Lykke til - krysser fingrene for at behandlingen fungererDa er "leilighet" bestilt i England, etter samtale med legen på plassen så planlegger vi en start på 20 ganger med trykkbeholder for sønnen, så får vi se hvordan det fungerer. Der med så blir vi i det landet fra 15. april til 15 mai - i første omgang. Litt mye å dra med seg hele anlegget, men jeg vurderer en liten del av det blir med over. Chromecast-audio - Toslink mini - Topping DX3pro - Hifiman HE400i-2020 blir nok pakket ned - det får duge imens jeg er der borte.
Tusen takk, som foreldre så blir vi litt "desperate" når vi ser hvordan hans form er, vi gjør alt - Norge AS gjør ikke noe...Lykke til - krysser fingrene for at behandlingen fungerer![]()
Bilder fra treffet?Treff hos @Moet Audio i dag, utrolig kjekt ca 15-20 personer dukket opp, enkelte nye for min del og noen jeg ikke hadde sett på mange år. Det mest utrolige var at min nabo dukket opp også, jeg visste at han liker musikk, men han er også genuint opptatt av lyd. Jeg har bare bodd her siden 06, så alt kan jeg ikke vite om de som bor rett over gaten....
Vi hørte på meget lite, i dag var fokuset å bli litt kjent med hverandre, tanken er å få til et slikt treff første onsdagen i måneden, med forskjellige temaer. Kan fort bli meget bra.Hørte på noe gøy?
Kan være jeg og stiller på dette. Denne onsdagen gikk (igjen) i å pleie syke barnVi hørte på meget lite, i dag var fokuset å bli litt kjent med hverandre, tanken er å få til et slikt treff første onsdagen i måneden, med forskjellige temaer. Kan fort bli meget bra.
Man vet ikke hvorfor en person er overvektig, så dette synes jeg var tåpelig, min mor for eksempel har en sykdom som gjør at hun er overvektig, hun spiser langt mindre på en uke en det du sikkert gjør to dager. Det var kommentaren deres jeg syntes var helt blåst.Når jeg ser noen som er overvektig, tenker jeg ofte at her er det noen som har investert i kroppen sin. For det kan bli dyrt, og spesielt nå, blir det ekstra dyrt å overspise. Men det er kanskje sånn status greie. Gå ut i media å fortelle at en spiser middag hver dag for 400- 500kr![]()
Jeg er klar over at det er flere årsaker til overvekt. Men jeg tror nok at unge overvektige også spiser for mye. Kommentaren min var ment som et upolitisk korrekt(og sikkert litt stygt) kommentar mot innlegget ditt.2 overvektige jenter som sier en middag fort kan koste 400-500kr.Man vet ikke hvorfor en person er overvektig, så dette synes jeg var tåpelig, min mor for eksempel har en sykdom som gjør at hun er overvektig, hun spiser langt mindre på en uke en det du sikkert gjør to dager. Det var kommentaren deres jeg syntes var helt blåst.
Favorittplate. Bare å slå det fast, du får det ikke bedre. Jeg har prøvd mye, utvidet smak og erfaring, men den der står seg. Jeg fylte 16 år det året, og nivået på pop/rock nådde toppen akkurat da. Flaks for megTomatmusikk på høyt nivå.
Vis vedlegget 889100
Jaja hver sin lyst og ikke minst smak, har faktisk XY albumet på hylla men blir ikke bruktColdplay ja, det er som sagt nest best band i verden...
og Den andre er meg er de to Kaizers-låtene som er på den åtte timer lange spillelista mi, ja og selvfølgelig KGB. Men det er litt pussig med de to for jeg synes den Maskineri-plata er litt rar."enden av november"
"Maskineri" har jeg et meget spesielt forhold til, jeg hørte albumet lemge før den ble utgitt, og har råmaterialene i "aiff" før de havnet i miksepulten, og med en del sanger som aldri fant veien til det endelige albumet.og Den andre er meg er de to Kaizers-låtene som er på den åtte timer lange spillelista mi, ja og selvfølgelig KGB. Men det er litt pussig med de to for jeg synes den Maskineri-plata er litt rar.