HJELP, har kjøpt B&W 800D men hva skal jeg koble opp av utstyr til???

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • L

    Lydarne

    Gjest
    @Duelund_support Hvilken type modstande er det der går ud til xlr stikkende på foto nr. 4
     

    room

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2008
    Innlegg
    2.598
    Antall liker
    360
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    0
    ML på brukten nå. Kaster ikke penger ut av vinduet der skulle jeg tro!
     

    R.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.03.2002
    Innlegg
    3.476
    Antall liker
    12
    Står fortsatt en rimelig ML 383 integrert på audiophile.no



    Mvh. RS
     

    Diy Duke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2007
    Innlegg
    2.182
    Antall liker
    2
    Lydarne skrev:
    @Duelund_support Hvilken type modstande er det der går ud til xlr stikkende på foto nr. 4
    Det kan ganske rigtigt være årsagen til at lyden viste sig ikke i mål på klubbens meget afslørende højttalere. Det er Takman metalfilm. Må nok vende tilbage til Vishay.

    Dette bliver for off topic så lad os tage det pr. mail.
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Lydarne skrev:
    Duelund_Support skrev:
    Imperial skrev:
    Da kan jeg på vegne av Hifisentralen ydmykt be om en bildereportasje fra demoen i Københavns klub Duelund_support?
    Det hadde vært lekkert med en "story" om denne Twisted pear Houlton seansen!!! ;D Sånn uansett altså mener jeg!

    Flott altså at viljen er der for å ta i mot gjester iallefall!!! :D

    mvh
    Jojo jeg skal få Lydarne til at lægge billeder op da det er ham der normalt fotograferer.
    Her er lidt foto fra mødet http://www.flickr.com/photos/fortidsminder/sets/72157622845828744/
    Takk Lydarne!
    Det er interessant å se delevalg ja, det er det.
    Jeg sikker flere av oss kjenner igjen mange forskjellige deler og tenker, wow, her har en Duelund tilhenger vært på ferde ja! ;D

    Til Jason:
    Uansett, slike møter er jo fantastiske til feedback og insikt og deling av kunnskap og alt dette.
    Det var jo derfor jeg synes det hadde vært en god ide å få blitt med, hva man kan lære bare på en kveld!!!
    Man kan lære så mye!!! Som man kanskje aldri helt får tak på ved å lese om det!
    Det er ikke avhengig av at det er samme høyttaler man skal spille på eller samme amper.
    Det handler å få tak på begreper og prinsipper ved lyden. Det blir verktøy for en i oppsett og evne til å ta valgt vedrørende ens
    eget utstyr!

    Til Duelund_Support:
    Vi hater plast på kondiser.... ;D
    Det er en fryd å se disse bygger!!!! Vakkert!

    mvh
     

    Diy Duke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2007
    Innlegg
    2.182
    Antall liker
    2
    Jeg tog i dette tilfælde nogle forkerte beslutninger hvor jeg blåste på tidligere erfaringer. Jeg ville prøve noget nyt. Dette blev jeg straffet for. Ud skal film kondensatorer og Takman. Takman er umagnetiske men desværre med Alu endekapper. Det skulle have været sølv eller kobber.
     

    bjos

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.08.2008
    Innlegg
    285
    Antall liker
    58
    Sted
    Grimstad
    Det brukes som et argument mot emotiva at de vil ha ett større verditap enn feks. EC nemo. I prosent er dette sikkert riktig, men ettersom prisen på emovia bare er 10-15% av nemoblokkene, vil et bruktsalg likevel bare utgjøre et tap på noen få lapper. Skulle du være fornøyd har du spart adskillige penger...

    jeg har ikke hørt hverken emotiva eller nemo, men hvis en argumenterer med økonomi og tapte kroner ved å selge brukt, synes det vanskelig å konkludere med at nemo er et bedre kjøp...
     

    jasoneckhoff

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    25.10.2009
    Innlegg
    88
    Antall liker
    0
    Folkens, det har skjedd noe nytt. De jeg har avtalt å kjøpe 800D av i England, vil nå også selge en HTM2 center speaker som funker bra med 800D samt, hør her: et komplett NAIM oppsett, med følgende elementer:

    NAIM 250
    NAIM 300
    NAIM 500
    2 fraimes (hva nå det er)

    Noen som har peiling på NAIM? Er dette oppsettet bra nok til å drive mine 800D, hvor gammelt er utstyret og hvor high end snakkker vi etter dagens standard?

    Ifølge selger skal dette ha kostet en liten formue, men hvor mye er det verdt eventuelt å betale? Får jeg en bra pris hjelper det også at pundet er billig for tiden...

    Setter STOR pris på innspill da jeg må gi selger svar ila uka...

    mvh Jason
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Det jeg tenker i første omgang er jo at det er veldig viktig at alt går riktig for seg her...
    Sørg for at du faktisk får det du betaler for, altså, jeg mener, når du har mottatt B&W settet hjemme i stua i norge
    kan du snakke mer om å kjøpe mer fra dem. Jeg ville ikke betalt mer, om jeg enda ikke har sett første ting jeg betalte for.
    Om Naim skal jeg ikke uttale meg, kjenner dette lite, men det er ett naimforum her på sentralen også:
    naim forum

    Alternativt, du burde finne ut om det er en hifisjappe i nærheten, og på en måte få de til å gå å sjekke stand på utstyr
    eller noe, det vil sikkert koste litt gryn. Eller du bør reise til England var det? Å ta utstyret i øyesyn selv... Altså, nå er vi oppi store summer her. Do the homework...
    Er du usikker, ta kontakt med noen som er litt kjent med slik kjøping, eller spør her på berget om "hvordan skal dette gjøres..."
    Det er mange folk her som har kjøpt fra utland. De har sikkert tips og ting man bør huske på.

    mvh
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    jasoneckhoff skrev:
    Folkens, det har skjedd noe nytt. De jeg har avtalt å kjøpe 800D av i England, vil nå også selge en HTM2 center speaker som funker bra med 800D samt, hør her: et komplett NAIM oppsett, med følgende elementer:

    NAIM 250
    NAIM 300
    NAIM 500
    2 fraimes (hva nå det er)

    Noen som har peiling på NAIM? Er dette oppsettet bra nok til å drive mine 800D, hvor gammelt er utstyret og hvor high end snakkker vi etter dagens standard?

    Ifølge selger skal dette ha kostet en liten formue, men hvor mye er det verdt eventuelt å betale? Får jeg en bra pris hjelper det også at pundet er billig for tiden...

    Setter STOR pris på innspill da jeg må gi selger svar ila uka...

    mvh Jason
    De Naim forsterkerne du nevner der er topproduktene til Naim. Fraim er orginale naimrack, det er virkelig saker det her....."Krever" en Naim forforsterker i toppklasse, du bør lese litt i Naims suggested systems her: http://www.naim-audio.com/products/system_1.html

    Ellers har du norsk prisliste her: http://www.kontrapunkt.no/priser/Naim.pdf så ser du norske priser og blir litt kjent med hva de forskjellige modellene heter. Kjenner ikke til hva som kler 800D men NAP500 er det ypperste fra Naim og jeg tror ikke du trår feil med dette. Men direkte Emotivapriser er det nok ikke.... ;D
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    reis ned til england.
    ta deg inn på hotell et par dager.
    sjekk varene.
    sjekk folka.
    vær vitne til at varene blir skikkelig pakket, og ikke minst sendt.

    deretter kan du betale og reise hjem glad og fornøyd.

    dette er en stor handel, og jeg ville ikke foretatt noe betaling før jeg hadde forsikret meg om at alt er 100% som det skal være.

