Highend demokveld hos HiFi klubben i Drammen onsdag 15 november

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• dCS hos HiFi klubben Drammen.

Mange har observert at vi har brukt en dCS DAC i vårt oppsett på Horten Hi-Fi messe de siste par åra. Dere (HiFi klubben) har jo ikke dCS!? Det er riktig, HiFi klubben har ikke, MEN NÅ vil vi offisielt demonstrere og selge dCS i Hi-Fi klubben Drammen!

Ta turen til vår High end event nå på onsdag 15. nov. 23 kl. 17- 20

Nedre Storgt 15, 3015 Drammen drammen@hifiklubben.no

Vi spiller på Dali KORE, men Hegel sine nyeste monoblokker H30A og preamp P30A. Hegel stiller og med deres helt nye VIKING CD-spiller, blir mulig å spille medbrakte Cder.

Først og fremst vil vi streame via Roon og dCS Bartok APEX dac. (Apex oppgradert utgave av den vi har brukt på Horten messa). Les mer om den her: dCS Bartók APEX DAC/Streamer med hodetelefonforsterker - Acoustic Tuning AS

Andreas Bjørnstad kommer fra Hegel og Frode Olsen kommer fra dCS (Acoustic tuning) og tar med nye dCS i fantastisk flott og kompakt design. I tilegg til toppmodellen Vivaldi.

Dali og Hegel leser du om her: DALI KORE – kompromissløs ultra high-end gulvhøyttaler (hifiklubben.no) Søk - Søk - HiFi Klubben
    !
    BHD-Hero.jpg
    Event 15.nov 23.jpg

Vennlig hilsen

Ole Foss

HiFi klubben Drammen

Sist redigert av en moderator:

Kommentarer

Master Audio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.07.2006
    Antall liker
    1.447
    Sted
    Trondheim
    Norges-premiere av dCS Lina 2.0

IMG_4812.jpeg

IMG_1063.jpeg

Master Audio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.07.2006
    Antall liker
    1.447
    Sted
    Trondheim
    dCS Vivaldi Apex DAC

IMG_7140.jpeg

IMG_8393.jpeg

HAREPUSEN

avtrådt 010924
    Ble medlem
    04.11.2009
    Antall liker
    3.133
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Det var en ut søkt nytelse å lytte til det bro koblede hegel settet h30 a, viking og bartoc dac streameren ,,, nesten så en får lyst å tenke andre baner : ) ?

De store daliene fikk og kjørt seg " Etter at jeg fant meg tilrette,, i sveet spotten min ,,, litt lengre bak

Klassisk og vokalt imponerte ,, glass klart og makt fullt og sjelden hører man orgeler får utløp low down,,, nytelse ,,,
    Men det var til da jeg trodde jeg hadde hørt og sett nok" i la kvelden .
    Det ble forlangt av en besøkende ett langt kutt av infected mushroom
    Jeg sier bare OMG ,,,
    DCS kilden med heglene banka daliene så indelig deilig og hardt at det var den største nytelsen ,,, uten stress og super definisjon gjennom hele frekvens området . En vidundelig avsluttning på en kvelld.
    PS Jeg fant ut speccen for brokoblede da jeg kom hjem: h30a er 1100w : )
    og komplett stabil ned til 1 ohm 🤩
    Takk til utstillerne for visning og forklaring til komponenter av særs høy kvalitets og oppsettet
    Kunne vært moro å hørt samme settet med feks dynaudio eller bw eller og store MG :love:

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…

Informasjon om bruker

Medlem siden
Antall liker
15
Link til alle artikler
1
HiFi klubben Drammen sine annonser
Topp Bunn