High End München 2020

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.656
Antall liker
3.076
Munchen_2020.jpg


På tide å starte planleggingen av München-messa i 2020 – 14. til 17. mai.
 

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.656
Antall liker
3.076
Bestilte nettopp flybilletter med SAS, 12. til 16. mai. 1311 kroner tur/retur med innsjekket bagasje hjem.

SAS.jpg
 
Sist redigert:

oyvindk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
360
Antall liker
109
Sted
Trondheim
Bestilte nettopp fra trondheim med SAS, tors-lør. Dobbel pris, men likevel billigere enn forrige gang :)
 

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
996
Antall liker
1.034
Sted
Porsgrunn
Så du tar sjansen på SAS i mai. Er ikke det perioden med lønnsforhandlinger og streiketrusler da. Blir nok Lufthansa for min del, orker ikke all den spenningen før avreise.
 

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.656
Antall liker
3.076
Så du tar sjansen på SAS i mai. Er ikke det perioden med lønnsforhandlinger og streiketrusler da. Blir nok Lufthansa for min del, orker ikke all den spenningen før avreise.
Sant nok, det ble litt mye spenning i vår!

Jeg dobbeltbooket for sikkerhets skyld med Norwegian også, da streiken startet. Den billetten ga meg ni dager i Italia nå i september ;)
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.970
Antall liker
10.453
Sted
Skien
Jeg har bestilt Lufthansa ned på Onsdag kveld og hjem på søndags kveld.
Hotell har jeg ikke bestilt foreløbig.




Mvh: Espen L
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Flybilletter er i boks, men hotell lar vente på seg. Det blir enten Rilano eller Star inn.
 

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.656
Antall liker
3.076
Mye er fullt allerede, blant annet Rilano, så et mulig alternativ er sentrum.
 

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
996
Antall liker
1.034
Sted
Porsgrunn
Mye er fullt allerede, blant annet Rilano, så et mulig alternativ er sentrum.
Var plass på Rilano i går, men bare store rom til 1300 og 1700 kr natta som var ledige på deres hjemmeside. Prøvde på Star Inn Premium men var fullt også der. München er heldigvis en stor by med mange hoteller, så ledige rom til en rimelig penge bør være mulig å finne.
 

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
996
Antall liker
1.034
Sted
Porsgrunn
Kjente jeg ble litt urolig over bulter sin rapport og kastet meg over nettbrettet. Så dukket Rilano 24/7 opp i søket til 3000 kr for 4 netter. Var litt for kjapp i avtrekkeren og slo til. Ble plutselig urolig igjen og ganske riktig så var det Rilano hotell nummer to i byen, som etter rapporter fra noen som bestilte feil tidligere lå midt i byens horegate. Kjapp avbestilling og fant det riktige hotellet, med ledig rom og slo til igjen. Denne gangen lettere til sinns etter utført betaling.

Etter fjorårets nesten streik i vårt stolte SAS, så velger jeg å bruke Lufthansa. Reiser ned dagen før på onsdag og hjem på vår store dag, søndag 17.mai. Så da er det bare å se frem til vårens store eventyr, for en som reiser mest innenlands.
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.970
Antall liker
10.453
Sted
Skien
Da er Billetter bestilt til Munchen :)
Rilano hotell var det ledig rom på i dag (var fullt når jeg sjekket for noen uker siden?) så da ble det Rilano i år igjen :)



Mvh: Espen L
 

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
996
Antall liker
1.034
Sted
Porsgrunn
Da er Billetter bestilt til Munchen :)
Rilano hotell var det ledig rom på i dag (var fullt når jeg sjekket for noen uker siden?) så da ble det Rilano i år igjen :)



Mvh: Espen L
Så bra, da blir jeg ikke eneste fra området som overnatter på Rilano.
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.970
Antall liker
10.453
Sted
Skien
Jeg bestilte på Rilano jeg også.
Er vel dette hotellet historisk sett flest fra "hifi Norge" bruker!
Litt merkelig at ikke flere fra bransjen i Norge bruker dette hotellet med tanke på muligheten å bli kjent med potensielle nye kunder over litt flytende kornprodukter i hotell baren/ lobbyen.



Mvh: Espen
 
Topp Bunn