Highend Sørlandet med bilder

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Heeey, dette minte meg om noe jeg hadde for 15 år siden, men jeg hadde ikke mellomtonekabinett, kun en basskasse med en sånn diskant på, mener de het ESS g lått ikke no spes godt i mellomtonen, tror det var en 10" eller 12" mot et slikt diskant element, noen som husker?
    Kjenner dessverre ikke til de du snakker om?

    Disse høyttalerne her lyder derimot kjempegodt, og er de gamle referencehøyttalerne til Robert Amundsen. Meget sjeldne høyttalere i Norge, og uten importør her i landet. De er heller ikke billige. Bruker den fantastiske Heil bånddiskanten i toppen. Lettdrevne høyttalere som spiller fint også på små rørforsterkere. Kona håper at Cayin monoblokkene skal falle igjennom i kjelleren da hun ønsker disse monoblokkene på ESS høyttalerne her oppe i stueanlegget ;D

    Nyere modell fra Ess:
    http://www.positive-feedback.com/Issue20/ess450.htm
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    I kjelleren spilles det på Set 300 B. Monoblokker fra DIY Hifi-supply. Disse ble kjøp som byggesett og satt sammen av Budda. Da er de selvfølgelig ikke med originale deler men proppfulle av Blackgate og Audionote. Cardas internkabling. Og de spiller bare helt nydelig. Han bruker 300B rør fra KR audio. De beste med det tykke glasset. Dette er kjempegode rør og anbefales. Han har også kjøpt 845 rørene som står i Cayin monoblokkene herfra.
    http://www.kraudioproducts.com/?gclid=CIDik-imrYsCFSYgEAodPidQnQ

    Disse monoblokkene står også på vakre stativ fra BCD:







     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Utstyret bakfra, kablene er fra Transparent og Cardas:



    Og forfra:

     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Og så må vi selvfølgelig ha bilder av hele anlegget. Høyttalere med en utrolig byggekvalitet. Bygget av guru Budda. Kan se litt mer av disse høyttalerne her: (legg merke til basskassa :eek:). Finnes ikke resonanser i denne kassa, totalt fraværende. Det merkes også på lyden!!
    http://www.blackdahlia.com/html/tip_54.html



     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Og et bilde med Electron Images forforsterkeren i racket, som eieren selv foretrekker:

     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Hva så med lyden i dette anlegget. Det spiller helt fantastisk bra! Det spiller så lett. Lyden liksom bare flyter avsted. Slipper totalt fri av høyttalerne. Hurtig, dynamisk, finkornet, tørt og spennende. Totalt fri for høyttalerfarvinger. Selv så synes jeg meget om dette anlegget, kanskje spesiellt fordi jeg ikke vet om noen anlegg for øyeblikket som gjengir en av mine favorittartister bedre. Det er rett og slett en opplevelse å høre CHET BAKER på dette anlegget ;D
     
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Tror jeg ga 5000 for dem godt brukte den gang bytta dem videre mot et sett Vieta høyttalere fra Spania som lignet B&W 801 (låt ikke akkurat samme men...)
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Tror jeg ga 5000 for dem godt brukte den gang bytta dem videre mot et sett Vieta høyttalere fra Spania som lignet B&W 801 (låt ikke akkurat samme men...)
    Skal si du har hatt sjeldne høyttalere.
    Har hørt at Vieta skal være meget gode.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Jeg får "hjemlengsel" Hagto. Med sånt kompetent utviklings- og servicepersonell så skulle det jo ikke være vanskelig å få reparert utstyr der nede heller:)

    Har du flere bilder? Ellers er jeg også stor tilhenger av Chet B.

    Utrolig tøffe høyttalere, Budda har lykkes godt med å få dette til å se pent ut, noe som IKKE er lett med den størrelsen. Sånne billedtråder vil vi ha flere av. Hvor mange smittede er dere der nede egentlig?

    (Jeg kan nok ikke matche utsikten, selv om den er god, kommer ikke en gang i nærheten).
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Jeg får "hjemlengsel" Hagto. Med sånt kompetent utviklings- og servicepersonell så skulle det jo ikke være vanskelig å få reparert utstyr der nede heller:)

    Har du flere bilder? Ellers er jeg også stor tilhenger av Chet B.

    Utrolig tøffe høyttalere, Budda har lykkes godt med å få dette til å se pent ut, noe som IKKE er lett med den størrelsen. Sånne billedtråder vil vi ha flere av. Hvor mange smittede er dere der nede egentlig?

    (Jeg kan nok ikke matche utsikten, selv om den er god, kommer ikke en gang i nærheten).
    Ja har noen bilder til.
    Vi hadde en lang spilledag. Begynte kl.1130 og holdt på til godt ut på kvelden.
    Har hørt mange mener at de liker best Elgar rett inn i effekttrinn uten ekstra forforsterker, derfor måtte vi teste ut det. I tillegg sammenliknet vi den nye todelte KW cd-kombinasjonen til MF med CEC/Elgar. Til slutt hadde vi også en duell mellom 300B monoblokkene og Cayin. Han måtte jo finne ut om kona kunne få 845 røra opp i storstua.
    Kommer med resultatene/inntrykkene våre fra dette med litt bilder til. Men skal nå besøke min mor i Kristiansand, så det blir nok ikke mer før sent i kveld, eventuellt i morgen.

    Er kjempeglad i trompetister. Liker Spesiellt Chet Baker, Till Brønner(som også har laget plate sammen med Chet B.), Herb Albert og Mikkel Palleberg. Kanskje noen som har andre forslag jeg bør høre i sammee genren?
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Vi er noen stykker ja ;) Kommer til å dukke opp noen til i denne tråden regner jeg med, etterhvert. Men det er nok de to mest spennende anleggene dere har sett nå.
    Regner dog med at det er interresse for litt mer ordinære anlegg også?? Så tråden fortsetter nok en tid framover. Har fått en del positive tilbakemeldinger på at slike tråder er morsomme så vi får vel finne på litt mer :)
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Noe til overs, ja...

    Hvis anlegget opp i stuen bare var frue hifi'n, så kan man jo begynne å lure på hvordan det ser ut i gutterommet...

    Mvh. Johan
    Ble det litt spennende da?
    Så forresten i en annen tråd at du hadde fått deg et kjempeflott anlegg nå. Dere kunne vel fått til en liknende tråd fra Rogaland også?
    Deg, janhella, ellef osv
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Denne typen billedtråder er jo fantastisk moro. Synes det er moro å se anlegg så utførlig presentert i bilder og ord. Keep it comin' Hagto. Vi tåler mer tradisjonelle oppsett også, vær du sikker.

    Inntil videre, mange takk!!
     
    R

    Rojoh

    Gjest
    Ble det litt spennende da?
    Så forresten i en annen tråd at du hadde fått deg et kjempeflott anlegg nå. Dere kunne vel fått til en liknende tråd fra Rogaland også?
    Deg, janhella, ellef osv
    Jo, jeg synes det er litt artig med slike lyttekvelder og bildetråder. Vi får se hva vi får til. Holder på med å få plassert anlegget i ny leilighet og passer på å få knipset noen bilder underveis. Det er jo faktisk moro å ta bilder også.:) #Hadde forresten en liten billedtråd av EAR, men den tok han derre tyrkeren og knerta. Bildene ligger dog forsvarlig lagret, så vi skal nok få hentet dem frem igjen.#

    Mvh. Johan
     

    OMF

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    15.823
    Antall liker
    8.797
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Hei!

    Fantastisk tråd dette...Takk for den Hagto!

    Synes det er vanvittig gøy å se hvordan folk har ordnet seg hjemme, spesiellt med mildt sagt eksotisk utstyr!

    Gleder meg til fortsettelsen og beskrivelser av lyden!

    Mvh
    OMF
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    ja, jeg må bare si dette er noe av det mest gjennomførte galskapen jeg har sett på lenge. kjempegøy at folk murer fundament til pl.sp og slikt. Sånt krydrer hifi-verden. en ting er å kjøpe det råeste på markedet for ustyrtelig mye penger , det kan jo "hvem-som-helst" gjøre men dette vitner om stor kunnskap og brennende entusiasme. Kompromisser er strøket fra listen, her er det kun "all-out" tydeligvis. Vakkert!!!
     

    KnB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.517
    Antall liker
    108
    Torget vurderinger
    2
    En favoritt tråd dette hagto :)
    Her er ingenting overlatt til tilfeldighetene, hva kan en si.. er jo bare helt i toppen dette :)
    mvh KnB
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Jo, jeg synes det er litt artig med slike lyttekvelder og bildetråder. Vi får se hva vi får til. Holder på med å få plassert anlegget i ny leilighet og passer på å få knipset noen bilder underveis. Det er jo faktisk moro å ta bilder også.:) #Hadde forresten en liten billedtråd av EAR, men den tok han derre tyrkeren og knerta. Bildene ligger dog forsvarlig lagret, så vi skal nok få hentet dem frem igjen.#

    Mvh. Johan

    Syns også det er moro å ta bilder, men litt arbeid å lage disse trådene. Håper du legger inn EAR-tråden igjen. Kjempeflott utstyr du har fått deg der. Spennende å se om du slår deg til ro med Hammer? Kjenner dem meget godt selv.
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Hei!

    Fantastisk tråd dette...Takk for den Hagto!

    Synes det er vanvittig gøy å se hvordan folk har ordnet seg hjemme, spesiellt med mildt sagt eksotisk utstyr!

    Gleder meg til fortsettelsen og beskrivelser av lyden!

    Mvh
    OMF
    Takk for det. Nå har jeg nok begynt med de to kanskje mest spennende anleggene her nede, så det var kanskje litt dumt. Skulle kanskje spart ett av dem litt. Skal nok finne på litt likevel som er ok.
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    ja, jeg må bare si dette er noe av det mest gjennomførte galskapen jeg har sett på lenge. kjempegøy at folk murer fundament til pl.sp og slikt. Sånt krydrer hifi-verden. en ting er å kjøpe det råeste på markedet for ustyrtelig mye penger , det kan jo "hvem-som-helst" gjøre men dette vitner om stor kunnskap og brennende entusiasme. Kompromisser er strøket fra listen, her er det kun "all-out" tydeligvis. Vakkert!!!
    Kan love deg at det mangler ikke på entusiasme, og det ligger ufattelig mange arbeidstimer bak de to anleggene her.
    Takk ellers for positive tilbakemeldinger fra dere andre.
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Da bytter vi ut denne:




    Og overlater plassen, for en stund, til dette flotte settet her fra Musical Fidelity:



     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Lyden fra DCS begynner jeg å kjenne litt. Har selv en Accuphase DP75V. Denne sammenliknet Jonathan Scull med Elgar kombinasjonen
    sin i 2000.
    http://www.stereophile.com/cdplayers/249/
    Han foretrakk vel egentlig Accuphasen da. Accuphase har en litt rundere, varmere og snillere spillestil. Den har tyngde og ro.
    Jeg har sammenliknet denne med DCS i kjent anlegg og må si at jeg foretrekker heller DCS.
    Elgar har en spillestil som etter min subjektive mening heller litt mot det analytiske. Den er stram i lyden. Den er åpen, lettflytende og klar, og den er meget spennende å høre på når man gir den gode arbeidsbetingelser. Den har en lyd som i mine ører er den lyd som jeg forbinder med begrepet High-end. He,he.
    Men mener også at den krever mer av anlegg, rom osv for å yte sitt beste. I anlegget her så matcher den fantastisk bra, og man får virkelig hørt hvor gode disse konverterene er.
    Musical Fidelity kjenner jeg også litt. De mener jeg har en snillere lyd enn DCS. Jeg hadde for ikke lenge siden en A5 fra MF. Synes dette settet minnet om lyden fra denne, men bare bedre.
    For å være helt ærlig, og kun min subjektive mening, så tilhører ikke MF til i selskap med Accuphase sine toppmodeller og DCS, dessverre. Får noen av produktene fra MF litt vel gode tester av og til?
    Flotte saker men her i anlegget kom MF også til kort. Det har ikke samme styr på tingene som DCS. Blir det kompleks musikk så roter det litt sammen og klarer ikke å holde samme orden på tingene. Det flyter mere ut og kan ikke plassere musikerne på samme måte. Det har ikke samme distinkte rene og flotte lyden. Det har ikke samme finoppløste topp som DCS og det har ikke samme flyt og kontroll på bassen. Dessverre. Helt samstemmig konklusjon fra samtlige i panelet. Bra saker som sikkert er litt lettere å få til, og mindre krevende enn DCS, men vil heller ikke i et bra oppsett kunne gi samme spennende opplevelser. Elgaren her har flere år på nakken, men det viser seg igjen, etter vår erfaring, utviklingen går ikke så fort som mange vil ha det til, og investerer man i skikkelige saker(også digitalt) så varer det.
    Altså panelets, helt subjektive, dom skjærtorsdag 2007. Knockout ;D


    The looser (sorry Robert):

     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Etter disse sterke, og høyst subjektive, uttalelsene i forrige innlegg (etter en nok altfor kort test)
    tar vi en liten pause med et bilde til av den litt ukjente høyttaleren fra italienske ESS:

     
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Neste test denne dagen var Elgar direkte i effektrinn kontra Elgar sammen med forforsterker.
    For å gjøre historien kort så foretrakk alle lyden med forforsterker i kjeden.
    Dette har vi forsøkt en del ganger nå med forskjellig utstyr og det ser ut til å bli det samme hver gang, uansett utstyr.
    Vi får en slags trekantlyd som vi kaller det. Blir klarere og renere i lyden, men det mister liksom kropp og størrelse i mellomtonen, og det blir liksom alltid mer slitsomt (digitalt?) å høre på. Mindre grep om tingene liksom. Uansett så foretrakk vi igjen lyd med forforsterker, og selvfølgelig igjen høyst subjektive meninger.
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Siste test denne vakre skjærtorsdag var Cayin sine pene monoblokker med 845 rør, og større krefter, mot de små single ended 300B forsterkerne fra DIY hifisupply.

    Inn med de vakre Cayin:



     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Da er vi kommet tll slutten av denne dagen, og dette anlegget.
    Her ble de vakre Cayin koplet opp og alle merket at her ble det større og mer krefter. Det var nok litt mer kropp og litt bedre kontroll på høyttalerne, MEN.
    De kunne nok dessverre ikke måle seg mot Lady Di+ likevel.
    Cayin er gode forsterkere og utrolig mye for pengene sammenliknet med mye annet på markedet. De har en fantastisk flott byggekvalitet og standard på deler.
    Men Lady 300B spiller så mye mer finkornet og oppløst.
    Det spiller så lett, finkornet, oppløst og deilig. Cayin blir en grovkornet slugger i forhold.
    Hadde vi ikke hørt 300B blokkene ville vi sagt at Cayin var noen fantastiske forsterkere. Men her i dette anlegget må de gi tapt.

    Men vi vet en i andre etasje som blir glad. De peneste forsterkerne, og den peneste...... i huset ;D, blir i andre etasje.

    Forsterker:

     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Avslutter da dette anlegget med å takke verten, som er en utrolig omgjengelig og koselig kar, for en meget avslappende og spennende dag. Mye god musikk og masse deilig kake  :)  


     

    budda

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    439
    Antall liker
    172
    Sted
    Mandal
    Torget vurderinger
    8
    Tenkte jeg skulle ta litt teknisk om høytalerene for spesielt inntreserte.Dette er Dick Olshers Basszilla i Diamond Edition.Men det eneste som er igjen fra orginalen er ytre front mål,innvendige volum,elementer og delefiltervedier.Delefilterkomponenter er valgt fra øverste hylle.Toppbaffelen består av to lag som er limt sammen 15mm bjørkefinner og 16mm mdf.Bak dempematten er det limt på ett blylag på 1mm.Basskabinettet er av 30mm bjørkefinner.Innvendig er det bygd opp med matrik i tillegg er der 3 sandkammer med ca 40 kg sand.Delefilteret består av nullohmsspoler,Jensens foliespoler som bruker papir som isolasjon.Duelund kobberfolie som også bruker papirisolsjon.Mostander er Audio Note 2w tantaler.Kabling er cardas uten isolasjon.Hvert element har også en Bybee filter
     

    pks

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Innlegg
    3.451
    Antall liker
    3
    Tusen takk for sentralens vakreste bildetråd!
    Gode "tester" også!
    Alt er "top of the line"!

