Hva er Den mest nyttige og lærerike tråden startet i 2008?

56fwb

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.05.2007
Antall liker
137
Sted
Volda

:) Hei..
Hei folks.
Hva var/er for deg/dere den mest nyttige og lærerike tråden som ble startet i året 2008?

Jeg har selvfølgelig ikke lest alle, Men jeg vil holde på tråden:
"Dempeføtter" startet av Steinar Lund   som den mest lærerike og nyttige tråden som ble startet i 2008 og som
forsatt er "i gang". 

Jeg har lært mye selv samt at jeg tror mange har testet og kommet fram til nyttige og mindre nyttige "Dempeføtter"
eller fått nyttige råd om slike på tråden.  Tråden har ført til fokus på Dempeføtter som et nyttig tweek med stort lydforbedringspotensiale - og som kan fåes til en rimelig penge.. også...

Tråden har også vist at kunnskapen, fantasien og kreativiteten til HFS medlemmer er stor. :D
Jeg tror kanskje også at den er en av de mest sakelige og "høfflege"  :D tråder på forumet.....

mvh
56fwb

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.034
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3

Jeg vil nevne en tråd som 'Aus der Reihe' tråden fra Vidar P på Klassisk
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=26537.75
Vidar P's mange bidrag er eksempel på at kvantitet ikke behøver å gå på bekostning av kvalitet.
Når HFS historien en gang skal skrives (nei, må ta meg sammen for ikke å smøre for tjukt på :p ;D)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo

De klassiske musikksidene har jeg hatt stor glede av til tider. Preget av et knippe skriveglade musikkinteresserte som tydeligvis har "litt" peil. En sjanger jeg er blank i, men som jeg i det siste året har kjøpt endel av, etter diverse råd og tips. :D
Ellers følger jeg mye med på musikksidene, som nok dessverre er litt for ofte preget av mye gjentagelser og lite aha-opplevelser, men det blir da et og annet platekjøp etter å ha fått impulser også her. :)

Utover det er det alltid moro og lese "mine anlegg og bildetråder" og også noen av foreningenes tråder. Spesielt OAS har hatt noen svært leseverdige.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10

Den lille fotballtråden

Topp Bunn