    når man skal bruke hundrevis av tusen på hi-fi, så er det peanuts å punge ut med noen tusenlapper ekstra i fly og hotell for å kunne forsikre seg om at alt er i gjenge.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    jasoneckhoff skrev:
    Folkens, det har skjedd noe nytt. De jeg har avtalt å kjøpe 800D av i England, vil nå også selge en HTM2 center speaker som funker bra med 800D samt, hør her: et komplett NAIM oppsett, med følgende elementer:

    NAIM 250
    NAIM 300
    NAIM 500
    2 fraimes (hva nå det er)

    Noen som har peiling på NAIM? Er dette oppsettet bra nok til å drive mine 800D, hvor gammelt er utstyret og hvor high end snakkker vi etter dagens standard?

    Ifølge selger skal dette ha kostet en liten formue, men hvor mye er det verdt eventuelt å betale? Får jeg en bra pris hjelper det også at pundet er billig for tiden...

    Setter STOR pris på innspill da jeg må gi selger svar ila uka...

    mvh Jason

    btw, er ikke 250, 300 og 500 effektforsterkere alle sammen, da?
    skal du tri-ampe høyttalerne, er det det som er dealen?
    hva med kilde og preamp?
     

    jasoneckhoff

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    25.10.2009
    Innlegg
    88
    Antall liker
    0
    Jo, det hadde vært lurt å reise til England, men det er det med tiden da. Gambleren i meg sier ta sjansen og jeg har god kjemi med selgere...

    Årsaken til at det er 3 effektforsterkere er at det er ment til et surround anlegg, med den store NAIM 500 til 800D, den mindre til center og den minste til bakhøyttalere!

    Makes sense eller? Er Naim joe av det desidert beste der ute eller?

    Jason
     

    hagr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.07.2008
    Innlegg
    343
    Antall liker
    1
    Naim-menigheten mener det, og den er STOR!

    De er dog litt sære på en del standarder osv. og deres produkter er egentlig kun laget for å fungere korrekt sammen med noen andre av deres produkter. Når man får det til å fungere skikkelig, skal det være helt i toppsjiktet.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    jasoneckhoff skrev:
    Jo, det hadde vært lurt å reise til England, men det er det med tiden da. Gambleren i meg sier ta sjansen og jeg har god kjemi med selgere...

    Årsaken til at det er 3 effektforsterkere er at det er ment til et surround anlegg, med den store NAIM 500 til 800D, den mindre til center og den minste til bakhøyttalere!

    Makes sense eller? Er Naim joe av det desidert beste der ute eller?

    Jason

    det er sikkert mye som kan gjøre krav på å være "det beste" der ute, avhengig av smak og behag, og naim er abslolutt blant toppmerkene på transistorelektronikk.

    vidar p her på hfs kan mye om naim, og han vil nok komme med gode svar vedr. matching, etc.

    uansett, nap500 går jo for å være en fantastisk forsterker, og selv om den "bare" har 140w på papiret, så ville det overraske meg veldig hvis den ikke kan drive 800d herfra til månen og tilbake igjen.
     
    N

    nb

    Gjest
    Dra til England. Dette er mye penger.

    Jeg synest det lukter litt av at selger skal ha svar i løpet av uka ang. de Naim-ampene, enhver som selger veldig dyre ting må være forberedt på at det kan ta litt tid å bli kvitt sakene, så jeg skjønner ikke hva som skal haste så veldig.

    Sannsynligvis er det hederlige folk, det er de fleste. Men det koster ikke mye å ta en tur over et par dager, de har godt øl der også.
     

    bjos

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.08.2008
    Innlegg
    285
    Antall liker
    58
    Sted
    Grimstad
    Hvorfor slikt hastverk? skader ikke å vente litt og tenke deg om før du velger forsterkeri. Gjerne hør litt rundt på forskjellig elektronikk før du bestemmer deg. "naimtoget" er vel ikke kjørt fordi om du velger å ikke kjøpe akkurat disse ampene?
     

    Peter

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.10.2002
    Innlegg
    910
    Antall liker
    280
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Leste i et gammelt TAS i går hvor de testet høyttalerene dine. De mente at ML 436 var en god match!
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Vent nå for all del til B&W 800D er ankommet før du bestiller mer. Du har ikke lyst til å bli svindlet. Naim er sikkert fint til B&W.
     

    Tott

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.08.2005
    Innlegg
    205
    Antall liker
    224
    Torget vurderinger
    2
    hei,

    Har selv hatt 801N i system med EC Nemo, testet DP A1 og Adyton Cordis 1.8 den gang uten å bytte. Adyton kom helt klart best ut etter min smak. Meget gode forsterkere men ikke fantastisk match. Har hørt mine gamle 801N på Jeff Rowland 301, det spiller i en helt annen liga, meget meget godt, helt fantastisk.

    Har også hørt B&W 801D på DP A5 (Meridian kilde), veldig bra det også.


    mvh.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    bjos skrev:
    Hvorfor slikt hastverk? skader ikke å vente litt og tenke deg om før du velger forsterkeri. Gjerne hør litt rundt på forskjellig elektronikk før du bestemmer deg. "naimtoget" er vel ikke kjørt fordi om du velger å ikke kjøpe akkurat disse ampene?
    Naim-toget er neppe gått før om lenge, men det er jo mulig at han får en god pakkepris på hele greia. Og da er jo problemet løst, pluss at han får en fabelaktig senterkanalforsterker som matcher hovedhøyttalerne. Det skal man ikke kimse av.

    Men har han bestemt seg for 800D så er det ingen grunn til å sitte på gjerdet. Men jeg ville tatt turen for å kikke på det, kun for å være 100% sikker. Da får han sannsynligvis også hørt oppsettet med Naim, noe som ikke er dumt før han punger ut. Det er fryktelig mange kroner, og en reise med Ryanair kun medbringende håndbagasje vil utgjøre en veldig liten del av den endelige summen. Tid koster også penger, men turen trenger ikke ta mer enn en helg. Og da med en tur i store platebutikker som bonus.
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    http://www.uhes.co.uk/
    Dette er en forhandler som driver med Naim i England, de driver og å seller via ebay.
    De har sikkert erfaring med salg til utland. Kanskje de kan hjelpe, mot en slant.
    Det skader ikke å ringe å høre hva de synes.
    Kanske de til og med har en "vi løper å sjekker for deg" mulighet...
    Hvem vet...

    I hvilket fylke bor selger i england da? Det er Naim dealere over alt der i det landet!!!
    IKKE bare betal... du må få etablert at dette er reelt og slik før du betaler.
    God kjemi, er ikke god garanti...

    mvh
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    jeg har vel gjort flere titalls store kjøp fra utlandet opp gjennom årene.
    en eneste gang har jeg blitt rumpekjørt.
    og det var en kar fra england.

    det hører med til historien at fyren havnet i buret (han hadde svindlet flere andre også), og jeg fikk tilbake halve beløpet, så det totale tapet havnet på 6k.
     

    hifreak

    Fersking
    Ble medlem
    17.09.2007
    Innlegg
    3
    Antall liker
    0
    Med så mye svar på tråden din, er vel det meste sagt allerede, men legger likevel ved noen litt annerledes tips.
    Som jeg tror jeg aner, lurer du på om du kan slippe billig unna med forsterker kjøpet til 800D.
    Dette er hva jeg kan tilføye om det.

    Jeg kjører hjemmekino i dag med noe som sikkert kan kalles "budsjet" oppsett på forsterkersiden.
    Jeg har 801N, som etter min mening er en helt annen høyttaler en 800D. Veldig forskjelig på komponent oppsett, inkludert delefilter oppsett/filosofi. kan vel egentlig ikke samenlignes så veldig, annet en at de er begge to STORE og veldig gode høyttalere, som kan by på fullt trøkk, med god lyd.

    Jeg kjører i dag en denon surround reciever som forforsterker(dn-2808). Den driver også faktisk bakhøyttalerene helt uten problemer. (noen eldre B&W 805 matrix)
    Til 801'ene kjører jeg en eldre DP 6.52 (400w 60kg). DP'en ble kjøpt brukt (nesten som ny) og veldig billig for 5 år tilbake.Til tross for alderen, er DP'en fremdeles en veldig god match til mine 801n. Etter en del forskjellig kostbart utstyr oppkoblet på 801n over mange år, med forskjellig resultat, er jeg nå faktisk rimelig fornøyd med det jeg har endt opp med.- Jeg får etter min mening utrolig mye av hva høyttalerene mine kan by på, men til en brøkdel av prisen til noe av det utstyret jeg tidligere har parret 801'ene med. jeg kunne i tillegg sikkert klart meg med en forsterker med halvparten av kreftene til min nåværende DP, men når man kommer over gode tilbud, da slår man til.

    Når det er sagt, så må jeg bare si VENT til du får høyttalerene i hus. det er mitt absolutte råd!. jeg vet det er gøy å handle. Men med slike høyttalere er det nesten alt for mange valg der ute av utstyr som sikkert kan få de til å kose seg.
    Så gode høyttalere vill spille bra på nesten hva som helst, men du må selvfølgelig matche de med noe som har rett "klang".
    Det MÅ prøves. Men har man ikke mulighet til å få prøvd utstyret, så må man vel sikkert ta en sjangs.

    Grunnen til at jeg absolutt råder deg til å prøve ting først, er at jeg i nesten alt for mange tilfeller har opplevd å få nermest bakoversveis over hvor lite forsterker som faktisk skal til noen ganger for å få store tunge heftige høyttalere til å "svinge med".

    Skal man ha "max" ut av 800d krever det sikkert stort, tungt og dyrt utstyr. Men jeg er sikker på at du kan finne noe som kan overraske deg, i forhold til at man kan få fram 97,5% av høyttalerenes kvaliteter med utstyr som koster 10% av prisen du må ut med for å få med deg det siste lille. Jeg mener at alt for mange går i den fellen, at hvis de har store høyttalere, så tror de at de MÅ ha de største forsterkerene. det er ikke alltid slik.

    Dette ble jo et lite konkret svar på hva elektronik du bør prøve, men håper uansett at disse litt "anderledes" synspunktene kan hjelpe deg til å finne noe som ørene DINE liker. Husk, det er DE som bestemmer, ikke alltid hvor mye utstyret koster.
     

    Solo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.01.2003
    Innlegg
    1.011
    Antall liker
    20
    Torget vurderinger
    2
    Hei, ser at Hifimall (UK) annonserer B&W800D til £7800 på bruktbørsen, samt en rekke monoblokker til meget lav pris. Er du sikker på at du har kjøpt to høytalere, og at ikke 8000 var stk prisen?
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    Jason,

    God kjemi er bra det, men her snakker vi om mange penger, og du har nå kommet til en bransje hvor aktører kommer og går.
    Slik den økonomiske tilstanden har vært det siste året i Europa generelt(eller i alle fall slik media har skapt den), er det mange i denne bransjen som merker det på kassekreditten.
    Om du har tid til å lese litt i tråden som heter "Roysens Rede" vil du se hvordan selv betrodde forbindelser som man har forholdt seg til over en lengre periode, ikke alltid er slik man trodde.

    Jeg foreslår som andre her, en restplass ::) som kan ta deg tur retur UK på en lang ettermiddag.
    Det dreier seg om såpass mye penger, at selv en seriøs aktør i pengeknipe kan la seg friste.....
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Ja... om alt ikke er såre vel, så glem hele kjøpet!
    Tro meg, og alle andre her på sentralen, det kommer flere tog!
    Høyttalere som 800D finnes det endel av, også på bruktmarkedet.
    Skal man kjøpe, så har man makta... selger har ikke den, og skal ikke ha den.
    Det er kjøpers marked... Still krav! Prut! Sørg for at du VET at du får det du betaler for.
    Det er så viktig å huske på alt dette.
    Vi vet alle den iveren og rusen som kommer over en når man ser man har råd til ett stykke gull!
    Isen i magen smelter... spis en isbit til Jason...
    Du er en kjøper, du stiller krava... :)
    Du "misser" ingenting selv om du tar deg den nødvendige tiden!
    mvh
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.503
    Antall liker
    35.405
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Hvis det er HiFi-Mall.com, så er det selskapet tsjekkisk, selv om de annonserer både her (bruktbørsen) og der (EBay, Maarktplats.nl, diverse andre fora). For meg virker det som du bør sjekke ut et par andre småting før du bekymrer deg mer for hvilke forsterkere du trenger. For eksempel om du har kjøpt en eller to høyttalere.

    Les denne tråden:
    http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=4672

    Skeptisk... :-\
     

    Diy Duke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2007
    Innlegg
    2.182
    Antall liker
    2
    B&W har prøvet Duelund komponenter i deres højttalere. De var vildt imponerede. Blot var der ikke økonomi i det. Gad vide hvad mine højttalere med en kostpris på ca 130.000 i delefilterstumper ville koste i forretningerne ? ;D
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.644
    Antall liker
    1.376
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Duelund_Support skrev:
    B&W har prøvet Duelund komponenter i deres højttalere. De var vildt imponerede. Blot var der ikke økonomi i det. Gad vide hvad mine højttalere med en kostpris på ca 130.000 i delefilterstumper ville koste i forretningerne ? ;D
    HAr du brukt 130k på deler til dine egne høyttalere?
     

    Diy Duke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2007
    Innlegg
    2.182
    Antall liker
    2
    Der er for 130.000 kr komponenter i dem ja. Bl.a. Duelund Cast i alt 190 uf. Desuden Duelund Cast spoler. i impedanskorrektioneerne er der brugt rigtigt meget metaliseret papir fra Jensen.
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Var det deg, eller Steen jeg engang spurte om man kunne tenkt seg å bygge ett filter til ett par med B&W 801?
    Jeg minnes jeg engang spurte om det, det må være mange år siden nå, eller, har jeg bare drømt? :p
    Så tøft at B&W selv har testet da... ;) Er det lenge siden de gjorde dette.. 2004-5 hm...
    Jaja. Det er dyre saker du forhandler D_S det er sikkert.
    130 lapper i filterdeler, du milde måne!!! I elementer og eller, det må det jo være.

    Oh the maker!!!

    :eek:

    Sånn rent av nysgjerrighet, det vil la seg gjøre å bygge ett filter til f.eks 801D da i BARE duelund saker. Det vil koste da?

    mvh
     

    Diy Duke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2007
    Innlegg
    2.182
    Antall liker
    2
    Du misforstår. ;)Jeg kalder mig Duelund support ene og alene fordi jeg er en trofast Dicipel ! ;D Det må være Steen selv du har været i kontakt med. B&W fik nogle vareprøver i 2008.
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    ;D Ok.

    Er du Frederik, Magnus eller Jens da?

    mvh
     

    Diy Duke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2007
    Innlegg
    2.182
    Antall liker
    2
    Steen var en nær ven jeg modificerede utallige apparater for ham. Jeg er Norsk og hedder Erlend. Magnus kommer i weekenden for at høre virkningen af Cast kondensatorerne på en mellemtone. Jeg er bare nr. 2 i verden der har det. Normalt bruges de bare i diskanten fordi de er så dyre.
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Se så. ;D Det er bra!
    Jeg diskuterte mest om linoljer med Steen. Av alle ting.. ::). Det er lenge siden nå, må være 11 år siden tror jeg.
    Da var det min disippelgjerning... ::)

    Flotte produkter! ;)

    mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn