HoJ sitt anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Mange som sikkert synes det er urettferdig at brannvesenet og politiet på Gardermoen får lov til å drikke alkohol når de er på jobb.
    IMG_20230130_141545_163.jpg
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Har i dag pyntet ca 60 lp-plater med yttercover. Bestilte likeså godt 200 stk fra kjell og company, disse fungerer både til enkle og doble lper. Ca 350,- for hundre stykker.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Da er "leilighet" bestilt i England, etter samtale med legen på plassen så planlegger vi en start på 20 ganger med trykkbeholder for sønnen, så får vi se hvordan det fungerer. Der med så blir vi i det landet fra 15. april til 15 mai - i første omgang. Litt mye å dra med seg hele anlegget, men jeg vurderer en liten del av det blir med over. Chromecast-audio - Toslink mini - Topping DX3pro - Hifiman HE400i-2020 blir nok pakket ned - det får duge imens jeg er der borte.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.562
    Antall liker
    7.513
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Da er "leilighet" bestilt i England, etter samtale med legen på plassen så planlegger vi en start på 20 ganger med trykkbeholder for sønnen, så får vi se hvordan det fungerer. Der med så blir vi i det landet fra 15. april til 15 mai - i første omgang. Litt mye å dra med seg hele anlegget, men jeg vurderer en liten del av det blir med over. Chromecast-audio - Toslink mini - Topping DX3pro - Hifiman HE400i-2020 blir nok pakket ned - det får duge imens jeg er der borte.
    Lykke til - krysser fingrene for at behandlingen fungerer 🤞
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Lykke til - krysser fingrene for at behandlingen fungerer 🤞
    Tusen takk, som foreldre så blir vi litt "desperate" når vi ser hvordan hans form er, vi gjør alt - Norge AS gjør ikke noe...
    Vi famler ikke i blinde altså, denne type behandling er godt utprøvd for de med senskader etter vannhodet - både i England, Sverige, USA og ikke minst Israel brukes dette som en del av det offentlige, men Norge... de ligger slik som alltid ganske langt etter. Hadde det blitt godkjent så hadde vi fått dekket behandlingen, men den gang ei. Heldigvis så kan vi få lov til å øke lånet i banken.
     
    Sist redigert:

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Hører på gnom, før Kaizers-tiden utgitt i 1998 - enkelte sanger her som viste retningen til hva som skulle forme Kaizers fremover. På konsertene så merket de at enkelte av gnom-sangene fikk publikum til å "leve" - slik som "hemmelig beskjed" og "bastard". Artig musikk, men heldigvis så utviklet de seg videre. Traff på Helge (Omen Kaizer) på mandag, med mange esker - vinylplater som skulle sendes til utlandet, rykende ferske fra t-time vinyl plant. Han kunne fortelle om mye spennende i årene som kommer - dette blir bra.
    RoonShareImage-638108474849545619.png
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Treff hos @Moet Audio i dag, utrolig kjekt ca 15-20 personer dukket opp, enkelte nye for min del og noen jeg ikke hadde sett på mange år. Det mest utrolige var at min nabo dukket opp også, jeg visste at han liker musikk, men han er også genuint opptatt av lyd. Jeg har bare bodd her siden 06, så alt kan jeg ikke vite om de som bor rett over gaten....
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.965
    Antall liker
    81.744
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Treff hos @Moet Audio i dag, utrolig kjekt ca 15-20 personer dukket opp, enkelte nye for min del og noen jeg ikke hadde sett på mange år. Det mest utrolige var at min nabo dukket opp også, jeg visste at han liker musikk, men han er også genuint opptatt av lyd. Jeg har bare bodd her siden 06, så alt kan jeg ikke vite om de som bor rett over gaten....
    Bilder fra treffet?
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    6.950
    Antall liker
    16.438
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Vi hørte på meget lite, i dag var fokuset å bli litt kjent med hverandre, tanken er å få til et slikt treff første onsdagen i måneden, med forskjellige temaer. Kan fort bli meget bra.
    Kan være jeg og stiller på dette. Denne onsdagen gikk (igjen) i å pleie syke barn😅
     
    • Liker
    Reaksjoner: HoJ

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    6.950
    Antall liker
    16.438
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Når jeg ser noen som er overvektig, tenker jeg ofte at her er det noen som har investert i kroppen sin. For det kan bli dyrt, og spesielt nå, blir det ekstra dyrt å overspise. Men det er kanskje sånn status greie. Gå ut i media å fortelle at en spiser middag hver dag for 400- 500kr😉
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Når jeg ser noen som er overvektig, tenker jeg ofte at her er det noen som har investert i kroppen sin. For det kan bli dyrt, og spesielt nå, blir det ekstra dyrt å overspise. Men det er kanskje sånn status greie. Gå ut i media å fortelle at en spiser middag hver dag for 400- 500kr😉
    Man vet ikke hvorfor en person er overvektig, så dette synes jeg var tåpelig, min mor for eksempel har en sykdom som gjør at hun er overvektig, hun spiser langt mindre på en uke en det du sikkert gjør to dager. Det var kommentaren deres jeg syntes var helt blåst.
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    6.950
    Antall liker
    16.438
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Man vet ikke hvorfor en person er overvektig, så dette synes jeg var tåpelig, min mor for eksempel har en sykdom som gjør at hun er overvektig, hun spiser langt mindre på en uke en det du sikkert gjør to dager. Det var kommentaren deres jeg syntes var helt blåst.
    Jeg er klar over at det er flere årsaker til overvekt. Men jeg tror nok at unge overvektige også spiser for mye. Kommentaren min var ment som et upolitisk korrekt(og sikkert litt stygt) kommentar mot innlegget ditt.2 overvektige jenter som sier en middag fort kan koste 400-500kr.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Det jeg reagerte på er at de ønsker å flytte til Sverige fordi en middag koster 400 500 kroner - da vet jeg ikke hva de spiser, men flott må det være. Jeg hadde ment det samme selv om det var to syltynne personer på bildet.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Da er bursdagsgaven til min sønn som studere i Trondheim i boks, to billetter til Kaizers i november (det kjekkeste hadde vært i "enden av november", men det passet ikke.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Dag nummer to med verdens nest beste band...
    RoonShareImage-638111235529493602.png

    Driver å tråler nettet for å finne ut om det er noen gode konserter jeg må få med meg når jeg skal til England, kommer nok ikke til å dra "land og strand" men Birmingham og London er innenfor rekkevidde med tog.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Coldplay ja, det er som sagt nest best band i verden...
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    6.950
    Antall liker
    16.438
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Digget Parachutes da den kom. Men spilte vel den i hel. Litt som R.E.M for min del. Stod seg bra der og da😀 Men bevares, det vekker gode minner fra en fin tid😀
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.385
    Antall liker
    20.791
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    "enden av november"
    og Den andre er meg er de to Kaizers-låtene som er på den åtte timer lange spillelista mi, ja og selvfølgelig KGB. Men det er litt pussig med de to for jeg synes den Maskineri-plata er litt rar.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HoJ

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.168
    Antall liker
    34.552
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    og Den andre er meg er de to Kaizers-låtene som er på den åtte timer lange spillelista mi, ja og selvfølgelig KGB. Men det er litt pussig med de to for jeg synes den Maskineri-plata er litt rar.
    "Maskineri" har jeg et meget spesielt forhold til, jeg hørte albumet lemge før den ble utgitt, og har råmaterialene i "aiff" før de havnet i miksepulten, og med en del sanger som aldri fant veien til det endelige albumet.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn