Hva i alle dager holder Largo på med

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Cash 63

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    14.946
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Det er jo ikke akkurat audiofilt materiale dette her. Men jeg synes den er ok , tyst og fin vinyl. Låter ihvertfall bedre enn CD’en. Og så er det jo en fet plate da 🙂
    Jeg har en cd fra den Danske hifi blekka High Fidelity der det følgte med bland cd med gode lydspor, der er Supergrass med ett spor :cool:

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    7.698
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har en cd fra den Danske hifi blekka High Fidelity der det følgte med bland cd med gode lydspor, der er Supergrass med ett spor :cool:
    High Fidelity hadde i det minste god musikksmak når de valgte å ta med ett Supergrass spor.
    Når det er sagt så er det lenge siden jeg mistet tilliten til Haifai blekker:eek:

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    7.698
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Det kom en Blue Note denne helga også. Men nå er det ihvertfall slutt for en stund ;)
    Midnight Blue er riktig så bra. Junior på 15 hører stort sett på rap og synes alt jeg spiller er gammalt drit. Men denne mente han var kul. Kanskje det er håp for poden 😂
    74F91DB9-EC9C-435C-B4A9-1A1EE36F5ED0.jpeg

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    7.698
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    I dag er det 30 år siden Nevermind kom ut. Den tiden har gått fort, for jeg husker godt første gang jeg hørte den. Og til tross for at den kom ut i -91 så hørte jeg den først på vinyl. Jeg må si at den holder seg godt til tross for alderen. Og låter anlegget ditt kjedelig med denne på så har du ett problem. Med denne på tallerkenen så skal det sparke skikkelig.
    EAC9686D-C686-4574-A1A6-E8F7B74B5B34.jpeg

Mitt eksemplar er en Org fra 2010. Men det ryktes at den ordinære pressingen som er i salg nå har den samme masteringen. Skal du ha noe bedre enn den så må du nok hoste opp en hel del for den originale US utgaven.

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    7.698
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Det er høstferie og kona har tatt med seg ungene for å besøke svigermor. Så da er jeg overlatt til meg selv for noen dager. Som den villmannen jeg er så har jeg derfor benyttet friheten til å flytte på høyttalerene mine. Jeg leste i en tråd her inne at det var noen avstander til bakvegg som kunne være problematiske. Så nå er de flyttet ca 30 cm mot bakvegg i håp om å motvirke den fryktede 40hz dippen.
    Jeg har ikke giddet å måle enda. Men siden jeg er en enkel sjel, så skjenker jeg meg en kald en og innbiller meg at det låter sååå mye bedre. Ett slør er løftet, som å få nye høyttalere osv :) Så får vi se om det blir noe faktasjekking senere.

Jeg har også bestilt deler til mitt første DIY prosjekt. Ikke noe store greiene, men ett sted må man jo begynne om man skal kunne slå seg på brystet og kreve medlemskap i DIY klubben.

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    17.160
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    25
    God helg Largo og dritt i hele målingene og bare kos deg med musikk og noe godt i glasset :)

mvh

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn