Hvilke tidstyver har du?

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
1.653
Antall liker
228
Stille her inne om dagen. Blir det noe egentid på dere? Tid til å synke ned i stolen, og hengi seg til musikk, eller en god film?

Jeg har som regel et par timer om dagen, som ikke er låst fast. Veksler mellom bok, musikk, film og spill. Blitt noe mindre sosial på fritida det siste året, som regel for sliten når kvelden kommer.

November nå, men burde være mulig å få til et hyggelig treff før jul? :)
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.973
Antall liker
11.809
Sted
Hus
Jobben er den største tidstyven. Spiller musikk eller hører på radio når jeg er hjemme :)
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.815
Antall liker
38.469
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Den største tidstyven er Sentralen,bruker alt for mye tid her

mvh
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
HFS og SoME er nok de største tidstyvene jeg har.
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
HFS er ingen tidstyv grunnet at jeg selv velger å bruke tid her. Tidstyver er ting du ikke har kontroll på
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Time you enjoy wasting is not wasted (lurer på om det ikke var Lennon som sa det).
 

ambiance

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.01.2007
Innlegg
524
Antall liker
161
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
3
Helt enig der! Det er på høy tid med et hifi treff med vestfoldgjengen. Jeg har mange om ikke gode unskyldninger ( tidstyver ) til å ikke dra i gang et treff akkurat nå. Men jeg er mer en gjerne med på et treff en eller annen kveld det ikke krasjer med jobben. Jeg tilbringer mange timer forran hifi oppsettet, så prioriteringene er ikke forringet. :)

Har du noen planer eller forslag Rumath?

A.
 
Sist redigert:

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.244
Antall liker
3.471
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Den største tidstyven er meg selv.

Jeg føler meg som ex-yrkesdykkeren Rolf til tider.
 

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
1.653
Antall liker
228
Tenkte at tidlig i des. er en tid da det har roet seg litt på jobbfronten for mitt vedkommende. Nå er det mye jobb og oppussing om dagen. Noen som har lyst til å påta seg et treff? Ps. Krever ikke kake denne gangen. :)
 

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
1.653
Antall liker
228
Steindødt her inn jo!! ;) Har dere gått i hi?
 

gormj

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.12.2008
Innlegg
944
Antall liker
315
Sted
Trondheim
Datadrift i heimen!

Kvinnen og to voksne ungdommer forventer at mannen i huset til enhver tid holder dataparken i gang. Macer, PC-er, smarttelefoner, NAS-disker, trådløs-nett, iPad, printer. Har snart ikke tid til å gå på jobb.

Det som berger skuta er at dattera har utviklet et naturlig talent i takt med at min interesse for plunder og heft har kjølnet.
 
Topp Bunn