HiFi-messen i Horten 2022!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• bg41408976715sugden_Ia4_amplifier.jpg

På grunn av andre arrangementer 14-16 oktober, så velger vi å flytte årets HiFi-messe til september i stedet. Ny dato er 24 og 25 september. Ellers er det samme sted, og samme klokkeslett som i alle år før. Arrangører er Audio Aktøren og DaCapo HiFi.

Eros-9-color-collection-en-3.jpg

Husk at det er 20-års jubileum i år for Norges største, og forsåvidt eneste reelle messe med mange utstillere og spennende og vellydende produkter!
    I og med at det er 20-års jubileum så er dette et arrangement du ikke vil gå glipp av i år!

Kommentarer

Balle Clorin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    5.611
    Torget vurderinger
    2
    Kanskje ny dato lurer det sedvanlige regnværet i Horten …

The Shy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    8.735
    Sted
    Langesund
    Får ikke rom lengre, Mulig en må bort på Sjømilitære Samfund, eller drite i hele greiene?

Satt opp på venteliste da

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    2.921
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    0
    Ja var fullt allerede for noen dager siden. Jeg fikk bestilt på hotellet fra fredag til lørdag, men fra lørdag til søndag var det fullt. Jeg bestilte på Horten Apartment (booket via booking.com). Hvis jeg ikke så helt feil på kartet var det bare et kvarter å gå.

Jeg var litt nysgjerrig på om det faktisk var fullt av hififolk allerede eller om det skjer noe annet i Horten samme helg? :unsure:

The Shy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    8.735
    Sted
    Langesund
    Ja var fullt allerede for noen dager siden. Jeg fikk bestilt på hotellet fra fredag til lørdag, men fra lørdag til søndag var det fullt. Jeg bestilte på Horten Apartment (booket via booking.com). Hvis jeg ikke så helt feil på kartet var det bare et kvarter å gå.

Jeg var litt nysgjerrig på om det faktisk var fullt av hififolk allerede eller om det skjer noe annet i Horten samme helg? :unsure:
    Så dere utstillere må skaffe rom selv? Trodde det ble holdt av en del rom for dere.
    88 rom på det hotellet så hvis det er fylt med hifitullinger blir det en bra fest :D

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    7.881
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    15
    Sjømilitære samfunn er da helt knall. Bodde der for endel år siden under messa.

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    2.921
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    0
    Så dere utstillere må skaffe rom selv? Trodde det ble holdt av en del rom for dere.
    88 rom på det hotellet så hvis det er fylt med hifitullinger blir det en bra fest :D
    Kanskje jeg ikke er inne i det gode selskap? :eek: Eller bare ikke vet om det? :unsure: 😅

Sluket

2FAT2FLY
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    71.627
    Torget vurderinger
    20
    Residerer på Sjømilitæren fra fredag til søndag. Ta turen innom dersom du vil bli krenket!! 😊

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    7.996
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Residerer på Sjømilitæren fra fredag til søndag. Ta turen innom dersom du vil bli krenket!! 😊
    Der bodde jeg sist jeg var på Horten-messe, likte det godt, og hadde bestilt der i år også. Synd at jeg måtte avbestille, dette kunne jo blitt et løft for miljøet og omdømmet ute på den marineholmen.

Sluket

2FAT2FLY
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    71.627
    Torget vurderinger
    20
    Ja jeg vet... gråt mine modige tårer da du meldte avbud! 😪

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    7.996
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Jaja, det er mye vi må finne oss i og gå glipp av. Jeg skal på korseminar på et hotell lengre vest, og gråter nok fort ferdig når det er gang.
    Men jeg gjentar gjerne anbefalingen om Sjømilitære Samfund. Koste meg virkelig der, god plass og fredelig i romslige erværdige omgivelser.
    1653247122902.png

Godt øl hadde de og.
    1653247088647.png

1653247347063.png

For de som vurderer rom der og nøler: Det nye annekset er komfortabelt med romslige godt isolerte rom. Romslig parkering og 15 min. spasertur til sentrum. Ingen grunn til skepsis der.

steinost

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.01.2004
    Antall liker
    5.466
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Godt jeg har rom på hotellet.
    Mulig jeg stikker bort for å se noen blir krenket.
    Men holder meg i skjul, så jeg slipper å bli ett offer.😅🤣😂

parafinoksen

Reganer og anleggsgartner
    Ble medlem
    28.03.2017
    Antall liker
    5.289
    De lettkrenkede er ennå snurte fordi de ikke fikk være med i årets Pride-kortesje.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.119
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Velkommen til KrenkFest 2022. @Griffenfeldt er Toastmaster!
    Passer som hånd i hanske det! Våknet opp i Munchen i dag og var passe morragretten. Hadde ikke fått i meg frokosten før jeg bad ei kysse meg i ræva. God start! I dag var det jeg som var selveste Krenk Krenkesen. Når det er sagt så var det ei som gjorde sønnen min på 15 forlegen blandt andre folk. Da smalt det godt og grundig og pass ble påskrevet 😂

Sluket

2FAT2FLY
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    71.627
    Torget vurderinger
    20
    Counting on you, my Man! Erfaringen din fra Krenkfest 2021 vil være uvurderlig! :ROFLMAO:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
695
Link til alle artikler
122
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Norges Største Hi-Fi Messe har 20års jubileum

Norges Største Hi-Fi Messe har 20års jubileum

• 1
https://www.facebook.com/HiFiMessenhttp://hifimessen.no/hjem/
Fortsett
Bransjenyheter
Nye produkter hos Audio Aktøren!

Nye produkter hos Audio Aktøren!

• 1
Sommeren er her for fullt, skoleferien har startet, og vi har fått en haug med nye og spennende produkter! Vi har tatt inn en del analog produkter fra Nasotec, blandt annet headshell, headshell...
Fortsett
Bransjenyheter
Sommeren er her!

Sommeren er her!

• 1
Når sommeren kommer, så stiger humøret hos de fleste, og selvfølgelig også her hos Audio Aktøren. Vi har fått mange gode tester på mange av våre produkter den siste tiden, senest ute er Audio...
Fortsett
Bransjenyheter
HiFi-messen i Horten har 20-årsjubileum!

HiFi-messen i Horten har 20-årsjubileum!

• 59
Velkommen til HiFi-messen i Hortens 20-års jubileum 14-16. oktober 2022! Norges største HiFi-messe har 20-årsjubileum i år! Og som vanlig går dette av stabelen i midten av oktober. I fjor var et...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyheter hos Audio Aktøren! Jasmine-Audio pickuper, tonearmer, og tonearmkabler!

Nyheter hos Audio Aktøren! Jasmine-Audio pickuper, tonearmer, og tonearmkabler!

• 3
Våren er i full anmarsj, og da er det på tide med litt fornying i vareutvalget! Vi kikker hele tiden etter gode produkter til fornuftige priser, og nå har valget falt på Jasmine Audio sine flotte...
Fortsett
Bransjenyheter
Primaluna og Taralabs inne på lager!

Primaluna og Taralabs inne på lager!

• 0
Nå som påsken er over, så satser vi på at alle har hatt en flott påske, fått ladet batteriene, og er klare for en ny HiFi-hverdag igjen! Vi hos Audio Aktøren er klare for å levere god lyd...
Fortsett
Topp Bunn