Hifi- og livsstilmagasinet Inner World Audio

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.823
Antall liker
610
Anbefaler alle å ta en titt på nedenstående link. Så smukt kan det gjøres! Magasinene er nedlastbare som PDF. De er desverre på finsk, men layout og bildebruk må være det lekreste som noengang har blendet våre slitne øyne! :p
Vadseth, nå er standarden satt! Høyner dere? ;)

http://www.innerworldaudio.com

 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Jøss, dette var sanseløst lekkert! Definitivt noe av det vakreste jeg har sett av tidsskriftdesign..uansett kategori. For aller første gang skulle jeg virkelig ønske jeg kunne lese finsk! :D
Takk for linken , whistler. Har du like god smak mht lyd som du har mht design, må det virkelig være noen åpenbaringer av noen kabler du lager! ;)
 

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.823
Antall liker
610
impulse skrev:
Takk for linken , whistler. Har du like god smak mht lyd som du har mht design, må det virkelig være noen åpenbaringer av noen kabler du lager! ;)
;)
 

toonz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.04.2004
Innlegg
180
Antall liker
20
Torget vurderinger
6
For et fantastisk magasin. Har lenge ønsket å kunne lese japansk. Nå også finsk. Tenk å lese om Shindo field coil høytalere pakket inn i dritlekkert design. Er det bare meg som føler innimellom at Fidelity blir vel likt fra gang til gang? De burde tørre litt mer - skriv om ting som ikke er så forbannet opplagt. Det er ikke alle som vil ha transistorer og fem tungdrevne høytalere i stua.
 

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Innlegg
4.284
Antall liker
2.290
Torget vurderinger
4
toonz skrev:
For et fantastisk magasin. Har lenge ønsket å kunne lese japansk. Nå også finsk. Tenk å lese om Shindo field coil høytalere pakket inn i dritlekkert design. Er det bare meg som føler innimellom at Fidelity blir vel likt fra gang til gang? De burde tørre litt mer - skriv om ting som ikke er så forbannet opplagt. Det er ikke alle som vil ha transistorer og fem tungdrevne høytalere i stua.
Enig! :-\
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Glitrende formulert, toonz. Tiltredes!

Skal Fidelity transformeres til noe i nærheten av dette, trengs det nytt blod. Masse nytt blod. Vi kan jo håpe, men jeg holder ikke pusten.....
 

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.625
Antall liker
3.746
....slutter meg til gratulantene her. Dette var überfett !

ikke helt enig i all kritikken mot fidelity, men enig at det blir litt vel forutsigbart og mainstream til tider.
 
K

kbwh

Gjest
For smalbåndet her til at jeg får lastet ned. Men de reklamere vitterligen med at de har engelsk prosa så vel som finsk?
Tiltalende fotografi og layout. Absolutt.
 
O

om.s

Gjest
Nydelig layout! :D enig med en tidligere taler som snakket om at det lokale bladet har noe å strekke seg litt etter....

mvh
 
Topp Bunn