i varme af den effekt der er opgivet. Så er der ikke meget tilbage til at drive højttaleren
Det er nok meir enn 80 % som går bort. Den energien som blir tilført kapasitansen i elektrostatpanela må evakuerast igjen, og det skjer i neste halvperiode. (Musikk er rett nok ikkje sinuskurver, men ei vilkårleg kurve kan dekomponerast i fleire frekvenskomponentar, ved hjelp av Fourier-analyse. Så da kan ein studera kvar komponent for seg, og prata om halvperiodar.) Når energien blir evakuert frå kapasitansen er det forsterkaren som må absorbera han. Så ein kan seia at energien går att og fram mellom forsterkaren og elektrostatpanela. Så klasse B-forsterkarar kan òg bli varme når dei driv store elektrostatpanel. Dei aller fleste høgtalarane har svært liten verkningsgrad; nokre få prosent berre. Unntaket er hornhøgtalarar, som i røynda er akustiske transformatorar, som transformerer opp strålingsimpedansen, slik at drivarane ser ein mykje større impedans enn utan horn.
 

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.083
Antall liker
2.504
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
Bolinder får stå for teknikken :)Jeg er bare bruker av trafos
Min erfaring er at EI støyer mest med belastning , støpte eller støpt mitt center torroroider brummer mindre samt som enkelte producenter har mindre støy som fks plitron fra canada , DC på nettet eller ikke
R core har jeg alldri hørt brum fra til audio bruk ; Selv om jeg daglig bruker i kjeden min alle tre typene , så er de dedikerte alle til sitt bruk , tatt med dimensjonering og lyd gevinst i betraktning
 

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Kanskje har det noe med lyden å gjøre...? :)
Jau, lyden er ikkje dårleg. Men eg er ikkje overbevist om at åttetals spredekarakteristikk er ideelt. Dei krumme panela til Martin Logan fører rett nok til eit breiare spredemønster, men dei strålar for mykje attover. Nyrekarakteristikk er truleg betre, for dei har ein null i spredemønstret rett attover og eit breidt strålemønster framover og til sidene. Da får ein med tidlege refleksjonar frå sideveggane, noko som er viktig for fleire ting: breidda på lydbiletet, romfølelsen, klangafarga, osb. Ein kan sjølvsagt dempe veggen attom elektrostatar, men dei sprer ikkje nok til sidene. Å måla strålemønstret til panelhøgtalarar er ikkje så enkelt, så eg ikkje målt ML Spire. Prøvde ein gong å måla ML Vantage, men resultatet var ikkje bra.
nyre.png
 
Sist redigert:

ufo

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.02.2016
Innlegg
1.785
Antall liker
915
for riktig 8-talls spredningsmønster trenger man en 4 veis dynamisk dipol ala lx521, det er noe helt annet enn en elektrostat.
 

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Bolinder får stå for tejknikken :)Jeg er bare bruker av trafos
Min erfaring er at EI støyer mest med belastning , støpte eller støpt mitt center torroroider brummer mindre samt som enkelte producenter har mindre støy som fks plitron fra canada , DC på nettet eller ikke
R core har jeg alldri hørt brum fra til audio bruk ; Selv om jeg daglig bruker i kjeden min alle tre typene , så er de dedikerte alle til sitt bruk , tatt med dimensjonering og lyd gevinst i betraktning
Ja, det er ringkjernetrafoar som er spesielt utsette for akustisk brum. R-kjerne er ei god løysing, kanskje mest med tanke på at dei har liten kapasitiv kopling mellom primær- og sekundærviklingane. Dette fører til mindre problem med støykopling gjennom trafoen. Det finst òg trafoar med kopparskjerm mellom primær- og sekundaærviklingane, men med R-kjene treng ein truleg ikkje det.
 

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.083
Antall liker
2.504
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
AW 250 ja , jeg har jo ikke fasiten her ,men det er en amp jeg har hørt drive mye forsjellig og , ,,,,den har alldri gjort seg bort .Men hold deg vekke fra aw 180 allt annet kan anbefales , men jeg tror du har bruk for effekt reserven " som denne har llers kunne du brukt de mindre
 

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.083
Antall liker
2.504
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
Det der er så forbandet med disse vellydende Klasse A forstærkere er jo at ca 80% går op i varme af den effekt der er opgivet. Så er der ikke meget tilbage til at drive højttaleren
Hei Lassen , jeg tror din super JBL rigg " ville blåst til himmels med en 100w kl A :)
 

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Kunne godt tenkt meg noen små elektrostater selv i stua etterhvert, men skal det dras på så hadde nok andre høyttalere fått stått for det. Var en som var hos meg for en stund siden som sa at han trodde ikke det spilte så høyt fordi lyden var så klar, jeg går stadig i den fella sjøl også. Man trenger ikke stater for bra lyd er min mening. ;)
Om du skal gå over til elektrostatar bør panela ha ein viss storleik. Om dei er for små må delefrekvensen plasserast høgare opp i frekvens. Men du har nok rett i at det finst andre bra høgtalarar. Problemet med mange høgtalarar er at effektresponsen varierer med frekvensen, noko som fører til at tidlege refleksjonar frå sideveggane òg varierer med frekvensen. Dette er noko produsentane ikkje likar å snakka om. Uansett høgtalartype er det eit problem at produsentane ikkje publiserer spredemønstret. Om dei ein skjeldan gong gjer det er det ofte glatta ut, slik at resonansar ikkje er så synlege. Det burde vore eit EU-direktiv for høgtalarspesifikasjonar, men byråkratane i Bryssel har vel meir enn nok med å laga eit Johnson-direktiv.
 
M

MarkusH

Gjest
Om du skal gå over til elektrostatar bør panela ha ein viss storleik. Om dei er for små må delefrekvensen plasserast høgare opp i frekvens. Men du har nok rett i at det finst andre bra høgtalarar. Problemet med mange høgtalarar er at effektresponsen varierer med frekvensen, noko som fører til at tidlege refleksjonar frå sideveggane òg varierer med frekvensen. Dette er noko produsentane ikkje likar å snakka om. Uansett høgtalartype er det eit problem at produsentane ikkje publiserer spredemønstret. Om dei ein skjeldan gong gjer det er det ofte glatta ut, slik at resonansar ikkje er så synlege. Det burde vore eit EU-direktiv for høgtalarspesifikasjonar, men byråkratane i Bryssel har vel meir enn nok med å laga eit Johnson-direktiv.
Vet allerede hva jeg skulle kjøpt, men det blir uansett et tillegg til de allerede eksisterende to stereoanleggene og kinoen.
 

unison

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2004
Innlegg
426
Antall liker
58
Sted
Otta
Torget vurderinger
0

Dette måtte være noe, men prisen er noe feil 😬
 

unison

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2004
Innlegg
426
Antall liker
58
Sted
Otta
Torget vurderinger
0
Jeg har tilgang på noen eldre Bryston 7b st mono blokker
Kan det være noe til disse Acustatic elektrostat høyttalerene?
Jeg ser at det i specen står at i Paralell kobling, så tåler de impedanser ned mot 1 ohm
 
Sist redigert:

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Ei utgangseffekt på 100 W er 100 W uavhengig av om forsterkaren er klasse A, B eller D.
 
Topp Bunn