- Ble medlem
- 06.03.2007
- Antall liker
- 3.571
Prey (2022) på Disney+ i kveld
Likte den, godt laget og spennende.

Likte den, godt laget og spennende.
|
Så denne i 4K i hjemmekinoen på lørdag, og er enig i at det er en del settinger/scener som minner om den gode gamle Top Gun fra 1986. (tror det vel var litt av poenget å kobble de inn i samme top gun "univers")Vis vedlegget 839928
Såg denne på kino i forrige uke.
Bedre enn fryktet.
Synes de i for stor grad linket til første filmen. Samme settinger/scener alt for mange ganger.
Hard Times, nord-irsk komedie. Ser den nå på Netflix. Kostelig.
Fant ikke «Hard Times» på norsk Netflix..
Dævver. Dere må se denne!
Typisk. Jeg er i Polen. Har du VPN? Det pleier å funke. Den ligger på YouTube også:Fant ikke «Hard Times» på norsk Netflix..
Karakteren som er gitt filmen, stemmer nok ganske bra hvis du tar i betraktning helheten og historien. Det er en lettbeint tøysefilm, men jeg synes skuespillerne var gode, og komikken traff i alle fall meg.Heter visst også «Holy Water»…
![]()
I går ble det The Da Vinci Code og Angels & Demons.
Dan Brown, Tom Hanks, Hans Zimmer og Ron Howard. Mye talent - men resultatet er vel litt varierende.
Hadde tenkt å se Inferno i samme slengen - men valgte Extended Cuts og de ble det for sent. The Da Vinci Code er på ca 3 timer, Angels & Demons på ca 2,5 timer.
Grei underholdning
[/QUOTEHans Zimmer sin musikk til Angels and Demons er magisk![]()
Så den selv i forrige uke - ganske sprø historie - og sannGreatest beer run ever (Apple+)
Veldig underholdende og bra musikk
Mulig de har den på amazon til en ok pris.![]()
Ser ut som de har det enda. Enten veldig billig på DVD, eller litt dyrere på bluray. Jeg er veldig moderne, så antar jeg bestiller på bluray om jeg skal ha den.Det har de. Eller hadde i alle fall, da jeg plukket dem opp for et gjensyn for noen måneder siden. Veldig verdt innsatsen!
Sett traileren, ser bra utInteressant premiere på Netflix kommende fredag:
Im Westen nichts Neues/All Quiet on the Western Front