Hva er galt? Marantz NA6005

Saul Marantz

Medlem
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
11
Antall liker
3
Jeg har hatt en Marantz NA6005 ett halvt års tid, og bruker den hovedsaklig til Spotify og internettradio. det har hele tiden vært litt problemer når jeg skal skifte over fra Spotify til internettradio, men nå har det klikka helt for den. Når jeg har den på en radiokanal nå så er det klin hakke umulig å skifte kanal, samme om jeg bruker fjernkontroll, app på iPad eller om jeg bruker knappene på selve spilleren.
Slik det er nå så er det like flr den går ut vinduet, for den er helt ubruklig. Hva kan problemet være? Jeg bruker forresten nettverkskabel, og jeg har forsøkt å tilbakestille til fabrikkinnstillinger to ganger.
 

roadrune

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.12.2014
Innlegg
2.359
Antall liker
1.166
Sted
Stord
Torget vurderinger
1
Skudd i mørket: har du prøvd å ta strømmen fra den i en times tid?
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.712
Antall liker
11.164
Torget vurderinger
2
Stabiliteten er ofte problematisk også med min NA6005. Av uforklarlige årsaker har jeg betydelig mer kødd med i-Pad enn med Macbook Air. Hver gang det "klikker for" Marantz'en, napper jeg strømmen fra den, venter 1 minutt, og så er den igang igjen.
Den App'en jeg benytter på i-Pad, ser ikke ut til å være 100% kompatibel, funker sånn delvis bra, bare.

Mvh
Håkon Rognlien
 

Saul Marantz

Medlem
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
11
Antall liker
3
Stabiliteten er ofte problematisk også med min NA6005. Av uforklarlige årsaker har jeg betydelig mer kødd med i-Pad enn med Macbook Air. Hver gang det "klikker for" Marantz'en, napper jeg strømmen fra den, venter 1 minutt, og så er den igang igjen.
Den App'en jeg benytter på i-Pad, ser ikke ut til å være 100% kompatibel, funker sånn delvis bra, bare.

Mvh
Håkon Rognlien
Du napper ut strømledningen rett og slett?
Jeg får prøve det fremover.

Vet du om det er noen oppdateringer på gang?
 

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Innlegg
25.796
Antall liker
50.575
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
78
Softwear oppgradering på min i dag,spotify connect borte ??? Andre som har gjort det samme eller er det bare tilfeldig ?

O
 
Topp Bunn