Hvem er inne å leser tråden ?

Ine123

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.09.2013
Innlegg
2.842
Antall liker
4.562
Sted
Halden
Hei :)
Hadde vært mulig å legge inn en funksjon som viser hvem som er inne og leser tråden man "klikker på" ?
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.684
Antall liker
2.286
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Det bør ikke bli noe av. Et svært dårlig forslag.
 

geirf2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Innlegg
443
Antall liker
96
Sted
Nes Romerike
Nei, det får være grenser for hvor mye informasjon det skal ligge rundt en person. Nei, jeg er ikke på facebook heller.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Jeg har heller ikke sans for den funksjonen i profilvisningen, der du kan se hvor en person var «sist sett». Er det relevant informasjon for noen som helst? (@Høvdingen )
Hvor en person var "sist sett" i profilvisningen er en standard funksjon som ligger innebygget i forumet.

På HFS3 var det mulig å se hvem som har lest en tråd nederst i selve tråden, og dette er en funksjon som noen ganger kan ha en hensikt, men denne funksjonen er ikke tilstede i HFS4. Det er fullt mulig å legge til en slik funksjon, men jeg kommer ikke til å gjøre det. Det er mer enn nok å vise hvor mange som har lest en tråd, og litt privatliv må folk få lov til å ha.
 
P

parafinoksen

Gjest
Hvor en person var "sist sett" i profilvisningen er en standard funksjon som ligger innebygget i forumet.
Jeg synes godt den kunne vært fjernet, hvis det lar seg gjøre. Som nevnt ser jeg ikke hvem eller hva som skal ha nytte av den informasjonen.
 
Topp Bunn