    PK
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Tusen takk for sentralens vakreste bildetråd!
    Gode "tester" også!
    Alt er "top of the line"!

    PK
    Tusen hjertelig takk pks. Med slike tilbakemeldinger som dette må jeg kanskje legge inn en eller annen bonus, kanskje i løpet av meget nær framtid?  F.eks hva som skjuler seg bak dørene i dette skapet?? ;)

     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Utrolig flott tråd Hagto, derom hersker ingen tvil. synes også dine inntrykk vedrørende dCS og MF er interessant. Uten sammenligning forøvrig synes jeg også at MF virker være litt oppskrytt (henviser til samme MF A5 som jeg kjøpte av deg).

    Handler selvsagt om matching og smak og behag, men jeg satt bare her og nikket når jeg leste om lytteinntrykkene deres.

    Vi venter i spenning. Bøyer meg i støvet for Budda-gurus byggeri.
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Takk igjen Fosse. Blir litt nervøs nå, og håper ikke det blir litt sånn MF negativ tråd. Har hørt og eid komponenter fra MF som jeg har vært kjempefornøyd med. Kjenner til anlegg med MF som spiller meget bra, og alt dreier seg selvsagt oftest om matching. Synes det er vældig mye tester av MF og står likevel for uttalelsen min om en følelse av, kanskje i enkelte tilfeller, litt vel gode tester i forhold til endel andre merker.

    Har sagt til kamerater at jeg håpet å inspirere andre til noe liknende som min tråd, da jeg selv liker godt slike tråder og følger alltid med på bl.a :
    http://www.euphonia-audioforum.se/forums/index.php?showforum=4
    Ser ut til at jeg nå har gjort det heldigvis. Se f.eks Rojohs lyttekrok, og Mitt problem av OMF, kjempegøy :)
     

    Nightpuma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.01.2005
    Innlegg
    2.432
    Antall liker
    495
    Sted
    Agder
    Torget vurderinger
    2
    Hei.

    Det her var jammen meg en gild tråd, Hagto. Kjempestemning. Den har inntil nå gått meg hus forbi, men heldigvis fikk Fosse oppdatert meg litt ;)

    Utrolig flotte anlegg dere koser dere med, og den DÌY riggen må jeg bare bøye meg respektfullt i støvet for, Budda  ;D

    Jeg gleder meg utrolig til å se hva som skjuler seg inne i det skapet.


    Mvh Asbjørn, Arendalitt i eksil i København.
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Hei.

    Det her var jammen meg en gild tråd, Hagto. Kjempestemning. Den har inntil nå gått meg hus forbi, men heldigvis fikk Fosse oppdatert meg litt ;)

    Utrolig flotte anlegg dere koser dere med, og den DÌY riggen må jeg bare bøye meg respektfullt i støvet for, Budda  ;D

    Jeg gleder meg utrolig til å se hva som skjuler seg inne i den skapet.


    Mvh Asbjørn, Arendalitt i eksil i København.
    Takk for det Asbjørn. Ligger mye energi i de anleggene!

    Kanskje litt mer om skapet? ;)
     
    R

    Rojoh

    Gjest
    Har sagt til kamerater at jeg håpet å inspirere andre til noe liknende som min tråd, da jeg selv liker godt slike tråder og følger alltid med på bl.a :
    http://www.euphonia-audioforum.se/forums/index.php?showforum=4
    Ser ut til at jeg nå har gjort det heldigvis. Se f.eks Rojohs lyttekrok, kjempegøy :)
    Ja, det er både lærerikt og underholdende å se hvordan andre entusiaster har innrettet seg og hvilke prioriteringer de har valgt.

    Når det gjelder min tråd, så må jeg innrømme at tittelen "stjal" jeg fra Lyd-Karls lyttekrok. En av de hyggeligste trådene her på forumet.

    Btw: Jeg skjønner hva du mener når du sier at det er litt slitsomt å lage slike lange tråder. ;)

    Mvh. Johan
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn