HighEnds nyttårskampanje 2017

HighEnd starter det nye året med kampanjepriser ut februar ved utrulling av følgende nye produkter i det nordiske markedet:


PBN Audio Vintage Direct platespillere, samtlige modeller: 25 % rabatt. Produktinfo.: PBN AUDIO Turntables | HighEnd

MONTANA Super Sammy (Semi Active), inkludert valgfri finish: 25 % rabatt. Produktinfo.: Super Sammy | HighEnd

MONTANA EPS2.4 (Semi Active Version), inkludert Premium Piano Laquer Finish i valgfri farge: 20 % rabatt. Produktinfo.: MONTANA Custom | HighEnd


Ta gjerne kontakt for nærmere produkt- og prisinformasjon og hvis det skulle være andre spørsmål!


HighEnd www.highend.no
kontakt@highend.no
4516 4568
 

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

svartkeiko

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
1.113
Antall liker
446
Sted
9395 KALDFARNES
Torget vurderinger
12
Fine Produkter.

Dette var fine produkter.Forelsket meg spesielt i det nydelige plinth på platespilleren.Det kommer jo mange nye platespillere på løpende bånd men dette er noe av det fineste jeg har sett.Det oser litt kvalitet her.
Mvh Kenneth
 

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Innlegg
11.049
Antall liker
33.660
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
Super Sammy (og flere andre modeller) er meget interessante høyttalere. Hadde det ikke vært for at mine XP ( og SPX i anlegg 2) fremdeles spiller så bra ville fristelsen vært stor!
 

High_End

Bransjeaktør
Ble medlem
11.11.2002
Innlegg
140
Antall liker
67
Takk for hyggelig feedback! Den nye Vintage Direct-serien bygger dels på samme teknikk som PBN Groovemaster Turntable, bortsett fra drivverk/elektronikk. Fire ulike versjoner av Vintage Direct er utviklet, foruten en modell som lanseres av PBN Audio nå: PBN Vintage Direct DP7.

MONTANA Super Sammy er på flaggskip-nivå i PBN Audio sin line-up.

MONTANA EPS2.4 Semi Active er den nye, delvis aktive versjonen av den for mange velkjente fullaktive utgaven av denne konstruksjonen. Trass i et langt mer folkelig prisnivå, er EPS2.4 Semi Active ingen smågutt, den heller:)
 

High_End

Bransjeaktør
Ble medlem
11.11.2002
Innlegg
140
Antall liker
67
Super Sammy (og flere andre modeller) er meget interessante høyttalere. Hadde det ikke vært for at mine XP ( og SPX i anlegg 2) fremdeles spiller så bra ville fristelsen vært stor!
Ja, da er du rimelig godt dekket på høyttalerfronten fra før av, kan man vel trygt si:)
 

Olympia

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.12.2003
Innlegg
281
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Hei
Har selv hatt Montana XP, og det var fantastiske høyttalere med dynamikk og oppløsning som bare må oppleves i et rom og anlegg det ikke bare er tilfeldig satt opp ??????.
Rommet mitt er av en slik art at det ruller av litt for tidlig i bassen. XP har fullt trøkk ned til under 20hz, men det hjelper jo ikke så mye når rommet ikke vil at de skal.

Hva gjør jeg, tenkte jeg. Ville ha den fantastiske Montana lyden men måtte få litt mer mat i bunn. Har lyttet til EPS2.4 med innebygd amp. I flere oppsett. For en lyd! Helt utrolig value for money. Hvordan få det beste ut av disse to? Jo med henvendelse til importøren fikk jeg til en deal hvor det ble leget en semi aktiv XP met enda et par ekstra basser og innebygde amps med software for å kirurgisk kunne justere dipper og peaker i bassområdet ????????????

Resultatet ble Montana RHS. Pr høyttale er det 4x10,5" alu basser som drives av den innebygde ampen på hele 2x1000W. Diskanten er den samme som i XP. En custom Montana tweeter ScanSpeak Revelator. I XP sitter det 4,5" mellom toner. Disse er byttet ut med 2 stk Seas 7" fantastiske mellomtoner. Om ikke dette er Master Reference så begynner det å nærme seg veldig ??????

IMG_0019.jpg
 

Informasjon om bruker

High_End
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
67
Link til alle artikler
57
High_End sine annonser
Bransjenyheter
Stort og smått: MONTANA Loudspeakers

Stort og smått: MONTANA Loudspeakers

  • 10
Det er på sett og vis et voldsomt spenn mellom de minste monitor-høyttalerne og de største modellene fra MONTANA Loudspeakers, også prismessig, men samtidig har de også svært mye felles. For mer...
Fortsett
Bransjenyheter
MONTANA M1!5

MONTANA M1!5

  • 23
Den nest minste høyttaleren i den nyeste høyttalerserien fra MONTANA Loudspeakers heter MONTANA M1!5 og holder en komponentstandard og byggekvalitet som slett ikke gjør skam på The M Series...
Fortsett
Bransjenyheter
Vintage & Vinyl

Vintage & Vinyl

  • 6
PBN Audio har tatt konsekvensen av den renessansen klassiske lydprodukter og platespillere har fått senere år, og tilbyr flere platespillere og hornhøyttalere som tilfredsstiller etterspørselen...
Fortsett
Bransjenyheter
Brød til folket: The MONTANA Personic Series

Brød til folket: The MONTANA Personic Series

  • 0
PBN Audio er nok mest kjent for sine kompromissløse, gigantiske konstruksjoner, men har også innstegsmodeller som byr på akkurat de samme innovative ideer og byggekvalitet og tilnærminger til...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet: MONTANA MRX

Nyhet: MONTANA MRX

  • 0
Den nye MONTANA MRX har et teknisk modifisert 18’’ JBL 2268H basselement i bunnen, som drives av en kraftig innebygget forsterker. Hornet er en modifisert JBL 2453 SL/H. MONTANA MRX har fokus på...
Fortsett
Bransjenyheter
MONTANA M2!5 S: Litt teknisk

MONTANA M2!5 S: Litt teknisk

  • 0
Siste tilskudd til høyttalerne i MONTANA M Series, er «S-versjonen» av MONTANA M2!5, som er en unik miks av den nyeste teknologien, oppgraderte vintage høyttaler-elementer og den ingeniørkunsten...
Fortsett
Topp Bunn